Hepa
Eklenen Forum Cevapları
|
Cevap: if i go if i stay - yayında Biz izleyemedik:( |
Forumda Arşiv |
18 yıl önce |
|
Cevap: Canon EOS 450D Bende de 38-380 Kodak var.Böyle DSLR kmren varsa söyles,n. Yani! |
Forumda Fotoğraf Makineleri |
18 yıl önce |
|
Cevap: İş İlanları 3D kurslarına gidip o kadar para verileceğine sektörden öğrenilir demek istemiştim. |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
Cevap: İş İlanları Çok güzel o kadar para bayılıp öğrenilenleri öğretme şansı ve piyasada pişme güzelmiş:) |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
Cevap: CANON HV Serisi Hakkında Her Şey! Merakla bekliyoruz. |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Benim de Söyleyeceklerim Var "Ben yaptım" denemeyi, denilmesini hiç sevmiyorum. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: hegel, payitaht, KEzzAP yardımlarınızı bekliyor. Sen eksik kal:) |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
Cevap: Casio EXILIM PRO EX-F1 :)Aynen, ama gelişim güzel değil mi sizce de?İleride dijitale gelebilecek yenilikleri bu kadar düşük fiyatlarda verebilmek, sonrasında yüksek çözünürlüklere de ön ayak oluyor.Şuan zaten fotofinish kam... |
Forumda Fotoğraf Makineleri |
18 yıl önce |
|
Cevap: Vista kullanlar memnun mu? Vista gereksiz Win 7 çıkacak onun için yapılmış bir sistem.2010'dan sonra anca kurarım gibime geliyor. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: 8 GB Ram ve İşletim Sistemi Sorunu Mavi çok iyidir. |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
18 yıl önce |
|
Cevap: İş İlanları Tabi stajların hepsi parasız olmuyor, ama bunlar daha çok freelance işler olduğu için ondan parasız olma olasılıkları yüksek.Bunların devamı gelmesi dileğiyle bende yeri geldikçe, buldukça, yasladıkça... |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
Cevap: 8 GB Ram ve İşletim Sistemi Sorunu Doğrudur.Ben Q9300 için araştırmıştım.Bazı malzemeler de acaip fiyat farkı görmüştüm.Ondan diyorum:)Bazıları ucuzken bazıları çok pahalı. Tabi 5 taksit 8%indirimi göz ardı etmemek lazım Vatan'da.Ayrıc... |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
18 yıl önce |
|
Cevap: Haber Ajansı (FFHA) ahahahahahahaha |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Vista kullanlar memnun mu? XP'nin daha 5 senesi var en az. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Haber Ajansı (FFHA) GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!1 oyla! |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |