Hepa
Eklenen Forum Cevapları
|
Born Of Hope Merakla bekliyorum, güzele benziyor.Üstünde epey uğraşılmış olduğu belli. |
Forumda Arşiv |
18 yıl önce |
|
Cevap: Ekran Kartı Önerisi?? Anacım 🙂 Laptop diyor başlığa bakıp löpdönönök mesaj atmayın. |
Forumda Diğer Yazılımlar |
18 yıl önce |
|
Cevap: Samsung DVD yazma sorunu Samsung iyi diye araştırdır.Plextor harika ama meyda seçiyor ve çok pahalı.Asus ve LG dandik markalar ki zaten Asus'u LG üretiyor.LG'den acaip soğudum CD*-R'ları güzelken DVD-R'ları çok kötü.Off ben ş... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Ferhat Göçer'e açıkmektup Öldürüyordunuz adamı be:) |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Haber Ajansı (FFHA) Teşekkürler Türkiye!Suyla çalışan bilgisayar istiyorum. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: "673" Biz lisedeyken ayaklarımızı çekiyorduk kamera ile 🙂 Bak adam eli yüzü düzgün bi film çekmiş hiç değilse..Artık böyle düzgün yorumlar yazıcam yoksa forum hatırasında bindiriyor Özgür bana meueha. |
Forumda Arşiv |
18 yıl önce |
|
Cevap: Ekran Kartı Önerisi?? Ben de Eylem gibiydim şuan Nvidia'cıyım.Hiçbir farkı yok ama laptop için.Nvidia tercih edebilirim. |
Forumda Diğer Yazılımlar |
18 yıl önce |
|
Cevap: Profesyonel 3ccd HDD kamera tavsiyesi lütfen 10.000 vericeksen git o halde EX1 al, anlayamadım ki. |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Samsung DVD yazma sorunu yok ne atıcam daha yeni aldım veririm garantiye çatır çatır yenisini alırım. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Samsung DVD yazma sorunu Edit: Aynı dosyaları yazmaya kalktım tekrar Sata sürücüde bu sefer 6 dk ile başlarken birden kalan süreyi 25 dk'ya fırlattı..Bu ne yahu?Nedir bu:S |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: if i go if i stay - yayında Convert lens var mı geniş açı olarak?Gördüğüm kadarı ile yoktu, Eğer öyleyse lens performansı çok güzel kameranın. |
Forumda Arşiv |
18 yıl önce |
|
Samsung DVD yazma sorunu Samsung 20x DVD Sata yazıcım var kullandığım Verbatim 16xlik DVD-R, ama yazmaya başladığımda ise tam bir işkence 16x'de denedim sonuç 30 dakika.12x olarak ise yine 30 dk'a yakın bir süre.Bunun sebebi ... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: if i go if i stay - yayında Hareketsiz görüntü ise silinir:)Ama güzel hata hehBu arada filmin konusunu tahmin ettim, ben kız fln çok mutlular sora bunu terkediyor, kahroluyor çocukta ölüyor bence:) heh bildim mi? |
Forumda Arşiv |
18 yıl önce |
|
Cevap: "673" Yerli eleştiri, dost acı söyler; çok kötü olmuş bi daha çekmeyin demek değildir. Başlangıç için vasatın üstünde bir performansta film.Daha iyileri çıkacaktır.. Önemli olan eleştirilerden açıkları kapa... |
Forumda Arşiv |
18 yıl önce |
|
Cevap: if i go if i stay - yayında Biraz daha yayınlarsan filmi izlemiş kadar olucaz:)Biraz da süpriz kalsın. |
Forumda Arşiv |
18 yıl önce |