Hepa
Eklenen Forum Cevapları
|
Cevap: Böyle bi şey mümkün müdür ? Diyanet işleri yakın zamandaki bildirgesinde bu dini çürüten birçok fotoğraf yayınladı. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: "673" Her ne kadar öğrenilmesi gereken çok şey var ise bile, elimize kamera alıp şöyle bir film çekelim ile başlayıp güzel bir kısa film çıkartmışsınız.Tamam teknik veya teorik eksikleriniz olabilir, bunlar... |
Forumda Arşiv |
18 yıl önce |
|
Cevap: Aldananlar Forumda bulunan hiçbir eleştiriyi okumadımi, gerekte duymadım tartışmaların kaynağını.Filmi izledim, yorumum budur. Kısa filmde filmin isminin yazmasına karşıyım başta, filmi kötüyeleyen birşey resmen... |
Forumda Arşiv |
18 yıl önce |
|
Cevap: Genç Sinema
|
Forumda Ekip Arayışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Genç Sinema Arkadaşım serzenişini hem yersiz hem de kaba buluyorum.Sen belli ki benimsinemalarim.com'a filmini yollamışsın ve yayınlanmamasından şikayetçisin ama sen bilmiyorsun ki 6 aydır filmini yayınlatmayı be... |
Forumda Ekip Arayışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Panasonic'ten 3MOS Kameralar Yok canem ben 3CCD Cmos sensorden daha fazla elektrik harcıyor diyordum ve daha ufak oluyor diyordum.Tabi ki öncü çıkacak 3MOS sensorlerde 1/2.7 beklemeyelim:D Ama böyle bir standartla verirlerse hari... |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Genç Sinema Bölünerek çoğalmak pek geliştirmiyor, bu sitede filmlerinizi yayınlayabilirsiniz. |
Forumda Ekip Arayışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Panasonic'ten 3MOS Kameralar Yok etkilemez:)Sınıf farklılıkları var DVX uzun süre daha düşmez. |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Rapidshare Premium Account Silmeyin abi napıyorsunuz:) DVD fln yazın..Ben kıyamam valla, kıyamıyorum da bi 500 WD oldu 2.yi alıcam. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: SONY HVR HD1000P O kalitede olamayacağı kesin. |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Panasonic'ten 3MOS Kameralar Güzel bir yenilik merakla bekliyoruz:) |
18 yıl önce | |
|
Cevap: SONY HVR HD1000P Her kamerayla iyi bir film çekilir, önemli olan sadece kamera değildir.Işık olmadan kaliteli görüntü yakalaman güçtür. |
18 yıl önce | |
|
Cevap: bunu mu koysak? oha!Bu ağır oldu:)Ben valla FSX oynuyordum kurdum uçağı Esenboğa'ya, sıkıldım foruma bakim dedim. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: bunu mu koysak? Hangi doğru parçalar:D |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: bunu mu koysak? Hadi ya! 3 saat he:)Maşallah maşallah. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |