Hepa
Eklenen Forum Cevapları
|
Cevap: PANASONIC HDC-SD1 😆 |
18 yıl önce | |
|
Cevap: PANASONIC HDC-SD1 Yok zaten bunu kullanıyorum ben kurumsal olaraktan:) |
18 yıl önce | |
|
Cevap: PANASONIC HDC-SD1 Rica ederim bilgi paylaştıkça çoğalır kısaca Hépa yazabilirsin tabi uzunca ise Héppaaaaaa diye yazılabilir 😆 |
18 yıl önce | |
|
Cevap: 1 Mayıs İşçi Bayramı Bilemiyorum emeklilik Türkiye'de zaten zor bişi zorun iyisi ne farkeder ki |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: PANASONIC HDC-SD1 Haha sahtesini satmasınlar aman dikkat:D |
18 yıl önce | |
|
Cevap: 1 Mayıs İşçi Bayramı Evet son dediği doğru Eylem'in tek bizde değil bunlar yani, ayrıca sigortayı hiç önemsemiyorum 2030 yılında yürürlüğe girecek dendi onu da geçtim, 65 yaşına gelene kadar hükümet sıkılıp bin defa değiş... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Bu Bir Veda Mektubudur Çıkabilitesi vardır bence.Neden olmasın. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: PANASONIC HDC-SD1 Heh işte satıcıda türkmüş:D |
18 yıl önce | |
|
Cevap: PANASONIC HDC-SD1 Oldukça iyi:) |
18 yıl önce | |
|
Cevap: PANASONIC HDC-SD1 Oradaki fiyatıda bizle paylaşırsan seviniriz:) |
18 yıl önce | |
|
Cevap: PANASONIC HDC-SD1 Hv20 de 30'da olur tabi, daha iyisi.Ben de Sony diye başladım, Sony'den soğudum, sonra Panasonic'te yoğunlaştım ama Canon daha ağır bastı. |
18 yıl önce | |
|
Cevap: panasonic ag hmc 150 (yeni kamera) Kişisel bir sorunu bizzat cevaplayacağına eminim, istersen özelden ulaşabilirsin ayrıntılı bir sorun varsa, ama sanırım sıklıkla girmiyor, genel sorularını buradan daha hızlı cevap alabileceğini düşün... |
18 yıl önce | |
|
Cevap: PANASONIC HDC-SD1 Şimdi nasıl capture yaparım, neyle yaparım gibi sorulara bin defa cevap yazdığım için direk geçiyorum:)Teşekkürler ayrıca dertten kurtardığın için arri, şimdi kameradan capture yapmamız gerekiyor bunu... |
18 yıl önce | |
|
Cevap: panasonic ag hmc 150 (yeni kamera) Hepsi olur, Kadir orda param var huzurum var gibi birşey söylemek istedi sanırım.Piyasadaki bütün adaptörler piyasadaki bütün kameralara uyar önemli olan orada kamera değil adaptörtur.Ben VHS veya Hi8... |
18 yıl önce | |
|
Cevap: 1 Mayıs İşçi Bayramı Bir zamanlar işçi sınıfı için film çeken ama şimdi açık açık oyumu AKP ye verdim diyen ve onlara film çeken ülkemizin gözde yönetmenlerine de selam olsun. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |