Hepa

Eklenen Forum Cevapları

Cevap: Vista kullanlar memnun mu?

XP

Forumda Konu Dışı

18 yıl önce
Cevap: The Dark Night / Batman Sorunsalı

1989* *Batman'in çekim tarihi.

Forumda Uzun Metraj

18 yıl önce
Cevap: İş İlanları

Kim bedavaya çalışmış bu devirdexDFotoğrafta para olsaydı düşünürdüm.

Forumda Duyurular

18 yıl önce
Cevap: 8 GB Ram ve İşletim Sistemi Sorunu

Beran, şirket seni başında atmak için öyle saçma sapan bir yorum yapmış. XP altında 3.5 veya 3 görebilir ramler 4 takarsanız. 8GB ram server değilseniz hiç bir mana ifade etmez. 64bit bile olsa o kada...

Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları

18 yıl önce
Cevap: Kimler GALATASARAY'lı ?

İyice geyiğe döndü forum:)

Forumda Konu Dışı

18 yıl önce
Cevap: 8 GB Ram ve İşletim Sistemi Sorunu

XP 64bit CD ile sıfırdan yüklemeniz gerekmekte.

Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları

18 yıl önce
Cevap: Panasonic md-10000

dev prodüksiyonlarda bile kullanılıyor bu alet:)

Forumda Kamerayı Bulmak

18 yıl önce
Cevap: Hey35 adaptörde son durum.

Neyse başlığı fazla kirlettik, özelden soralım bu soruları. İnternet yayını olarak kalacağız şuanlıık.

Forumda Duyurular

18 yıl önce
Cevap: Hey35 adaptörde son durum.

5. sayımıza pipi35 ve hey35'nin testlerini yetiştirebilirsek yayınlayacağız, 4. sayı için geçti malesef.

Forumda Duyurular

18 yıl önce
Cevap: PANASONIC HDC-SD1

Evet, o biraz sıkıntı yaşatabilir.Ondan kasetli bir model almanı tavsiye ettim:)

Forumda Yarı-Profesyonel ve Profesyonel Kameralar

18 yıl önce
Cevap: Hey35 adaptörde son durum.

İstanbul'dayız, ne zaman müsaitsen MSN'den titret konuşalım.Kadıköy'deyiz.Hem röportaj alalım hem de aleti test edelim. 🙂

Forumda Duyurular

18 yıl önce
Cevap: PANASONIC HDC-SD1

Eğer yeni başlayacaksan tabi ki böyle yüksek fiyatlar vermek istemeyebilirsin, veremeyebilirsin.Sana tavsiyem bütçene en uygun kamerayı seçmek ilk başta özelliklerden çok çekilebilir kıvamda bir kame...

Forumda Yarı-Profesyonel ve Profesyonel Kameralar

18 yıl önce
Cevap: Hey35 adaptörde son durum.

Hürcan eline sağlık güzel duruyor ama yeni adaptörle çekilen yeni videoları herkes merak ediyor. Geçen de dediğim gibi elimizde HV20 ve DVX var eğer senin de işine yarayacak ise deneme yapalım derim, ...

Forumda Duyurular

18 yıl önce
Cevap: Sony HDR-SR11E (AVCHD)

media markt beylikdüzünde canon hv20 geçen hafta 1388ytl maşallah!

Forumda Kamerayı Bulmak

18 yıl önce
Cevap: Macbook Air!

aha başladı yine bunlar.

Forumda Duyurular

18 yıl önce
Sayfa 215 / 397