Hepa
Eklenen Forum Cevapları
|
Cevap: IŞIK NASIL YAPILIR 3200k olması gerekiyor yamulmuyorsam, şimdi bu ışıklar birçok militari hollywood filminin gizli aydınlatma kaynaklarından birkaçı, görmüşsünüzdür.. filmlerde askeri veya poliseye türündekilerde olay m... |
Forumda Sinema'da Işık |
18 yıl önce |
|
Cevap: Adobe premiere 2.0 Dv avi export çözünürlük sorunu Kadir'in hazırladığı export videosunu izleyip forumu biraz gezinirsen sorularına cevap olacaklar. |
Forumda Adobe Premiere |
18 yıl önce |
|
Cevap: Stream on the web nasıl yapılır? Aha Omega kendine göre bi avatar buldu sonunda,süpermiş:) |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: 1.Geleneksel Liseli Kısa Filmciler Bulusması Ama 1. Geleneksel komik duruyor:) |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
Cevap: Stream on the web nasıl yapılır? vak'ayı vakvakiye:DD |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Yeşilçam Fragmanları Lacrimosa süperdir. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: En Son İzlediğiniz Film Yok Fatih Akın, Auf der anderen Seite 🙂Ama duydum kadarı ile "Bringing Out the Dead" de güzelmiş, izlemek fırsat olmadı ama. |
Forumda Uzun Metraj |
18 yıl önce |
|
Cevap: Yeşilçam Fragmanları Harikasın ya:) harbi film neymiş dedim o müzikle, bir de ATV ana haberlerde acaip gaza geliyorum artık. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: En Son İzlediğiniz Film Yaşamın Kıyısında.8/10 |
Forumda Uzun Metraj |
18 yıl önce |
|
Cevap: İnternet'ten Videolar Malesef terli abiler yüzünden parçadan soğudum 😆 |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: nvgs 140 capture hakkında bikaç soru Şimdi aslında hepsi forumda mevcut ama kısaca yazayim, sonra aratırsın. Alman gereken kablo iki tarafıda 4lük pinli girişleri olan, böylece rahat aktarırsın kayıp olmaz. Sonrasında Premiere'de PAL pro... |
18 yıl önce | |
|
Cevap: İnternet'ten Videolar boşluğuma geldi çok güldüm. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: RED Kameralar Red'den iyi olduğu kesin 😆 😆 |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Stream on the web nasıl yapılır? Windows Media Player asla tavsiye etmem zaten Windows neyi düzgün yaptı ki, gereksiz WMP gibi bir program çıkarttı standart olarak.Buffer problemleri görüntü iğrenç neyse.. Yolladığım site tam aradığ... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: RED Kameralar Sony yine abartmış:)Artık güzel şeyler yapıyor.XL serisi tarih olacak gibi. |
18 yıl önce |