Görkem
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Filmi Daha Cekilmemis ama Cekilesi Hikayeler ve Romanlar Şibumi'den bahsedilmiş, okuyanlar için ilk akla gelecek romandır. Ben çoook kez okuduğum ve neredeyse ezberlediğim için bu romanla ilgili bir iki şey söyleyeyim: yine arkadaşlar söylemiş, "çekilemeyec... |
17 yıl önce | |
|
Re: Benimsinemlarim rahmetlinin üzerimizde çok emeği vardı. saygı ve sevgiyle anıyorum, deli gibi de özlüyorum. nur içinde yatsın. Ekleyecek pek birşey yok. Aynen tekrarlıyorum. |
17 yıl önce | |
|
Forum Kategorizasyonu Önerileri BUna benzer bir başlık var gibi geldi ama bu konu yakın zamanda daha güncel oldu o yüzden yeni bir başlık iyi gelir diye düşündüm. Neyse, uzatmadan kaç zamandır yazmak istediğim forum kategorizasyonu ... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Merhaba ve Tanışma Bölümü Mustafa Abi, Loureed.... Hoşgeldiniz dostlar. Sohbetleşmek, görüşmek üzere. 🙂 |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Yenilikler Yöneticiler, moderatörle haricinde rütbelerin mesaj sayısına göre olması gayet normal, hemen heryerde böyle diye biliyorum. Şahsen benim ya da başka bazı arkadaşların sitedeki rütbe ve konumları, anas... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Merhaba ve Tanışma Bölümü Hoşgeldin zepra |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Yenilikler Görkem'e çaylak sıfatı biraz komik duruyor. Kendi ne hissediyor merak ediyorum. Uzun yazılarını döşenirken gözünden bir damla yaş yanağından süzülüp klavyeye damladığında, bütün mütevaziliğinden sıyrı... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Yenilikler Çok açıklayıcı bir mesaj olmuş. 😀 Biz anladık seni dostum, merak etme. Sitenin geliştirilmesi ile ilgili önerilerimiz olacaktır. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: İlginçlikler.... İlginçlikler.... Ben filmi izlediğimde "bu rol Rourke için yazılmış resmen" demiştim. Gayet haklısınız bence de. 🙂 |
17 yıl önce | |
|
Re: 2 Kişiyi Aynı Anda Göstermek Gayet kolay bir uygulama bu. Adobe Premierdeki efektlerden biriydi, hatırlayamadım şmdi. Mustafakenanın yazdığı yerden öğrenebilirsin. |
Forumda Adobe Premiere |
17 yıl önce |
|
Re: İlginçlikler.... İlginçlikler.... Birileri Sinema okuyor anlaşılan :D. Yaklaşık 10 yıldır. 😀 |
17 yıl önce | |
|
Re: İlginçlikler.... İlginçlikler.... Olağan Şüphelilerde Verbal ajan Kujan'ın arkasındaki tablodan okuduklarıyla bir hikaye yazıyor ya.... Dikkat edin, tablodan sadece 3 ya da 4 şey okuyor. 1 saatlik hikayenin gerisi nerede? ben orda bir... |
17 yıl önce | |
|
"Dereyi Tanımadan Paçayı Sıvama" Meselesi Ötesi.... falan diye birşeyler yazmıştım. Orada söylediklerim aslında birkaç örnek üzerindendi, bu yazıyı oraya da atabilirdim ama ayrı bir yerde konuşulmalı bence. Konu şu arkadaşlar: Hemen her sanat... |
17 yıl önce | |
|
Re: Takip Ettiğiniz Diziler Bu başlık sürekli elimin altına geliyor ama ben inata girmiyordum. Aklımdakini yazayım da kurtulayım dedim, dayanamadım artık. 🙂 Çok moda bir laf bu "dizi izlemiyorum" lafı. Ama ben vallahi hiçbir diz... |
Forumda TV Yapımları |
17 yıl önce |
|
Re: Takip Ettiğiniz Diziler Bu başlık sürekli elimin altına geliyor ama ben inata girmiyordum. Aklımdakini yazayım da kurtulayım dedim, dayanamadım artık. 🙂 Çok moda bir laf bu "dizi izlemiyorum" lafı. Ama ben vallahi hiçbir diz... |
Forumda TV Yapımları |
17 yıl önce |