Görkem
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Schweppes Kısa Film Festivali Bence baktım,olanları izledim. Hoş site, hoş filmlerdi çoğu. Ama bence magnifique çok kötü bir filmdi. Adı neydi, şu soygun hikayesi enfesti bence. |
Forumda Festival ve Yarışmalar |
17 yıl önce |
|
Re: Tony Scott Baska iki oyuncu oynasa biz gelip burda bu filmin geyigini bile yapmazdik bence ama oyle diyorsan oyledir yapacak bise yok : ) Ariyorum filmin dvdsini bulunca haber verecem, veya senin bildigin bir ye... |
Forumda Yönetmenler |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Ingmar Bergman'dan Persona'yı ve Yaban Çileklerini izledim. Persona gayet iyiydi ama Yaban Çilekleri küçük bir hayalkırıklığıydı. Yani, kötü bir film değil tabi ama bahsedildiği kadarbüyük bir film de... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Tony Scott Sen reklamcisin Gorkem, benimde bir sirketim var ve elimdeki yeni urunle sana geldim "Benim urunumun reklamini yap" dedim. Simdi sen reklami yaparken sadece gorsel ogeler kullanirsan benim isime gelir... |
Forumda Yönetmenler |
17 yıl önce |
|
Re: Slumdog Millionaire Dostum, senin spoilerde verdiğin örneğin hikaye kurgusu ile uzaktan yakından ilgisi yok öncelikle. Sen, hikayedeki bazı ayrıntıları, gelişimleri anlamsız ya da inandırıcılık dışı bulmuşsun, olabilir. ... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Geçen gece Elephant ve Paranoid Park'la Gus Van Sant gecesi yaptım. İyi filmler ikisi de. |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Forum Oyunu "Alttaki..." Dostum, Wachowskiler'i ikinci Matrix 3'lemesine kadar yedeğe alsak iyi olur. İyi filmler yapacaklardır mutlaka ama Speed Racer onların şevkle, istekle, övünerek yaptıkları bir filmse ikinci Matrix üçl... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Tony Scott Güçlü görsellik demek her zaman Tony Scott'ın sinemasal tercihleri demek değildir yanlız, bunu düzeltmek lazım. Yani senin söylediğin "Tony'nin filmleri görsele hitap etmiyor" fikrinde olanlar olabili... |
Forumda Yönetmenler |
17 yıl önce |
|
Re: En Sevdiğiniz Kısa Filmler Sıralamayı önemsemeyerek ilk aklıma gelen birkaç enfes kısayı yazayım: Genesis- Nacho CerdaNeigbours- Norman McLarenSimulacra- İlker Canikligil10 Minuta- Ahmet İmamoviçNuit et brouillard- Alain Resnai... |
Forumda Kısa Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Slumdog Millionaire Valla arkadaşlar, ben film üzerine bir inceleme yazdım çoktan ama makaleler linki açılmadı henüz sitenin, oraya atmam gerekiyor, patron Özgür benim yazılara el koydu, yayınlatmıyor başka yerde. 🙂 Ama ... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Slumdog Millionaire benim son zamanlarda izlediğim en güzel filmdi. Sanırım bu sitede bu fikirde olan sadece ikimiz varız toker. 🙂 |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Mahsun Kırmızıgül Yönetmen midir? Anlıyorum derdini, haklısın. Ama eğer senin yaklaşımını kabul ederek (ben ediyorum o ayrı) konuşacak olursak başlık yanlış atılmış oluyor ya da bunları konuşacağımız yer burası değil. Madem Mahsun Kır... |
Forumda Yönetmenler |
17 yıl önce |
|
Re: Mahsun Kırmızıgül Yönetmen midir? "Bence kamerayı oraya değil buraya koy" diyebilen herkes yönetmendir."Yuh artık!" mı diyorsunuz?Robert Rodriguez ne diyor: "Yönetmen mi olmak istiyorsunuz? Önce şunu anlayın: bunu söylediğiniz anda si... |
Forumda Yönetmenler |
17 yıl önce |
|
Re: Sinemada sansur ve yasaklar uzerine... Tüm bu sansür, yasak, makas vs. meselelerini ayrı mecralarda ayrı açılardan değerlendirmek gerekir. Sansür ve yasak her durumda yanlış uygulamalardır. Doğru olan uygulamalar ise düzenleme, kontrol ve ... |
17 yıl önce | |
|
Re: Forum kategorizasyonu önerileri.... Sickman'ın düzenlemesi bence çok iyi. BU arada, arkadaşlar. BU belirttiğimiz bölümler mevcutların üzerine falan gelmeyecek, farkındasınızdır diye umuyorum. Mevcut hal, bu söylediklerimize dönüşecek. F... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |