Hepa
Eklenen Forum Cevapları
|
Cevap: The Dark Night / Batman Sorunsalı Manbat var ama yiyorlarsa koysunlar:)Çok saçmalar Ayrıca Forever Joel Schumacher'ın gayet fantastik filmi es geçmemek lazım.Güzel filmdi bence.İki yüz nasıl olabilir ki, diriltecekler mi adamı yani? D... |
Forumda Uzun Metraj |
18 yıl önce |
|
Cevap: The Dark Night / Batman Sorunsalı Ayrıntıları milyon dolar verilen her senarist yazabilir ve uyarlayabilir:)Tabiki günümüz Batman'ine yani daha realistik ve gerçekçi olanına düzgün bir Gotham gerçekçi düşmanlar (Kolpa Joker gibi) düşü... |
Forumda Uzun Metraj |
18 yıl önce |
|
Cevap: The Dark Night / Batman Sorunsalı Uzun uzun yazmak isterim, İlk olarak ortak konu olarak Eylem'in dediği kurguya deyinmek istiyorum.Kurguda çok sorun gördüm açıkcası, bu kadarını beklemiyordum.Ama bu dediğim kesmeler veya beklemelerde... |
Forumda Uzun Metraj |
18 yıl önce |
|
Cevap: İnternet'ten Videolar Egi seni kaldırmaz o kaya. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: The Dark Night / Batman Sorunsalı Gecenin yarısı mesaj atıyor filmi gör gör diye:)Bugün inşallah gidicez, dün de o sıralarda Batman 1989'u izliyorduk, malum Jack'i. |
Forumda Uzun Metraj |
18 yıl önce |
|
Cevap: görüntü hızlı ses arkdadan geliyor..deli olcamm ya Render edip öyle bir deneyin, sorun çözülmez ise kodeklerde sorun olabilir. |
Forumda Adobe Premiere |
18 yıl önce |
|
Cevap: The Dark Night / Batman Sorunsalı pauahhaa |
Forumda Uzun Metraj |
18 yıl önce |
|
Cevap: Masaüstünüz Ava Find? 2mb yiyo valla bar:) |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: The Dark Night / Batman Sorunsalı O zaman İstinye Park yalan:D |
Forumda Uzun Metraj |
18 yıl önce |
|
Cevap: The Dark Night / Batman Sorunsalı AFM Maltepe IMAX'miş, oraya yollanırım ben artık.www.imaxtr.com.tr/ Bana başbakan ağızı ile konuşma. |
Forumda Uzun Metraj |
18 yıl önce |
|
Cevap: Masaüstünüz Heh napalım Allah baba da bizi böyle yaratmış:)Skin değil ayrıca başlat çubuğunu değiştirdim sadece.Ondan bildiğin xp kasma sıfır:) |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Haber Ajansı (FFHA) kamu görevlisine hakaret haklı bir suç bence.Adam öldürenlere daha fazla ceza verilmesinde hem fikiriz ama. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: The Dark Night / Batman Sorunsalı Nerede Imax var braaaee insafsızlar söylesenize:) |
Forumda Uzun Metraj |
18 yıl önce |
|
Cevap: Masaüstünüz
|
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: The Dark Night / Batman Sorunsalı Hayatımda hiç aymex izlemedim.Digiturkte moviemax var onu izlemiştim. |
Forumda Uzun Metraj |
18 yıl önce |