Hepa
Eklenen Forum Cevapları
|
Cevap: Hepa Teşekkürler ama mesajını okumamışım demekki, hayatımda tiyatro ise 3 kere izledim:)Hepsinde de sıkıldım.Bu arada evet yobazım.(ay em siruyıss, ingilizce bilmeyenlere; I'm serious) |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: hvx 201 yeni model çıkmış bilgisi olan Malesef bu yeni birşey değil, HVX202' de var. |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Hepa Utandım valla 🙂 |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Forum HatıRası-2006-2007 13 temmuz doğum günüm, bana hediye edicek hatıra filmini:) |
Forumda Arşiv |
18 yıl önce |
|
Cevap: Panasonic GS320 MMC Zararlı olur, o kartlar telefonlara takıldıktan sonra telefon formatını destekler şekile gelmektedir kullanıcak isen bilgisayara takıp format attıktan sonra kamerana takman kart sağlığı açısından çok ... |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Rapidshare Premium Account 😀 Rapid kesmiyor biliyormsun önheüh Emule aynı anda 60 dosya koyan adamım ben. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Capture Sorunum Kameranın çıkışı HDV/DV olarak seçmelisin. |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
18 yıl önce |
|
Cevap: Sinema öğrencisine kamera ... O kameralar öyle, fiyatlarının da ineceğini hiç düşünmüyorum. |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Rapidshare Premium Account oh oh tamamdır:)Evde sadece bilgisayarlar duracak heveslenmeyin kız atıcam diye:P |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Rapidshare Premium Account ee Kemerburgaz ucuzdurda:D 10 kişi girişelim işte.Listeyi açıyorum-Hepa-Egi |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Sinema öğrencisine kamera ... FX7 çöp tam. |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Benim de Söyleyeceklerim Var Ben de bişi demedim ki yani:)Çarpanlı değerler tabi ki onu diyorum. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Benim de Söyleyeceklerim Var Sonunda wiki'deyim:D |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Rapidshare Premium Account öbüüh o ne hız ya..interneti evine indiren adamsın.10 kişi birleşip vdsl mi alsak napsakki bilemiyorum. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Benim de Söyleyeceklerim Var Benim Kodak'da da 38-380 var ama bildiğin mouse kadar.Fuji tamamen efektif piksel üzerine kurulu bir alet tüm serileri özellikle S serileri yarı yarıya efektif pikselle o çözünürlüğe ulaşıyorlar.Lensl... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |