Hepa

Eklenen Forum Cevapları

Cevap: PANASONIC HDC-SD1

😆

Forumda Yarı-Profesyonel ve Profesyonel Kameralar

18 yıl önce
Cevap: PANASONIC HDC-SD1

Yok zaten bunu kullanıyorum ben kurumsal olaraktan:)

Forumda Yarı-Profesyonel ve Profesyonel Kameralar

18 yıl önce
Cevap: PANASONIC HDC-SD1

Rica ederim bilgi paylaştıkça çoğalır kısaca Hépa yazabilirsin tabi uzunca ise Héppaaaaaa diye yazılabilir 😆

Forumda Yarı-Profesyonel ve Profesyonel Kameralar

18 yıl önce
Cevap: 1 Mayıs İşçi Bayramı

Bilemiyorum emeklilik Türkiye'de zaten zor bişi zorun iyisi ne farkeder ki

Forumda Konu Dışı

18 yıl önce
Cevap: PANASONIC HDC-SD1

Haha sahtesini satmasınlar aman dikkat:D

Forumda Yarı-Profesyonel ve Profesyonel Kameralar

18 yıl önce
Cevap: 1 Mayıs İşçi Bayramı

Evet son dediği doğru Eylem'in tek bizde değil bunlar yani, ayrıca sigortayı hiç önemsemiyorum 2030 yılında yürürlüğe girecek dendi onu da geçtim, 65 yaşına gelene kadar hükümet sıkılıp bin defa değiş...

Forumda Konu Dışı

18 yıl önce
Cevap: Bu Bir Veda Mektubudur

Çıkabilitesi vardır bence.Neden olmasın.

Forumda Konu Dışı

18 yıl önce
Cevap: PANASONIC HDC-SD1

Heh işte satıcıda türkmüş:D

Forumda Yarı-Profesyonel ve Profesyonel Kameralar

18 yıl önce
Cevap: PANASONIC HDC-SD1

Oldukça iyi:)

Forumda Yarı-Profesyonel ve Profesyonel Kameralar

18 yıl önce
Cevap: PANASONIC HDC-SD1

Oradaki fiyatıda bizle paylaşırsan seviniriz:)

Forumda Yarı-Profesyonel ve Profesyonel Kameralar

18 yıl önce
Cevap: PANASONIC HDC-SD1

Hv20 de 30'da olur tabi, daha iyisi.Ben de Sony diye başladım, Sony'den soğudum, sonra Panasonic'te yoğunlaştım ama Canon daha ağır bastı.

Forumda Yarı-Profesyonel ve Profesyonel Kameralar

18 yıl önce
Cevap: panasonic ag hmc 150 (yeni kamera)

Kişisel bir sorunu bizzat cevaplayacağına eminim, istersen özelden ulaşabilirsin ayrıntılı bir sorun varsa, ama sanırım sıklıkla girmiyor, genel sorularını buradan daha hızlı cevap alabileceğini düşün...

Forumda Yarı-Profesyonel ve Profesyonel Kameralar

18 yıl önce
Cevap: PANASONIC HDC-SD1

Şimdi nasıl capture yaparım, neyle yaparım gibi sorulara bin defa cevap yazdığım için direk geçiyorum:)Teşekkürler ayrıca dertten kurtardığın için arri, şimdi kameradan capture yapmamız gerekiyor bunu...

Forumda Yarı-Profesyonel ve Profesyonel Kameralar

18 yıl önce
Cevap: panasonic ag hmc 150 (yeni kamera)

Hepsi olur, Kadir orda param var huzurum var gibi birşey söylemek istedi sanırım.Piyasadaki bütün adaptörler piyasadaki bütün kameralara uyar önemli olan orada kamera değil adaptörtur.Ben VHS veya Hi8...

Forumda Yarı-Profesyonel ve Profesyonel Kameralar

18 yıl önce
Cevap: 1 Mayıs İşçi Bayramı

Bir zamanlar işçi sınıfı için film çeken ama şimdi açık açık oyumu AKP ye verdim diyen ve onlara film çeken ülkemizin gözde yönetmenlerine de selam olsun.

Forumda Konu Dışı

18 yıl önce
Sayfa 245 / 397