Hepa

Eklenen Forum Cevapları

Cevap: Güncel Doğubank Kamera Fiyatları

Neye bakmıştın.

Forumda Yarı-Profesyonel ve Profesyonel Kameralar

18 yıl önce
Cevap: Sony HDR- HC9E VS Canon HV20

Sanırım NTSC bu, kutusunda 24 yazıyor, yani hiçbir işe yaramaz:)

Forumda Yarı-Profesyonel ve Profesyonel Kameralar

18 yıl önce
Cevap: Sony HDR- HC9E VS Canon HV20

Yani eğer yeni başlayacaksan bence direk paranı böyle şeylere yatırmanı tavsiye etmem, mümkünse etraftan tanıdıklarından 1-2 günlük ödünç al alabiliyorsan para yatırma derim başta, tabi böyle bir fırs...

Forumda Yarı-Profesyonel ve Profesyonel Kameralar

18 yıl önce
Cevap: Sony HDR- HC9E VS Canon HV20

Olaylar iyice karışmış Nikon girmiş araya:)neyse,Şimdi gittigidiyor'da genelde PAL sistem satmıyorlar.Sony ve Canon PAL modelleri için HC9E ve HV20E gibi E (Europe) konuluyor.Bulduğun fiyatlar gerçekt...

Forumda Yarı-Profesyonel ve Profesyonel Kameralar

18 yıl önce
Cevap: Arazi / Traveland (2008)

Tabi ki daha iyileri geleceği kesin, ben tam hatırlayamadım ama Höst'u mu yapmıştınız siz.

Forumda Arşiv

18 yıl önce
Cevap: Bu Bir Veda Mektubudur

Hay allam ya sıkıldıkça elektriğe zam veriyorlar.Gariban, öğrenci, işçi napar demiyorlar.Soğukta yakmicam oturcam doğalgazı pireeetestu yapacam.

Forumda Konu Dışı

18 yıl önce
Cevap: Arazi / Traveland (2008)

İlk önce dikkatimi çeken karakterlerin sırıtması, yani köyde şive ile konuşan birinde top sakal, aynı zamanda yaş ortalaması da karakterlere ufak gelmiş.İkinci olarak kendimden emin bir şekilde asla z...

Forumda Arşiv

18 yıl önce
Cevap: Panasonic AG-HMC70

Geçen Phantom'a benzediğini yazmışım, yanlışlık olmuş:)Viper'ı andırıyor.

Forumda Yarı-Profesyonel ve Profesyonel Kameralar

18 yıl önce
Cevap: Be Kind Rewind - Lütfen başa sarın

Ne bilim ben yahu.Süper Ot, Hababam Debabam gibi filmler oluyor onların afişlerine benzemiş.

Forumda Uzun Metraj

18 yıl önce
Cevap: outdoor kullanım için kamera tavsiyeniz nedir?

acro mu macro mu?

Forumda Yarı-Profesyonel ve Profesyonel Kameralar

18 yıl önce
Cevap: SONY HVR HD1000P

1000E PAL modeli genelde E sonuna eklendiğinde Avrupa modelini temsil ediyor.Shutter derken 14000 gibi bir değer verirse süper olabilir, orta halli bir kamera focusu ortama bağlı olarak değişgendir.

Forumda Yarı-Profesyonel ve Profesyonel Kameralar

18 yıl önce
Cevap: Be Kind Rewind - Lütfen başa sarın

Ben çok dandik holivud filmi olarak baktım afişi görünce, dikkatlice baktım sonrasında:DAfiş çok yanıltıcı çok heh

Forumda Uzun Metraj

18 yıl önce
Cevap: After Effects CS4 - Çok yakında...

Yemezler realtime pirevııyyv fln:) nassı olaecek o:D Ben Premiere'i bekliyorum aslında.Tasarım çok güzel olmuş sonunda sade birşeyler yaptılar.Ayrıca Full Screen diye bir özellik mi konulmuş ben mi ye...

Forumda After Effects

18 yıl önce
Panasonic AG-HMC70

Panasonic AG-HMC70Evet karşınızda Panasonic'ten yine gereksiz bir kamera olan MD serisinin AVCHD kodekli SD kart modeli.2GB SD karta 20 dakika 1440 x 1080 13Mps kayıt yapabiliyor(!).SD1'in magürüs kas...

Forumda Yarı-Profesyonel ve Profesyonel Kameralar

18 yıl önce
Cevap: PANASONIC HDC-SD1

Filmine gerçekten bir katkım olursa yazılmasını isterim ismimin.Ondan çekim sonrasında herhangi bir sıkıntın olursa haber vermen yeterli.

Forumda Yarı-Profesyonel ve Profesyonel Kameralar

18 yıl önce
Sayfa 244 / 397