Görkem
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Ai no corrida (Duyular İmparatorluğu)/Nagisa Oshima (1976) Bir türlü izleyemediklerimize yazmıştım, artık oradan silmem gerekli. Sonunda izledim. Ve.... "İyi ki izlemişim"le "keşke izlemeseymişim" ar... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: İzlenilesi Yabancı Filmler Valla KEzzAP, bu kadar lafı geçtikten sonra oldu olacak ben filmi listeye ekliyorum dostum, günahını paylaşırız artık. Arkadaşlar, baştan söyledik, listedeki diğer filmler gibi bir film değil bu. Rah... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Türk Sineması ve Evrensellik (Görkem'e) Tartışmadan çekildim, çünkü çok farklı ve kesişmesi mümkün olmayan kutuplardan bakıyoruz. Dediğin gibi ben bir süreci politik arkaplanı ile incelemeyi ve genel bakmayı seviyorum. Yani "bu s... |
17 yıl önce | |
|
Re: Merhaba ve Tanışma Bölümü Hoşgeldiniz arkadaşlar. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Empire Of The Sun/Steven Spielberg Empire Of The Sun/Güneş İmparatorluğu. Steven Spielberg'in kimine göre en iyi filmi. Yönetmenin eleştirilen taraflarını minimum derecede barındıran bir yapıt bu ve nispeten az bilinen az tecrübe edilm... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: İsteyip de bir türlü izleyemediğiniz filmler.... Örnekler: Güneşin Oğlu - Onur Ünlü (Fantastik)Neşeli Günler - Orhan Aksoy (Anne Baba ayrılığı)Ah Nerede - Orhan Aksoy (Radikal görüşlü üniversite öğrencileri ve romantizm)Kabadayı - Ömer Vargı (Nesil ... |
17 yıl önce | |
|
Re: Hüngür hüngür ağladığınız sahneler ? KEzzAP'a kesinlikle katılıyorum. Ağlatan ve "ağlatmaya uğraşan" filmler vardır, örnekleri de vardır. Mordevrim'in örneği bence doğru bir örnektir hatta Çağan Irmak'ın ağlak edebiyatı yapma ile adı özd... |
17 yıl önce | |
|
Re: Hüngür hüngür ağladığınız sahneler ? Bir Rüya için Ağıt'ın finali. Hüngür hüngür, salya sümük ağladım hemde. Komiktim resmen.Züğürt Ağa'nın finali de ağlatıyor gibi oluyor.Hababam Sınıfı tatilde'de okul boşaltılırken Edip Akbayram gidiyo... |
17 yıl önce | |
|
Re: İsteyip de bir türlü izleyemediğiniz filmler.... Şu evrensel standartlar konusunda da şunu söyleyeyim: Ya mecburen birilerinin belirlediği evrensel standartlara ulaşmaya çalışacaksınız ve anlatmak istediğiniz her ne ise bunlara göre anlatacaksınız. ... |
17 yıl önce | |
|
Re: Terminator - Salvation Bir ara "bilimkurgu nedir ne değildir" diye bir başlık açmıştım, bayağı konuşulmuştu, bilmem hatırlar mısınız? "Bana göre Star Wars bilimkurgu değildir" demiştim, Ozan'dan dayak yiyordum az kalsın. 🙂 ... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Ali'yi (Michael Mann/2001) tek bir kez gösterime girdiğinde izlemiştim, dün gece tekrar izledim dikkate. İzlemeyen vardır mutlaka, gerçekten iyi bir film, çok etkilendim. Filmin esas etkileyiciliği şu... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: İsteyip de bir türlü izleyemediğiniz filmler.... Finalleri söylemeseydin iyi olurdu, bence mesajlarını değiştirip spoiler falan koy. Fellini'nin Amarcord'unu edindim, fırsat olmadı bir türlü izlemek. Lars Von Trier'in Dalgaları Aşmak'ı. Öve öve biti... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Özeleştiri Söylenenlerin hemen hepsi doğru, eklenecek çok fazla birşey yok.Bilgisizlik, özensizlik, "benim kısam var, ben de yönetmenim" kasıntısı vs. vs. Hepsi doğru. Her sanatsal üretim insanlar için yapılır. ... |
17 yıl önce | |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Son sürüm Star Trek'i izledim. Fena değildi. Klişeydi tabii ki ama Spock ve Kirk'in yeni yetmeliklerini ve gerçekten çalışılmış tasarımları seyretmek hoştu. 6/10 diyelim. |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
John Carpenter.... Hemen herkes biliyordur Carpenter'ı. Halloween, Sis, 13. Karakola saldırı, Çılgınlığın ötesinde (In the Mouth of Madness) They Live, The Thing ve daha birçok bilinen korku filmini yapmış adını sadece ... |
Forumda Yönetmenler |
17 yıl önce |