Hepa
Eklenen Forum Cevapları
|
Cevap: Hadi uçalım FSX kurmalısın o zaman:)Ben de bile hızlı çalışıyor 20fps fln veriyor hayret ediyorum grafikler de cabası. Valla kokpitte mouse var:P joystick istanbulda kaldı, bi ara alıcam daha bi zevkli olacak o a... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Hadi uçalım Aranızda Flight Simulator seven varsa FSX ile beraber uçalım:)Ben daha yeni başladım, forumlarda sabahlıyorum, uçakları piste çakıyorum, ATC'i tınlamıyorum ama çok zevkli:) Gelmek isteyen varsa Türk s... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Elektro gitarla ilgili bir soru Ben de bilemiyorum sen bilirsin belki diye sorayim dedim evde duruyor vakti zamanında alınmış. @egi bağlama eline çok yakışır. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: film: düşeyazmak. süre: 9' 10'' Zoraki, yapay bi film olmuş. |
Forumda Arşiv |
18 yıl önce |
|
Cevap: 1Ev3Adam Görüntüden çok bence konuşmalara bakın görüntü hissettirilir, ama ses olmadıktan soınra esprileri anlayamıyoruz.Tabi ki hiçbir büyüsü kalmıyor.Bence oturup Friends dizisini baştan sona izleyin.Konuşma... |
Forumda Arşiv |
18 yıl önce |
|
Cevap: Yeni bir kısa film - BAZEN Film benim hoşuma gitti, eline sağlık ama görüntülerde problem olduğunu söyleyebilirim.Anıları canlandıran renk düzenlemeleri bence filme daha çok yakışırdı.Yani kırmızıya bordo arası bir ten rengi ha... |
Forumda Arşiv |
18 yıl önce |
|
Cevap: Elektro gitarla ilgili bir soru bağlama 😆 😆 |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Elektro gitarla ilgili bir soru gittigidiyor.com ve sahibinden.com'a bakmanı tavsiye ederim.Klasik gitar istersen ben de bi tane Raimundo klasik gitar var.Biraz hasarlı(bikaç yerinde aşınma var), teller epey eski.Düşünürsen.. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: İnternet'ten Videolar Bunun bi ara dizisi vardı. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: İnternet'ten Videolar Disko PartizaniAman tanrım ya bu kadar keyifli bi şarkı olamaz:D |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: İnternet'ten Videolar ZAMAN gazetesinin "iğrenç" reklamı!Tehlikenin Farkıda mısınız? reklamına Nazi işareti ile cevap veren gazete Today's Zaman reklamında ve bunda taraf tuttuğunu bu kadar açık ve net gösterebilir!Çıkarla... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: I'm Legend Ben daha yeni gördüm, hemen paylaşayim dedim izlemeyen bu başlıktan izlesin.Studyo kabul etmemiş bu sonu ama bence bu son çok daha etkileyici. |
Forumda Uzun Metraj |
18 yıl önce |
|
Cevap: I'm Legend Alterno Son: |
Forumda Uzun Metraj |
18 yıl önce |
|
Cevap: En Son İzlediğiniz Film Cloverfield7/10 Naked Gun serisi10/10 |
Forumda Uzun Metraj |
18 yıl önce |
|
Cevap: KKYMN ye Chat Odası :D:DMırc'te açalım bi oda o zaman hehe |
Forumda Film Fabrikasi.com |
18 yıl önce |