Hepa
Eklenen Forum Cevapları
|
Cevap: RED Kameralar O değilde 5K ne ya:D nelerine yetmiyor 4KEdit:Ah Red bide kamera gibi kamera yapsa tam güzel olacak.Eblek bodyler yapmasa. |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Stream on the web nasıl yapılır? Canlı yayın değilde yüklenmiş bir video olur mu:)Tabi sorunla mantıksız oldu.Benim bildiğim canlı yayın internet radyolarıyla aynı prensibte oluyor. Belki bu site yardımcı olur. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: RED Kameralar Hadi bakalım RED cebe düştü. |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Mac üstadı Steve Jobs! :)İzlemiştim brehh diye kalmıştık hatta, manyak şu adam naparsın.Bu arada yeni bir video yayınlandı Bill Gates ile Steve Jobs uzun aradan sonra aynı programda buluştular.Youtube'da var. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Bu da Bizim Videomuz Evet, bu konuya deyinilirse güzel olur.Kısa film ve video kategori olarak apayrı, forumda da yansıtılmalı.Ama yeni forum gelecekti noldu:S |
Forumda Arşiv |
18 yıl önce |
|
Cevap: Mac üstadı Steve Jobs! Yoktur sanırım,ilk defa duydum bu yarışmayı sanırım sen yurtdışında ikamet ediyorsun. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Mac üstadı Steve Jobs! Bence yeter ama daha geniş bilgiyi Mino verir, benim tavsiyem Macbook'ta olur satarsan iMac 'de olur.Veya boyut kazandırim satıp 35mm adaptör al:D Bu arada hangi yarışma. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Bu da Bizim Videomuz Yok yani, bu kısa film veya film statüsünde birşey değil bu sadece video. |
Forumda Arşiv |
18 yıl önce |
|
Cevap: Bu da Bizim Videomuz Bu ne?Kısa film mi şimdi bu! |
Forumda Arşiv |
18 yıl önce |
|
Cevap: Strippoker Ben eblek bişi anladım yazmak istedim, Amerika'nın türbanı bahane ederek ve destek olarak saman altından su yürütmeler fln:) Yoksa o kovboy şapkasını niye takasın:D Emel'in ilk filminden çok daha başa... |
Forumda Arşiv |
18 yıl önce |
|
Cevap: 400ytl lik tiripod... 503 fiyatları 500 civarımıydı konuşmuştuk bi ara:)Ama 503 harika alettir. 2.el bulabilirsenSachtler araştır derim şiddetle. öyle bi cengaver ki uzun süre kullanırsın.Ama fiyatları çok uç. |
Forumda Ticari Ürünler |
18 yıl önce |
|
Cevap: 400ytl lik tiripod... Bak benim rastgele verdiğim modelin üstünü vermiş:) Zaten deneyip al, hatta ayak olarak iyi ve ucuz birşey seç parana göre ama sonuna kadar açılmasına özen göster ayakların derim ben.Ben genelde belal... |
Forumda Ticari Ürünler |
18 yıl önce |
|
Cevap: Hadi uçalım 🙂 Vay bu olay süpermiş.Sağol valla Selçuk..Hehe bana emanet etmezler uçağı:P Sanal olarak çok güzel geliyor tabi öyle bir imkan varsa , bir de bedava ise çok tatlı olur pırpırlarla uçmak. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: İnternet'ten Videolar güzel düşünülmüş. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: 400ytl lik tiripod... Kafa Manfrotto 700RC2 150 liraAltına da kafana göre uyan sağlam bir tane ayak alabilirsin.Benim tavsiyem bu ama gelecek tavsiyeler çok daha iyi olacaktır mesela Murat'tan bekliyoruz:P |
Forumda Ticari Ürünler |
18 yıl önce |