Hepa
Eklenen Forum Cevapları
|
Cevap: The Happening ve M. Night Shyamalan Neden kimse sevmiyor şu hintliyi:)Bence İşaretler başyapıt. |
Forumda Uzun Metraj |
18 yıl önce |
|
Cevap: Kara Şövalye Blowup nedir bizi aydınlat emmi:) |
Forumda Uzun Metraj |
18 yıl önce |
|
Cevap: Canon EOS 450D Eski lensler tabi ki iyi ama yani son teknoloji ürürnünün önüne alıpta 40 senelik lens takmam artık yok netlik ayarlayacaktım yok zoom kaçırdım fln ne uğraşacam ancak alırım 2 tane 28 bi de 50 mm 1.2 ... |
Forumda Fotoğraf Makineleri |
18 yıl önce |
|
Cevap: M.Ö. 10.000 - 10,000 B.C Özel efektlerin bu kadar sırıttığı başka bir Hollywood filmi izlemedim.Güzel bilimkurgulara imza atan Roland E. bu filmi dibe çekmiş onu.Hiç ama hiç beğenmedim. |
Forumda Uzun Metraj |
18 yıl önce |
|
Cevap: Projeksiyon Cihazları İzlenmez değil yahu okunur rahatlıkla ama pc'i de 800x600 olarak ayarlamak lazım:) Burdan inceleyin ürünü ben kurgu için düşünüyorum bunu fiyatı da iyi şuan GG'de 100 liradan açık arttırmada 4 günü v... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Projeksiyon Cihazları EPSON EMP-S52 LCD (SVGA 1800 ANSILUMEN) PROJEKSİYON CİHAZI 638 lira OPTOMA ES520 (2600 ANSILUMEN SVGA) PROJEKSİYON CİHAZI 800 lira IVO PRO 2500 ANSİLÜMEN PROJEKSİYON CİHAZI ( TV ÖZELLİKLİ) 580 liralam... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Projeksiyon Cihazları Valla eğer gerçekten özene bözene alınacak ise HD bi alet alınmalı tüm giriş çıkışları desteklemesi önemli HDMi giriş de oluyor sanırım artık bu makinelerde. Çözünürlük bence önemli, ama fiyat perform... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Uydu, D-Smart, Digitürk Çinlilerin yaptığı bi projektör var 400 lira lambası da 30 lira, görüntüsü de gayet iyi.Hepsiburada.com'da var markasını unuttum. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Canon EOS 450D Aman abi Canon FD lenslerine lens muamelesi yapmıyor:D EF ve EF-S kabul ediyor daha ne olsun.Yani EOS 1D alıpta önüne FD 50mm 1.4 takabilene aşkolsun o paraları veren objektifte alır, kanı gibi neden ... |
Forumda Fotoğraf Makineleri |
18 yıl önce |
|
Cevap: Canon EOS 450D Geç.. Nikon'u 3. sınıf hollywood filmlerinde flaş patlatmak için kullanıyorlar. |
Forumda Fotoğraf Makineleri |
18 yıl önce |
|
Cevap: Canon EOS 450D Yok yahu ne alaka?450D çıktı diye millet neden 400D'lerini satsın? 450D almak için mi?Tamamen laf!...Satıcıların satma politikalarıdır bunlar yani. Neden 450D?400D düşünürsen çok rahat 2. el bulabili... |
Forumda Fotoğraf Makineleri |
18 yıl önce |
|
Cevap: Uydu, D-Smart, Digitürk Adada film çekelim:) |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: hegel, payitaht, KEzzAP yardımlarınızı bekliyor. Oyunculuk dışında yardımımız dokunursa ne mutlu. |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
Cevap: Uydu, D-Smart, Digitürk D-Smart'ı tam bilemiyorum ama onda da aylık ücret vardı diye hatırlıyorum.Bence aralarından en iyi hizmet tabi ki Digiturk'ün paket fiyatları gereksiz pahalı, ama Ekopaket 9.90.Daha ne olsun ki:)Ayrıc... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Canon EOS 450D EOS 450D daha yeni geldi, hemen bulamazsın öyle.Ancak vitrin ürünü olarak bulursun, onu da çok araştırman viieya tanıdığın olması gerekli..Daha çok yeni bir makine, beklemen gerekli.400D neden düşünmü... |
Forumda Fotoğraf Makineleri |
18 yıl önce |