Hepa
Eklenen Forum Cevapları
|
Cevap: The Dark Night / Batman Sorunsalı Imax gelecek mi?Gelecek ise nerede gelecek?İstinye Park demeyin taa istinye:D |
Forumda Uzun Metraj |
18 yıl önce |
|
Cevap: The Dark Night / Batman Sorunsalı İşin komik yanı da Joker piskopat bir karakter olmayışı. Joker eğer çizgi filmini de izliyorduysanız, en piskopat olayları bile mizaha bağlayabilen bir karakterdi. Genelde bütün kaosları hoş şakalarla... |
Forumda Uzun Metraj |
18 yıl önce |
|
Cevap: The Dark Night / Batman Sorunsalı
|
Forumda Uzun Metraj |
18 yıl önce |
|
Cevap: The Dark Night / Batman Sorunsalı Valla bence de düşmez, haftalık rekor kırmış zaten hasılatta:)O yönden de düşünürsek gümbür gümbür geliyor.. Merakla ve sabırla bekliyoruz. |
Forumda Uzun Metraj |
18 yıl önce |
|
Cevap: The Dark Night / Batman Sorunsalı :)Evet başlık vardı, doğru.Yok benim demek istediğim 2 haftada 104.000 oyda değildi ki. İşte bu fanatiklik epey kötü oluyor.Yani gözler kapalı bi halde bu film iyidir, bu adam öldü.. aman bütün dünya ... |
Forumda Uzun Metraj |
18 yıl önce |
|
Cevap: The Dark Night / Batman Sorunsalı Tamamen fanatiklik bu.Bunu ölen Joker karakterini canlandıran elemana bağlıyorum.O kadar yazıldı çizildi şeedildi ki.Yani utanmadan bide Nicholson'dan daha iyi oynadı diyorlar.höh yani..İzlemeden diyo... |
Forumda Uzun Metraj |
18 yıl önce |
|
Cevap: Film Maliyeti Üzerine Tartışma Bölümü 35mm görüntüyü yakaladı artık dijital.Ama Türkiye'de o teknoloji daha yok. Dijital çeksen 50-100 milyar civarına filmi tamamlarsın. |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Sinan Çetin - Mutlu Ol! Bu Bir Emirdir Kanalturk 12:00 |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Film Maliyeti Üzerine Tartışma Bölümü 250 bin |
18 yıl önce | |
|
Cevap: CANON HV Serisi Hakkında Her Şey! ahh ah şu su altı ekipmanı oldukça hoşmuş aslında.Bozcaada'nın o güzel sahili Ayazma'da kadraj altta deniz üstte gökyüzü geniş bi açı ortadan kadrı bölen denizin çizgisi altta mercanlar balıklar üstte... |
18 yıl önce | |
|
Cevap: CANON HV Serisi Hakkında Her Şey! Merak merak merak ettim..Yüklensin izliyorum HD olarak bakim:)Geniş açı çok iyiymiş gerçekten 4:11 epey etkili derinlik olarak. İyi iş çıkartmış gerçeltem.Adaptörü bi kenara bırakıp wide lens mi alsak... |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Haber Ajansı (FFHA) Geçen gün hastaneye kaldırılmıştı 🙁 |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Projeksiyon Cihazları Ohhh sonunda Eylem indin semalara |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: CANON HV Serisi Hakkında Her Şey! Aygunb, B2 olarak elimizde HV20 mevcut.Eğer düşünürsen. |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Kamera Kiralamak İstanbul'dan elden teslim alıp, elden teslim edilirse kiralama söz konusu olabilir.Ama gün sayısına bağlı olaraktan. |
Forumda Kamerayı Bulmak |
18 yıl önce |