Hepa

Eklenen Forum Cevapları

Born Of Hope

Merakla bekliyorum, güzele benziyor.Üstünde epey uğraşılmış olduğu belli.

Forumda Arşiv

18 yıl önce
Cevap: Ekran Kartı Önerisi??

Anacım 🙂 Laptop diyor başlığa bakıp löpdönönök mesaj atmayın.

Forumda Diğer Yazılımlar

18 yıl önce
Cevap: Samsung DVD yazma sorunu

Samsung iyi diye araştırdır.Plextor harika ama meyda seçiyor ve çok pahalı.Asus ve LG dandik markalar ki zaten Asus'u LG üretiyor.LG'den acaip soğudum CD*-R'ları güzelken DVD-R'ları çok kötü.Off ben ş...

Forumda Konu Dışı

18 yıl önce
Cevap: Ferhat Göçer'e açıkmektup

Öldürüyordunuz adamı be:)

Forumda Konu Dışı

18 yıl önce
Cevap: Haber Ajansı (FFHA)

Teşekkürler Türkiye!Suyla çalışan bilgisayar istiyorum.

Forumda Konu Dışı

18 yıl önce
Cevap: "673"

Biz lisedeyken ayaklarımızı çekiyorduk kamera ile 🙂 Bak adam eli yüzü düzgün bi film çekmiş hiç değilse..Artık böyle düzgün yorumlar yazıcam yoksa forum hatırasında bindiriyor Özgür bana meueha.

Forumda Arşiv

18 yıl önce
Cevap: Ekran Kartı Önerisi??

Ben de Eylem gibiydim şuan Nvidia'cıyım.Hiçbir farkı yok ama laptop için.Nvidia tercih edebilirim.

Forumda Diğer Yazılımlar

18 yıl önce
Cevap: Profesyonel 3ccd HDD kamera tavsiyesi lütfen

10.000 vericeksen git o halde EX1 al, anlayamadım ki.

Forumda Yarı-Profesyonel ve Profesyonel Kameralar

18 yıl önce
Cevap: Samsung DVD yazma sorunu

yok ne atıcam daha yeni aldım veririm garantiye çatır çatır yenisini alırım.

Forumda Konu Dışı

18 yıl önce
Cevap: Samsung DVD yazma sorunu

Edit: Aynı dosyaları yazmaya kalktım tekrar Sata sürücüde bu sefer 6 dk ile başlarken birden kalan süreyi 25 dk'ya fırlattı..Bu ne yahu?Nedir bu:S

Forumda Konu Dışı

18 yıl önce
Cevap: if i go if i stay - yayında

Convert lens var mı geniş açı olarak?Gördüğüm kadarı ile yoktu, Eğer öyleyse lens performansı çok güzel kameranın.

Forumda Arşiv

18 yıl önce
Samsung DVD yazma sorunu

Samsung 20x DVD Sata yazıcım var kullandığım Verbatim 16xlik DVD-R, ama yazmaya başladığımda ise tam bir işkence 16x'de denedim sonuç 30 dakika.12x olarak ise yine 30 dk'a yakın bir süre.Bunun sebebi ...

Forumda Konu Dışı

18 yıl önce
Cevap: if i go if i stay - yayında

Hareketsiz görüntü ise silinir:)Ama güzel hata hehBu arada filmin konusunu tahmin ettim, ben kız fln çok mutlular sora bunu terkediyor, kahroluyor çocukta ölüyor bence:) heh bildim mi?

Forumda Arşiv

18 yıl önce
Cevap: "673"

Yerli eleştiri, dost acı söyler; çok kötü olmuş bi daha çekmeyin demek değildir. Başlangıç için vasatın üstünde bir performansta film.Daha iyileri çıkacaktır.. Önemli olan eleştirilerden açıkları kapa...

Forumda Arşiv

18 yıl önce
Cevap: if i go if i stay - yayında

Biraz daha yayınlarsan filmi izlemiş kadar olucaz:)Biraz da süpriz kalsın.

Forumda Arşiv

18 yıl önce
Sayfa 229 / 397