Hepa

Eklenen Forum Cevapları

Cevap: Hepa

Teşekkürler ama mesajını okumamışım demekki, hayatımda tiyatro ise 3 kere izledim:)Hepsinde de sıkıldım.Bu arada evet yobazım.(ay em siruyıss, ingilizce bilmeyenlere; I'm serious)

Forumda Konu Dışı

18 yıl önce
Cevap: hvx 201 yeni model çıkmış bilgisi olan

Malesef bu yeni birşey değil, HVX202' de var.

Forumda Yarı-Profesyonel ve Profesyonel Kameralar

18 yıl önce
Cevap: Hepa

Utandım valla 🙂

Forumda Konu Dışı

18 yıl önce
Cevap: Forum HatıRası-2006-2007

13 temmuz doğum günüm, bana hediye edicek hatıra filmini:)

Forumda Arşiv

18 yıl önce
Cevap: Panasonic GS320 MMC

Zararlı olur, o kartlar telefonlara takıldıktan sonra telefon formatını destekler şekile gelmektedir kullanıcak isen bilgisayara takıp format attıktan sonra kamerana takman kart sağlığı açısından çok ...

Forumda Yarı-Profesyonel ve Profesyonel Kameralar

18 yıl önce
Cevap: Rapidshare Premium Account

😀 Rapid kesmiyor biliyormsun önheüh Emule aynı anda 60 dosya koyan adamım ben.

Forumda Konu Dışı

18 yıl önce
Cevap: Capture Sorunum

Kameranın çıkışı HDV/DV olarak seçmelisin.

Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları

18 yıl önce
Cevap: Sinema öğrencisine kamera ...

O kameralar öyle, fiyatlarının da ineceğini hiç düşünmüyorum.

Forumda Yarı-Profesyonel ve Profesyonel Kameralar

18 yıl önce
Cevap: Rapidshare Premium Account

oh oh tamamdır:)Evde sadece bilgisayarlar duracak heveslenmeyin kız atıcam diye:P

Forumda Konu Dışı

18 yıl önce
Cevap: Rapidshare Premium Account

ee Kemerburgaz ucuzdurda:D 10 kişi girişelim işte.Listeyi açıyorum-Hepa-Egi

Forumda Konu Dışı

18 yıl önce
Cevap: Sinema öğrencisine kamera ...

FX7 çöp tam.

Forumda Yarı-Profesyonel ve Profesyonel Kameralar

18 yıl önce
Cevap: Benim de Söyleyeceklerim Var

Ben de bişi demedim ki yani:)Çarpanlı değerler tabi ki onu diyorum.

Forumda Konu Dışı

18 yıl önce
Cevap: Benim de Söyleyeceklerim Var

Sonunda wiki'deyim:D

Forumda Konu Dışı

18 yıl önce
Cevap: Rapidshare Premium Account

öbüüh o ne hız ya..interneti evine indiren adamsın.10 kişi birleşip vdsl mi alsak napsakki bilemiyorum.

Forumda Konu Dışı

18 yıl önce
Cevap: Benim de Söyleyeceklerim Var

Benim Kodak'da da 38-380 var ama bildiğin mouse kadar.Fuji tamamen efektif piksel üzerine kurulu bir alet tüm serileri özellikle S serileri yarı yarıya efektif pikselle o çözünürlüğe ulaşıyorlar.Lensl...

Forumda Konu Dışı

18 yıl önce
Sayfa 227 / 397