Görkem
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Canon HV30 satın alma SORU rehberi 🙂 Sony HDR-HC3 HDV 1080i, HV30'a karşı nasıl bir rakiptir arkadaşlar? Hangisi tercih edilmelidir? |
Forumda Kamerayı Bulmak |
17 yıl önce |
|
Re: Valkyrie Ben sizinle hemfikir değilim arkadaşlar, Valkür ne yazık ki benim için hayalkırıklığına yakın bir film oldu. Çok etkileyici bir cümlesi var bir kere en başta filmin: "Almanya'nın Hitler'den ibaret olm... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Sinematografi ve Hikaye Mesaja metin eklenmiyor bildiğim kadarıyla, bu konuyla ilgili yazdığım uzunca bir yazı mevcut zaten. Ama sorun şu ki, bu tip, pek net olmayan ve değişken değerlere göre cevaplanan sorularla ilgili met... |
17 yıl önce | |
|
Re: İyi de neden? Yazılanlar çok güzel ve doğru gerçekten. Ama atlanan bir sebep daha var: Hemen her sanatçı ya da sanatçı adayı, kolay yollardan fikirlerini dinletemediği için üretir. Konuşarak, sözle (en kolay ve ucu... |
17 yıl önce | |
|
Re: En Sevmediğiniz Yönetmenler Ben genellikle çok çok belirgin ve "inatla" olmadıkça kişilerin politik, siyasi duruşlarını önemsemem. BU yüzden işe sinematografik olarak yaklaşacağım. Arkadaşların arasında da bazı kötüleri yakalaya... |
Forumda Yönetmenler |
17 yıl önce |
|
Re: Dünya dışı varlıklar ve Evren'da başka yaşam var mı sorusu Gelmediler neyse de, gelmeyecekler çok böyle nasıl desem.. Neyse işte.. garip.. Bu konuda haklısın ama kast ettiğim bu zaten. Eğer gelmiş olurlarsa artık "tanımlanamayan uçan nesneler" olmayacak onlar... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Dünya dışı varlıklar ve Evren'da başka yaşam var mı sorusu Daha dün gece The Day The Earth Stood Still'ı izledim. BU mesele ile ilgili fikirlerim depreşti. İyi bir film değildi ama yine de yetti gaz vermeye. Daha önce de söyledim, yine söylüyorum: Bugüne kada... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Beğendiğiniz Film Müzikleri Donnie Darko'nun bitiş müziği (sahibi Gary Jules, parça da MAd World'tu galiba) feci biçimde etkiliyor beni.Oliver Stone'un Any Given Sunday'in bitiş müziği. Ki rap ve türevlerini hiç sevmem ama bu be... |
17 yıl önce | |
|
Re: Benim de söyleyeceklerim var ! Bu haftaki penguen'in kapağını mutlaka görün dostlar. 😀 Benim yukarıdaki mesaja bu linki sickman ekledi sanırım. Ama benim söylediğim kapak bu değildi dostum....Benim özellikle belirttiğim kapak ço... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Benim de söyleyeceklerim var ! Bu haftaki penguen'in kapağını mutlaka görün dostlar. 😀 |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Merhaba ve Tanışma Bölümü Sağolasın kardeşim. BU arada, imzana bittim. 😀 |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: The Fall Söylenecek birçok şeyi soylemiş arkadaşlar.Gerçekten çok iyi bir filmdi. Sinemada görselliye önem verenler için bir hediye, sinemada görselliğe önem verenleri anlamayanlar için bir ders. |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
The Expendables Arkadaşlar.... Şunu tıklayıp kadroya, yazara ve yönetmene bakarmısınız? İlginç bulacağınıza eminim.Yaş yetmiş ama iş bitmemiş.... 🙂 |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: the wrestler Kötü bir film değil ne yazık ki ancak hem yönetmeni, en başrolü düşünülürse yetersiz bir film Wrestler. Ki en başta Aronofski'nin sinemasında kesinlikle bir istisna olarak kalacak gibi geliyor bana. Ç... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Merhaba ve Tanışma Bölümü İlginize çok teşekkürler arkadaşlar. Özlemişim valla forum sohbetini. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |