Görkem
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Film Kimin İçindir, Derdi Ne Olmalıdır? Valla arkadaşlar, bombasınız alayınız ha. Birkaç saatte doldurmuşsunuz başlığı, ne kadar zamandır duruyoruş öylesine gariban. 😀 Bir forumda ancak bu kadar hoş sohbet olabilir, hepinize teşekkürler. Fi... |
17 yıl önce | |
|
Re: Film Kimin İçindir, Derdi Ne Olmalıdır? Aynen öyle. Nasıl seçimlerde AKP'nin kazanmasını hazmedemiyorsak, aynı durum söz konusu. "Eldeki malzeme" belli yani. İster tribüne oynar ticaret yaparsın, ister derdini anlatır seni anlayanlarla yeti... |
17 yıl önce | |
|
Re: Film Kimin İçindir, Derdi Ne Olmalıdır? Başlıktaki soruya biraz kısır yaklaşılmış bence. Demirkubuz, Recep, Türk Sineması olguları bu soruya cevap vermek için yeterli değiller. Ama gördüğüm kadarıyla sohbet bunların üzerinden biçimlenmiş. F... |
17 yıl önce | |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Yüzüklerin Efendisi Serisinin tamamını sadece çok küçük molalarla izledim. Eğer özlediyseniz (Herbirini sadece birer kez izlemiştim daha önce) kafanızda yerindeyse gayet izleniyor yani, hatta bir arad... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Kısa Film Bulmak? Bu konuda en büyük sorunu çeken benimdir muhtemelen. "Kısa film başyapıtı" aramaktan perişan oldum.Paylaşım programları, online video paylaşım siteleri ve bol bol arama motorlarından download linkleri... |
Forumda Kısa Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: İlginçlikler.... İlginçlikler.... Matrix'te, Neo'yla Morpheus'un eğitimdeki ilk dövüşlerinde Neo zıplayıp üçlü bir tekme atıyor. Daha doğrusu bir türlü atamıyor: 33 tekrar. Andrei Tarkovsky'nin Stalker'ı ile ilgili yazılacak çok fazl... |
17 yıl önce | |
|
Re: "Korku"nuzu nasıl alırsınız? Valla başlığa direk cevap vermek gerekirse "korkumuzu asla istediğimiz gibi alamıyoruz" bence. Gerçekten iyi bir korku filmi bulmak çok zor. Ya da şöyle ifade edelim: öyle bir korku filmi olacak ki he... |
17 yıl önce | |
|
Re: Merhaba ve Tanışma Bölümü İkinizde hoşgeldiniz arkadaşlar. Görüşmeyeli nasılsınız? |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Umut Sarıkaya Benim alışmam güç oldu bu herife ama şimdi resmen bağımlısı oldum. Onu iyi karikatürist yapan şey konuları. Benzerleri vardı ve olacak ama Umut kadar belirgin, net ve neredeyse sadece bunun üzerine ya... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Başkalarının Hayatı.... Bir dönem inanılmaz övgülerle tanıtılmış, SİYAD listesinde zirvelerde yer almış bir film.Evet, "iyi" bir film, seyredilmeli. Ama "çok iyi" değil. Duyduğumuz kadar övgüyü hak ed... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: İlginçlikler.... İlginçlikler.... Jesus karakterinin dublörü de solak olduğundan, onun atış yaptığı sahnede tüm bowling salonundaki dekorların ayna görüntüsü konuyor ve daha sonra çevrilip düz bir görüntü elde ediliyor :). Yapma ya? Y... |
17 yıl önce | |
|
Re: Spirit Spirit aslında "böyle ve bu kadar" olmak için yapılmış ve amacına da ulaşmış bir film gibi geliyor bana.Kimine göre kötü, kimine göre iyi olabilir. Ama onun amacı bu tartışmalarda belirli bir konumda ... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: İlginçlikler.... İlginçlikler.... Fırat, düzeltiyorum, pano diyeceğime tablo demişim. Tablo değil tabii ki. Orada hiç tablo falan yok. Yani yağlı boya tablo falan. 🙂 Pano. Çeşitli gazete kupürlerinin, hatırlatmalarının, fotoğrafların ... |
17 yıl önce | |
|
İlginçlikler.... İlginçlikler.... Büyük Lebowski'de The Dude, Walter ve Donny bowling manyaklarıdır, bilirsiniz. Ancak film boyunca sadece Donny'nin bowling oynadığını görürüz. Walter'ı sadece bir kez topla görürüz, atış yapar ama top... |
17 yıl önce | |
|
Re: Forum oyunu "Alttaki..." :)) Alttaki, üsttekinin sorusuna benim yerime cevap ver gözünü seveyim. :))Gülmekten birşey yazamadım. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |