Hepa

Eklenen Forum Cevapları

Cevap: RED Kameralar

O değilde 5K ne ya:D nelerine yetmiyor 4KEdit:Ah Red bide kamera gibi kamera yapsa tam güzel olacak.Eblek bodyler yapmasa.

Forumda Yarı-Profesyonel ve Profesyonel Kameralar

18 yıl önce
Cevap: Stream on the web nasıl yapılır?

Canlı yayın değilde yüklenmiş bir video olur mu:)Tabi sorunla mantıksız oldu.Benim bildiğim canlı yayın internet radyolarıyla aynı prensibte oluyor. Belki bu site yardımcı olur.

Forumda Konu Dışı

18 yıl önce
Cevap: RED Kameralar

Hadi bakalım RED cebe düştü.

Forumda Yarı-Profesyonel ve Profesyonel Kameralar

18 yıl önce
Cevap: Mac üstadı Steve Jobs!

:)İzlemiştim brehh diye kalmıştık hatta, manyak şu adam naparsın.Bu arada yeni bir video yayınlandı Bill Gates ile Steve Jobs uzun aradan sonra aynı programda buluştular.Youtube'da var.

Forumda Konu Dışı

18 yıl önce
Cevap: Bu da Bizim Videomuz

Evet, bu konuya deyinilirse güzel olur.Kısa film ve video kategori olarak apayrı, forumda da yansıtılmalı.Ama yeni forum gelecekti noldu:S

Forumda Arşiv

18 yıl önce
Cevap: Mac üstadı Steve Jobs!

Yoktur sanırım,ilk defa duydum bu yarışmayı sanırım sen yurtdışında ikamet ediyorsun.

Forumda Konu Dışı

18 yıl önce
Cevap: Mac üstadı Steve Jobs!

Bence yeter ama daha geniş bilgiyi Mino verir, benim tavsiyem Macbook'ta olur satarsan iMac 'de olur.Veya boyut kazandırim satıp 35mm adaptör al:D Bu arada hangi yarışma.

Forumda Konu Dışı

18 yıl önce
Cevap: Bu da Bizim Videomuz

Yok yani, bu kısa film veya film statüsünde birşey değil bu sadece video.

Forumda Arşiv

18 yıl önce
Cevap: Bu da Bizim Videomuz

Bu ne?Kısa film mi şimdi bu!

Forumda Arşiv

18 yıl önce
Cevap: Strippoker

Ben eblek bişi anladım yazmak istedim, Amerika'nın türbanı bahane ederek ve destek olarak saman altından su yürütmeler fln:) Yoksa o kovboy şapkasını niye takasın:D Emel'in ilk filminden çok daha başa...

Forumda Arşiv

18 yıl önce
Cevap: 400ytl lik tiripod...

503 fiyatları 500 civarımıydı konuşmuştuk bi ara:)Ama 503 harika alettir. 2.el bulabilirsenSachtler araştır derim şiddetle. öyle bi cengaver ki uzun süre kullanırsın.Ama fiyatları çok uç.

Forumda Ticari Ürünler

18 yıl önce
Cevap: 400ytl lik tiripod...

Bak benim rastgele verdiğim modelin üstünü vermiş:) Zaten deneyip al, hatta ayak olarak iyi ve ucuz birşey seç parana göre ama sonuna kadar açılmasına özen göster ayakların derim ben.Ben genelde belal...

Forumda Ticari Ürünler

18 yıl önce
Cevap: Hadi uçalım

🙂 Vay bu olay süpermiş.Sağol valla Selçuk..Hehe bana emanet etmezler uçağı:P Sanal olarak çok güzel geliyor tabi öyle bir imkan varsa , bir de bedava ise çok tatlı olur pırpırlarla uçmak.

Forumda Konu Dışı

18 yıl önce
Cevap: İnternet'ten Videolar

güzel düşünülmüş.

Forumda Konu Dışı

18 yıl önce
Cevap: 400ytl lik tiripod...

Kafa Manfrotto 700RC2 150 liraAltına da kafana göre uyan sağlam bir tane ayak alabilirsin.Benim tavsiyem bu ama gelecek tavsiyeler çok daha iyi olacaktır mesela Murat'tan bekliyoruz:P

Forumda Ticari Ürünler

18 yıl önce
Sayfa 249 / 397