Hepa
Eklenen Forum Cevapları
|
Cevap: Kernel Panik ... İşin komik yanı da bu zaten okullarda öğretilen kitaptan öteye gitmiyor, öğrencilerde "hepimiz kübrüküz" diye bunları çat çut kırıyorlar:) |
Forumda Arşiv |
18 yıl önce |
|
Cevap: Haber Ajansı (FFHA) Biz cıngar çıkartsak nolacak adam demez mi bize "sizin bağlantı hızınız kaç hele.." |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Haber Ajansı (FFHA) ehühü doğrudur.Bu dediğin şey olursa cıngar çıkar ama.Kim tasma takmaya kalkabilir internete.. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Haber Ajansı (FFHA) Virgin uzaya gitsin neden böyle abidik şeylerle uğraşıyor ki... Suyunu sıkına kadar para kazanma derdinde herkez.Biz de Youtube bile kapalı, bizi etkilemez:D |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: aMatör kameralara boom mikrofon??? Daha güzel cevaplar, daha güzel üyelerle eş değer teşkil ediyor...Yahu bi aratın bakın düzinelerce ışık, mikrofon, zart zurt başlığı var aha ya ARAMA butonu koymuşlar Türk Milleti'nin nedir bu arama b... |
Forumda Ses ve Kayıt |
18 yıl önce |
|
Cevap: aMatör kameralara boom mikrofon??? Yapmayın abi, papağan mıyız biz? |
Forumda Ses ve Kayıt |
18 yıl önce |
|
Cevap: aMatör kameralara boom mikrofon??? Rica ederim, yeni başlayan biri hevesli olur bence, forumu yalar yutar.. çok bilgi var burada çook. |
Forumda Ses ve Kayıt |
18 yıl önce |
|
Cevap: Hepa Ah ya Cumartesi olsaydı gelirdim:)Yarın işim var ya..akşam 9 gibi belki katılabilirim hala yerli yerindeyseniz. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Işık Kiralamana gerek yok zaten, elektrikçiye gidip flo ışık alsan bile kurtarır seni.. okursan sana yardımcı olur. rodriguez2:www.kameraarkasi.org -->Işık bölümüne gir,gayet güzel 3 ışık tekniği falan ... |
Forumda Sinema'da Işık |
18 yıl önce |
|
Cevap: aMatör kameralara boom mikrofon??? Tabi sıcaklarda bastırdı insan biraz dengesiz olyuor, ama yani böyle basit soruları google'dan BİLE aratınca cevabı çıkıyor, hatta öyle değil böle diye bile uyarıyor Google Abi. ee.. hal böyleyken ah ... |
Forumda Ses ve Kayıt |
18 yıl önce |
|
Cevap: Hepa eee..şey..benim..nası desem..doğum..günü..başlığımdı.. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Thomson FilmStream Viper ile ilgili herşey Kullanan var kullanamayan var:)I'm saybörk bat okey'i de izleyin.. |
18 yıl önce | |
|
Cevap: RED Kameralar 320GB ile yaklaşık bi saatlik görüntü alır sanırım.Bence yeter de artar yani.Evet Scarlet tipi yine diğer Red kameraları gibi dandik CF kart ne kadar saçma olsada ucuz P2 ile karşılaştırdığımızda 3-5 ... |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Işık kaymak için forumu araştırım, ben bile üşenmeyip 2-3 paragraf yazmıştım. |
Forumda Sinema'da Işık |
18 yıl önce |
|
Cevap: aMatör kameralara boom mikrofon??? Üşengeçliğin bu kadarı, yani nasıl bir cevap bekliyorsun tam kestiremedim? |
Forumda Ses ve Kayıt |
18 yıl önce |