Hepa
Eklenen Forum Cevapları
|
Cevap: Güncel Doğubank Kamera Fiyatları Neye bakmıştın. |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Sony HDR- HC9E VS Canon HV20 Sanırım NTSC bu, kutusunda 24 yazıyor, yani hiçbir işe yaramaz:) |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Sony HDR- HC9E VS Canon HV20 Yani eğer yeni başlayacaksan bence direk paranı böyle şeylere yatırmanı tavsiye etmem, mümkünse etraftan tanıdıklarından 1-2 günlük ödünç al alabiliyorsan para yatırma derim başta, tabi böyle bir fırs... |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Sony HDR- HC9E VS Canon HV20 Olaylar iyice karışmış Nikon girmiş araya:)neyse,Şimdi gittigidiyor'da genelde PAL sistem satmıyorlar.Sony ve Canon PAL modelleri için HC9E ve HV20E gibi E (Europe) konuluyor.Bulduğun fiyatlar gerçekt... |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Arazi / Traveland (2008) Tabi ki daha iyileri geleceği kesin, ben tam hatırlayamadım ama Höst'u mu yapmıştınız siz. |
Forumda Arşiv |
18 yıl önce |
|
Cevap: Bu Bir Veda Mektubudur Hay allam ya sıkıldıkça elektriğe zam veriyorlar.Gariban, öğrenci, işçi napar demiyorlar.Soğukta yakmicam oturcam doğalgazı pireeetestu yapacam. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Arazi / Traveland (2008) İlk önce dikkatimi çeken karakterlerin sırıtması, yani köyde şive ile konuşan birinde top sakal, aynı zamanda yaş ortalaması da karakterlere ufak gelmiş.İkinci olarak kendimden emin bir şekilde asla z... |
Forumda Arşiv |
18 yıl önce |
|
Cevap: Panasonic AG-HMC70 Geçen Phantom'a benzediğini yazmışım, yanlışlık olmuş:)Viper'ı andırıyor. |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Be Kind Rewind - Lütfen başa sarın Ne bilim ben yahu.Süper Ot, Hababam Debabam gibi filmler oluyor onların afişlerine benzemiş. |
Forumda Uzun Metraj |
18 yıl önce |
|
Cevap: outdoor kullanım için kamera tavsiyeniz nedir? acro mu macro mu? |
18 yıl önce | |
|
Cevap: SONY HVR HD1000P 1000E PAL modeli genelde E sonuna eklendiğinde Avrupa modelini temsil ediyor.Shutter derken 14000 gibi bir değer verirse süper olabilir, orta halli bir kamera focusu ortama bağlı olarak değişgendir. |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Be Kind Rewind - Lütfen başa sarın Ben çok dandik holivud filmi olarak baktım afişi görünce, dikkatlice baktım sonrasında:DAfiş çok yanıltıcı çok heh |
Forumda Uzun Metraj |
18 yıl önce |
|
Cevap: After Effects CS4 - Çok yakında... Yemezler realtime pirevııyyv fln:) nassı olaecek o:D Ben Premiere'i bekliyorum aslında.Tasarım çok güzel olmuş sonunda sade birşeyler yaptılar.Ayrıca Full Screen diye bir özellik mi konulmuş ben mi ye... |
Forumda After Effects |
18 yıl önce |
|
Panasonic AG-HMC70 Panasonic AG-HMC70Evet karşınızda Panasonic'ten yine gereksiz bir kamera olan MD serisinin AVCHD kodekli SD kart modeli.2GB SD karta 20 dakika 1440 x 1080 13Mps kayıt yapabiliyor(!).SD1'in magürüs kas... |
18 yıl önce | |
|
Cevap: PANASONIC HDC-SD1 Filmine gerçekten bir katkım olursa yazılmasını isterim ismimin.Ondan çekim sonrasında herhangi bir sıkıntın olursa haber vermen yeterli. |
18 yıl önce |