Hepa
Eklenen Forum Cevapları
|
Cevap: Vista kullanlar memnun mu? XP |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: The Dark Night / Batman Sorunsalı 1989* *Batman'in çekim tarihi. |
Forumda Uzun Metraj |
18 yıl önce |
|
Cevap: İş İlanları Kim bedavaya çalışmış bu devirdexDFotoğrafta para olsaydı düşünürdüm. |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
Cevap: 8 GB Ram ve İşletim Sistemi Sorunu Beran, şirket seni başında atmak için öyle saçma sapan bir yorum yapmış. XP altında 3.5 veya 3 görebilir ramler 4 takarsanız. 8GB ram server değilseniz hiç bir mana ifade etmez. 64bit bile olsa o kada... |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
18 yıl önce |
|
Cevap: Kimler GALATASARAY'lı ? İyice geyiğe döndü forum:) |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: 8 GB Ram ve İşletim Sistemi Sorunu XP 64bit CD ile sıfırdan yüklemeniz gerekmekte. |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
18 yıl önce |
|
Cevap: Panasonic md-10000 dev prodüksiyonlarda bile kullanılıyor bu alet:) |
Forumda Kamerayı Bulmak |
18 yıl önce |
|
Cevap: Hey35 adaptörde son durum. Neyse başlığı fazla kirlettik, özelden soralım bu soruları. İnternet yayını olarak kalacağız şuanlıık. |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
Cevap: Hey35 adaptörde son durum. 5. sayımıza pipi35 ve hey35'nin testlerini yetiştirebilirsek yayınlayacağız, 4. sayı için geçti malesef. |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
Cevap: PANASONIC HDC-SD1 Evet, o biraz sıkıntı yaşatabilir.Ondan kasetli bir model almanı tavsiye ettim:) |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Hey35 adaptörde son durum. İstanbul'dayız, ne zaman müsaitsen MSN'den titret konuşalım.Kadıköy'deyiz.Hem röportaj alalım hem de aleti test edelim. 🙂 |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
Cevap: PANASONIC HDC-SD1 Eğer yeni başlayacaksan tabi ki böyle yüksek fiyatlar vermek istemeyebilirsin, veremeyebilirsin.Sana tavsiyem bütçene en uygun kamerayı seçmek ilk başta özelliklerden çok çekilebilir kıvamda bir kame... |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Hey35 adaptörde son durum. Hürcan eline sağlık güzel duruyor ama yeni adaptörle çekilen yeni videoları herkes merak ediyor. Geçen de dediğim gibi elimizde HV20 ve DVX var eğer senin de işine yarayacak ise deneme yapalım derim, ... |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
Cevap: Sony HDR-SR11E (AVCHD) media markt beylikdüzünde canon hv20 geçen hafta 1388ytl maşallah! |
Forumda Kamerayı Bulmak |
18 yıl önce |
|
Cevap: Macbook Air! aha başladı yine bunlar. |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |