Hepa
Eklenen Forum Cevapları
|
Cevap: Benim de Söyleyeceklerim Var Aman diyim Fuji alma:) |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Güncel Bir GPU Aynı Anda Dört 1080p Video İşleyebiliyor ATI ve Nvidia yıllardan beri kendi ürünlerinin oyun başarımlarının haricinde video yeteneklerini de ön plana çıkarmaktalar fakat elbette donanımsal hızlandırma yazılımın yardımı olmadan pek bir işe ya... |
Forumda Diğer Yazılımlar |
18 yıl önce |
|
Cevap: CANON HV Serisi Hakkında Her Şey! Sony PHDVM-63M kullanıyorum ben 35 liraydı aldığımda büyük kutu.Sony bordolar 28 lira. |
18 yıl önce | |
|
Cevap: RED Kameralar Hıı onu bilmiyordum.Wanted iddalı duruyor.İzlenmeli ama sinemada:) |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Kamera önündeki nesneyi karartma Süheyp bahsetmiş zaten ters ışıklar işini görecektir, ortamı karartıp arkasına ışık yerleştir. |
Forumda Genel Çekim Sorunları |
18 yıl önce |
|
Cevap: RED Kameralar İlk film ben Jumper diye biliyorum Red ile çekilen. Red harika ya:) |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Kamerayı Tanıtma Sorunu İlk taktığında donanım olarak gördü mü peki?Bilgisayarımda VTR çıkabilir ona bak.Olmadı Firewire kartında sorun olabilir veya kablo arızalı olabilir. |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
18 yıl önce |
|
Cevap: Kamerayı Tanıtma Sorunu Kabloyla alakası yok, sanıyorum kullandığın programla alakası var.Şimdi bize kullandığın program, işletim sistemi ve servis paketini söylemeden biz bilemeyiz sorunun nereden kaynaklandığını. |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
18 yıl önce |
|
Cevap: Almanca bilen var mı? Rammstein gibi olmuş.. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: CANON HV Serisi Hakkında Her Şey! sahibinden.com'da HV20 1.400 liraya az kullanılmış bir tane mevcut, ilgilenene. |
18 yıl önce | |
|
Cevap: satılık canon xm2 VX gibi dandik bir kamera bile o fiyata gittiyse:) |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
18 yıl önce |
|
Cevap: PANASONIC VDR D310 DVD Sorun yaratırç |
Forumda Tüketici Sınıfı Kameralar |
18 yıl önce |
|
Cevap: Dijital kameraya % ötv -yuh artık Yaz aylarında su, karpuz ve klima da çok kullanılıyor değerli bakan arkadaşlar onlara da ek zam bekliyoruz. |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
Cevap: Dijital kameraya % ötv -yuh artık İçimizden küfretmelerimiz keşke bir işe yarasa! |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
Cevap: Samsung DVD yazma sorunu Bu arada Mediamarkt'den Verbatim almayın Noname Verbatim satıyor.Muhtemel sahte. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |