Görkem
Eklenen Forum Cevapları
|
"Yönetmen kurgusu" meselesi.... "DVD çıktı, mertlik bozuldu" diye düşünen bir kesim var, bu bir gerçek. Bende kısmen bu topluluğun bir üyesiyim. Filmi, filmin dışında yaşatan bir ürün DVD. Röpler, atılmış sahneler, set arkaları, efe... |
17 yıl önce | |
|
Re: Sinema-Bilim-Teknoloji-Sanat 3) Sinema bir sanattır. Sanat ve bilim farklı yaklaşımlarla, yöntemlerle icra edilirler. Sanatta her zaman "duygusal etkileşimlerle estetik" aranır. Bilimde "kanıtlama esasıyla gerçek" aranır. Tamame... |
17 yıl önce | |
|
Dirty Rotten Scoundrels/Frank Oz Dirty Rotten Scoundrels.... Bizdeki ismiyle Kirli, Çürük ve Adi.... Şimdi desem ki "hayatımda izlediğim en iyi komedi filmi budur" doğru bir ifade olmayacak. Bundan daha fazla güldüğüm filmler vardır ... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: En İyi Üçleme 1- Baba Serisi2- Geleceğe Dönüş Serisi3- Yüzüklerin Efendisi Serisi |
17 yıl önce | |
|
Re: Benimsinemlarim Site sahipleri bıraktı. |
17 yıl önce | |
|
Re: En "verimli" filmler İlk mesadan anladığım kadarı ile bu verimlilik, gişe geliri olarak değil, "iyi film için para şart olmayabiliyor işte" fikrini desteklemek için kullanılıyor burada. Bu durumda gişeye çekilmemiş, az ço... |
17 yıl önce | |
|
Re: Forum Oyunu "Alttaki..." Mordevrim, başını kaşıyacak zamanı bulup, yıllar önce tasarladığı projesini yazıp bitirip, yönetecek yönetmen bulamayıp kendisi işi yönetmeye cesaret edip, dans eğitimi veren bir eğitim kurumunun kapı... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Sinema-Bilim-Teknoloji-Sanat 1)Bu konu çok derin, geniş, üzerine söylenebilecek çok fazla şeyin olduğu bir konu. Başlığı açan arkadaşta pek açıklayıcı olmamış, yani sanat-bilim-teknoloji üçgeninde nasıl bir bağ kurmaya çalıştığın... |
17 yıl önce | |
|
Freaks/Tod Browning Diğer tavsiyemi bilen arkadaşlar vardır mutlaka. Freaks (1932) Yıllarca yasaklanmış, "off, accayip bir film, uzak durun" falan denmiş, ücube yerine konmuş bir film.Hayır, bunlar abartılı söylemler. Öy... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Sinema-Bilim-Teknoloji-Sanat Bu konu çok derin, geniş, üzerine söylenebilecek çok fazla şeyin olduğu bir konu. Başlığı açan arkadaşta pek açıklayıcı olmamış, yani sanat-bilim-teknoloji üçgeninde nasıl bir bağ kurmaya çalıştığını,... |
17 yıl önce | |
|
Final Fantasy 7 Advent Children/Tetsuya Nomura Daha önce de bahsetmiştim bu filmden, birçok arkadaşta bilir FF7 manyaklığımı. 🙂 Final Fantasy 7 Advent Children. Aynı adlı oyunun uyarlaması. Bana göre bir The Godfather, bir 2001, bir Matrix ya da h... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Mahsun'dan Güneşi Gördüm'ü izledim. Kötü bir film değil. Gerçekten etkileyici anların yakalandığı, kameranın gayet iyi kullanıldığı anlar var. Ama bir yandan da çok belirgin, acemice hatalar barındıra... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: En Sevdiğiniz Kısa Filmler bu filleri izleyebileceğimiz linkler de olsa ne güzel olurdu, tadından yenmez di o zaman 🙂 Hiçbiri çok ulaşılamaz, çok az bulunur filmler değil bunların. Biraz zaman alabilir, zahmet verebilir ama bul... |
Forumda Kısa Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: İzlenilesi Yabancı Filmler Birçok arkadaş biliyordur zaten ama bilmeyenler için: The Descent.... Gerçekten iyi bir korku filmi. Hem geriyor, hem sürüklüyor ve gerçekten gayet iyi yönetilmiş bir film. Klostrofobik korkulara ilgi... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Rütbeler....? Görkem, henüz delirmedin panik yok. Rütbeleri mesaj sayısına göre artan bir ivmeyle ve sıfatla değil de, eğlenceli olsun diye her 100 mesajda bir değişen şekilde ayarladık. Bu 1000 mesaja kadar böyle.... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |