Hepa
Eklenen Forum Cevapları
|
Cevap: PANASONIC HDC-SD1 HV20, HV30 o kameradan çok daha iyi.Önemli olan sensör ki HV serisinde şuanda en büyük sensorler var XLH1 ile aynı, ayrıca kasete kayıt yapıyor. |
18 yıl önce | |
|
Cevap: PANASONIC HDC-SD1 Şimdi 3CCD pahalı bir teknoloji ve sadece renklerde kıyaslanabilecek yenilikleri var.Şuan birçok highend kamera CMOS kullanıyor.Sony Cmosları kötüydü ilk çıktığında hatta bir ton laf ediyordum, Canon ... |
18 yıl önce | |
|
Cevap: İnternet'ten Videolar bşşrşş aboıw görüntülere gel |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: PANASONIC HDC-SD1 Canon HV20 |
18 yıl önce | |
|
Cevap: İnternet'ten Videolar aboreey oyişş oyşş yoşşşşş sitedeki fotolar beni benden aldı,nolur güzel bi film çıksın. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: I'm Legend En iyi simit ölü simit. |
Forumda Uzun Metraj |
18 yıl önce |
|
Cevap: Güncel En İyi Donanım Önerisi. :)Rica ederim ne demek... |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
18 yıl önce |
|
Cevap: İnternet'ten Videolar Dikkatimi çektide filmde oynayanların %90 ı bıyıklı 😕 işçisin sen işçi kal politikası ile bıyık bırakıyorlar:) |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Bu Şehirde Kimse Yaşamıyor :)Bide benim evin 2. odası var oraya da kimse girmiyo |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Güncel En İyi Donanım Önerisi. Q6700 fiyatları düştü, gerçi yansıdımı buraya bilemiyorum. 3D render fln alıcaksan işlemciye önem ver derim.Ram 3-4 GB olsa iyi olur aslında.Anakartta Omega'nın tavsiye ettiği Gigabyte'in P35 serisi ... |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
18 yıl önce |
|
Cevap: canon hv20 görüntü Yok zaten beyaz ayarının mantığı o alanda beyazları nasıl çekmesini kameraya göstermek, sarı ışıkta beyazlar sarı flo ışıkta mavi olacaktır. ondan beyazları tanımlamak gereklidir.Beyaz ayarı şöyle yap... |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Bu Şehirde Kimse Yaşamıyor Şimdi hatırladım manyak bi fotoğrafçı vardı girip bütün fotoğraflarını çekmişşti geçen internette görmüştüm...Şehir hollywood studyoları kadar acaip tüyler ürperfiyor..bi o kadar da hüzünlü. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Bu Şehirde Kimse Yaşamıyor höh 900 yılşimdiden acaip korkunç bi hal almaya başladı Stalker gibin.. inş Allah uzun ömür verirde o günleri de görürüm. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: canon hv20 görüntü Hayırlı olsun:) 1080i/576i değil o sadece hd çıkış özellikleri normalde 1080 50i yani 25p (pf25) kaydedecektir. Öyle bi karışım yok ama Sex on the beach verim o da güzeldir:) Cinema mod gamması biraz ... |
18 yıl önce | |
|
Cevap: "KURBANLIK" UZUN METRAJ FGR 9 olsaydı ben uğrayabilirdim, ama 11 gibi çoktan evde olmuş olurum.Ayrıca namaz kılmayı da bilmiyorum deneyim şart mı namazda:)Bir de 5-6 gibi diye biliyorum ben bayram namazını yani içerden olacaksa ... |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |