Hepa

Eklenen Forum Cevapları

Cevap: Benim de Söyleyeceklerim Var

Aman diyim Fuji alma:)

Forumda Konu Dışı

18 yıl önce
Güncel Bir GPU Aynı Anda Dört 1080p Video İşleyebiliyor

ATI ve Nvidia yıllardan beri kendi ürünlerinin oyun başarımlarının haricinde video yeteneklerini de ön plana çıkarmaktalar fakat elbette donanımsal hızlandırma yazılımın yardımı olmadan pek bir işe ya...

Forumda Diğer Yazılımlar

18 yıl önce
Cevap: CANON HV Serisi Hakkında Her Şey!

Sony PHDVM-63M kullanıyorum ben 35 liraydı aldığımda büyük kutu.Sony bordolar 28 lira.

Forumda Yarı-Profesyonel ve Profesyonel Kameralar

18 yıl önce
Cevap: RED Kameralar

Hıı onu bilmiyordum.Wanted iddalı duruyor.İzlenmeli ama sinemada:)

Forumda Yarı-Profesyonel ve Profesyonel Kameralar

18 yıl önce
Cevap: Kamera önündeki nesneyi karartma

Süheyp bahsetmiş zaten ters ışıklar işini görecektir, ortamı karartıp arkasına ışık yerleştir.

Forumda Genel Çekim Sorunları

18 yıl önce
Cevap: RED Kameralar

İlk film ben Jumper diye biliyorum Red ile çekilen. Red harika ya:)

Forumda Yarı-Profesyonel ve Profesyonel Kameralar

18 yıl önce
Cevap: Kamerayı Tanıtma Sorunu

İlk taktığında donanım olarak gördü mü peki?Bilgisayarımda VTR çıkabilir ona bak.Olmadı Firewire kartında sorun olabilir veya kablo arızalı olabilir.

Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları

18 yıl önce
Cevap: Kamerayı Tanıtma Sorunu

Kabloyla alakası yok, sanıyorum kullandığın programla alakası var.Şimdi bize kullandığın program, işletim sistemi ve servis paketini söylemeden biz bilemeyiz sorunun nereden kaynaklandığını.

Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları

18 yıl önce
Cevap: Almanca bilen var mı?

Rammstein gibi olmuş..

Forumda Konu Dışı

18 yıl önce
Cevap: CANON HV Serisi Hakkında Her Şey!

sahibinden.com'da HV20 1.400 liraya az kullanılmış bir tane mevcut, ilgilenene.

Forumda Yarı-Profesyonel ve Profesyonel Kameralar

18 yıl önce
Cevap: satılık canon xm2

VX gibi dandik bir kamera bile o fiyata gittiyse:)

Forumda Alım - Satım ve Kiralama

18 yıl önce
Cevap: PANASONIC VDR D310 DVD

Sorun yaratırç

Forumda Tüketici Sınıfı Kameralar

18 yıl önce
Cevap: Dijital kameraya % ötv -yuh artık

Yaz aylarında su, karpuz ve klima da çok kullanılıyor değerli bakan arkadaşlar onlara da ek zam bekliyoruz.

Forumda Duyurular

18 yıl önce
Cevap: Dijital kameraya % ötv -yuh artık

İçimizden küfretmelerimiz keşke bir işe yarasa!

Forumda Duyurular

18 yıl önce
Cevap: Samsung DVD yazma sorunu

Bu arada Mediamarkt'den Verbatim almayın Noname Verbatim satıyor.Muhtemel sahte.

Forumda Konu Dışı

18 yıl önce
Sayfa 228 / 397