Görkem
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Dün gece Köşeli parantez içinde rec'i izledim. Gayet iyiydi, hem korkuttu, hem şaşırttı, hem gerdi hemde sürükledi beni.Vardı bazı eksiklikleri, yetersizlikleri ama genede gayet iyi bir filmdi. |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Rütbeler Şöyle kabaca bir baktım ama bir açıklama göremedim yönetici arkadaşlar. Nedir bu filmsel rütbeler? 🙂Ben Dr. Strangelove'dum şimdi Mad Max olmuşum. Neden Dr'dum şimdi ne oldu da sıyır mışım? |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Yaşayan en iyi 10 yönetmen listesi.... Ve ilginç bir not, bizim yazarların seçki zamanı bir garip olmuş, Bergman ve Antonioni, bu listenin yayınlanmasından bir-iki hafta sonra ard arda öldüler. Çok garip bir durum gerçekten. 🙁 Yani şu an h... |
Forumda Yönetmenler |
17 yıl önce |
|
Re: En iyi 10 yönetmen listesi.... Offf. Liste "YAŞAYAN" en büyük 10 yönetmen listesi.Özür ve düzeltme.... |
Forumda Yönetmenler |
17 yıl önce |
|
Yaşayan en iyi 10 yönetmen listesi.... Sinema dergisi yazarları bir süre önce en iyi 10 yönetmeni seçmişlerdi. Lİste şöyleydi: 1- Martin Scorsese2- Ingmar Bergman3- Michalengelo Antonioni4- Jean Luc Godard5- David Lynch6- Francis Ford Copp... |
Forumda Yönetmenler |
17 yıl önce |
|
Spielberg'i seviyor muyuz sevmiyor muyuz?.... Spielberg'in sinema sanatının malzemelerini iyi kullanan isimlerden biri olduğuna çok az kişi karşı çıkacaktır. Ancak bir yandan da gayet bir gişe adamı, gayet bir tüccar olduğu ve tüm bu yeteneğini g... |
Forumda Yönetmenler |
17 yıl önce |
|
The Man from Earth/Richard Schenkman The Man from Earth/2007 (Richard Schenkman) Tek bir evde, neredeyse tek bir odada süregiden ama nefes kesen bir film. Bilimkurgu da denebilir, gerilim de. Çok ilginç ve sürükleyici olduğu kesin. |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Kabaret/Bob Fosse Cabaret/1972. Enfes bir müzikal. 1972'de Baba 3, bu film 8 oscar aldı. Türden hoşlananlar için kaçınılmaz. |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: recep ivediki cekme teklifi size geldi ??? Elimden geldiğince özenerek, yönetmenlik becerimi elimden geldiğince kullanarak iyi bir film yapmaya çalışırdım. Ama mutlaka senaryoyu kendimce gözden geçirir hatta senaryonun benim onayımdan geçmesi ... |
17 yıl önce | |
|
Re: Forum Oyunu "Alttaki..." Yaw Eyüp.... Aynı anda cevap vermişiz soruya, olmadı bu. 🙂 Ya da güzel oldu. Alttaki, sana iki soru var, ikisine de cevap ver hadi bakalım. 🙂 |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Forum Oyunu "Alttaki..." "Demokrasi, gelişmiş toplumların yönetim biçimidir" gibi bir söylem vardı, filozof bir büyüğümüz söylemiş ve enfes özetlemiş. Dmeokrasi çok iyi birşeydir ama demokrasiyi kullanabilen, hak eden topluml... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Forum Oyunu "Alttaki..." Senin haberinin olmadığı birşey yok dostum, o tipleri aramızda gören yok bence. Ama tamamen nostaljiye dönüşmüşte değillerdir. Polisiyelerin inandırıcılıklarını değerlendiren gerçek polislerin yorum v... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Cabaret/1972.... Çok iyi bir film. Hemen her açıdan iyi. Ama özellikle Liza Minnelli.... İnanılmaz oyunculuk, inanılmaz performans ve ortaya çıkan inanılmaz derecede hoş bir karakter. |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: "Dereyi Tanımadan Paçayı Sıvama" Meselesi bakın beceremiyoruz, olmadı yapacağımız sinemayı bi yerlere oturtmalıyız fikrine karşı çıkıyorum hatta sinemanın geleceği için tehlikeli buluyorum. Bu fikir, benim anlatmak istediğim şey değil, ya ben... |
17 yıl önce | |
|
Re: Forum Oyunu "Alttaki..." Sır, paylaşılmadığı sürece sırdır. Paylaşıldığı zaman artık bir sır değildir. Bu yüzden paylaşamam dostum. 🙂 Alttaki, sır meselesi ile ilgili söylediklerime katılıyor musun? |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |