Hepa
Eklenen Forum Cevapları
|
Cevap: OYUN -aksiyon filmi fragmanım izlerseniz çok sevinirim sus sekans sus 😆 konuştukça batıyon.yönetmeniydim... böhühüh...sanata ve sanatçıya değer yok..heh |
Forumda Arşiv |
18 yıl önce |
|
Cevap: 1 Metrekare Asansör Bir deneme için çok iyi daha iyilerini de göreceğiz umarım, projeyi ben ödev olarak başta izledim sonra K.Has gördüm sanırım ödevdi?Geliştirilebilir bir proje keşke gelişseymiş daha güzel olurmuş. Eli... |
Forumda Arşiv |
18 yıl önce |
|
Cevap: OYUN -aksiyon filmi fragmanım izlerseniz çok sevinirim ülen kendi filmimle bile anılmıyorum oyuncusunu söylüyorlar böhü yani kırıldım, çatank.. |
Forumda Arşiv |
18 yıl önce |
|
Cevap: OYUN -aksiyon filmi fragmanım izlerseniz çok sevinirim benim komedi mafya filmlerimden daha ekşın o kesin:Dsinematopografi olsun kelegomi origami olsun çok başarılı. |
Forumda Arşiv |
18 yıl önce |
|
Cevap: Canon HV30 satın alma SORU rehberi 🙂 -Amerika'dan alman mesela pek ifade etmeyecek ama orada çok ucuz, avrupa veya asya ebaylerini zorlayabilirsin wwww.iyibey.com ebay paylaşım platforumu, online alişverişte en iyisi burası gir gez araşt... |
Forumda Kamerayı Bulmak |
18 yıl önce |
|
Cevap: RED Kameralar 35mm adaptörler sl refleks lens kullanırxl2 dijital lens kullanır35mm kamera farklı lens kullanır. özütü 35mm adaptörlerde kullanılan slr lenslere benzese de, işlevleri daha farklıdır.cam yapıları,geç... |
18 yıl önce | |
|
Cevap: sinematik bir video Zaten isminden de anlaşılşıyor cengaverinletus extreme and ex1ee yani çeker normaldir:D |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Benim de Söyleyeceklerim Var Geçtiğimiz günlerde hırçın yönetmenimiz Uwe Boll büyük bir öz güven ile Blizzard studyolarına giderek World of Warcraft film haklarını almak istediğini belirtmiş. Yapımcılardan Paul Sams 'Film hakları... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Adobe Premiere Pro-BÜYÜK BİR PROBLEM Bana olan sana da oluyor, tekrar yüklemek fayda eder mi bilemiyorum ama ben uğraşmıyorum save CTRL + S edip programı kapat aç yapıyorum, neden olduğunu bilemiyorum, Vazgeçmeleri ESC tuşu ile çıkmayı d... |
Forumda Adobe Premiere |
18 yıl önce |
|
Cevap: Lost(Güncel Muhabbet-Yayınlanan Son Bölümden Spoiler İçerir) muhgaha |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Lost(Güncel Muhabbet-Yayınlanan Son Bölümden Spoiler İçerir) Geçen Sawyer Beyaz Show'daydı ehü ehü 😆 |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: IŞIK NASIL YAPILIR Sarı ekolamba ile çekilen 20w harcayan 100w gücünde:Tabi ki bunlar aldığın beyaz değerlerine göre her zaman farkılık gösterecektir örneğin bu sarı ışık ile mavi değerleri de yakalamak mümkün çekerken(... |
Forumda Sinema'da Işık |
18 yıl önce |
|
Cevap: IŞIK NASIL YAPILIR Benim tercihim tabi ki beyaz ışık yani hmi veya flourasan ışıklar hem oyuncuyu ve ortamı terletmiyor flourasanlar hem de yüksek çıkış güçlerinde oluyorlar az elektrik harcayarak.Ama titreme yapıyorlar... |
Forumda Sinema'da Işık |
18 yıl önce |
|
Cevap: İnternet'ten Videolar haha işte gerçek replikler! |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Adobe premiere 2.0 Dv avi export çözünürlük sorunu Evet şimdi sürüm değiştirmeden dolayı çıkan problemler olur bence kendi konfigine en uygun seçenekleri 5 saniyelik örnek renderlar alarak kendi render düzenini oluşturman olacaktır:) |
Forumda Adobe Premiere |
18 yıl önce |