Hepa

Eklenen Forum Cevapları

Cevap: if i go if i stay - yayında

Biz izleyemedik:(

Forumda Arşiv

18 yıl önce
Cevap: Canon EOS 450D

Bende de 38-380 Kodak var.Böyle DSLR kmren varsa söyles,n. Yani!

Forumda Fotoğraf Makineleri

18 yıl önce
Cevap: İş İlanları

3D kurslarına gidip o kadar para verileceğine sektörden öğrenilir demek istemiştim.

Forumda Duyurular

18 yıl önce
Cevap: İş İlanları

Çok güzel o kadar para bayılıp öğrenilenleri öğretme şansı ve piyasada pişme güzelmiş:)

Forumda Duyurular

18 yıl önce
Cevap: CANON HV Serisi Hakkında Her Şey!

Merakla bekliyoruz.

Forumda Yarı-Profesyonel ve Profesyonel Kameralar

18 yıl önce
Cevap: Benim de Söyleyeceklerim Var

"Ben yaptım" denemeyi, denilmesini hiç sevmiyorum.

Forumda Konu Dışı

18 yıl önce
Cevap: hegel, payitaht, KEzzAP yardımlarınızı bekliyor.

Sen eksik kal:)

Forumda Duyurular

18 yıl önce
Cevap: Casio EXILIM PRO EX-F1

:)Aynen, ama gelişim güzel değil mi sizce de?İleride dijitale gelebilecek yenilikleri bu kadar düşük fiyatlarda verebilmek, sonrasında yüksek çözünürlüklere de ön ayak oluyor.Şuan zaten fotofinish kam...

Forumda Fotoğraf Makineleri

18 yıl önce
Cevap: Vista kullanlar memnun mu?

Vista gereksiz Win 7 çıkacak onun için yapılmış bir sistem.2010'dan sonra anca kurarım gibime geliyor.

Forumda Konu Dışı

18 yıl önce
Cevap: 8 GB Ram ve İşletim Sistemi Sorunu

Mavi çok iyidir.

Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları

18 yıl önce
Cevap: İş İlanları

Tabi stajların hepsi parasız olmuyor, ama bunlar daha çok freelance işler olduğu için ondan parasız olma olasılıkları yüksek.Bunların devamı gelmesi dileğiyle bende yeri geldikçe, buldukça, yasladıkça...

Forumda Duyurular

18 yıl önce
Cevap: 8 GB Ram ve İşletim Sistemi Sorunu

Doğrudur.Ben Q9300 için araştırmıştım.Bazı malzemeler de acaip fiyat farkı görmüştüm.Ondan diyorum:)Bazıları ucuzken bazıları çok pahalı. Tabi 5 taksit 8%indirimi göz ardı etmemek lazım Vatan'da.Ayrıc...

Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları

18 yıl önce
Cevap: Haber Ajansı (FFHA)

ahahahahahahaha

Forumda Konu Dışı

18 yıl önce
Cevap: Vista kullanlar memnun mu?

XP'nin daha 5 senesi var en az.

Forumda Konu Dışı

18 yıl önce
Cevap: Haber Ajansı (FFHA)

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!1 oyla!

Forumda Konu Dışı

18 yıl önce
Sayfa 214 / 397