Görkem
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: En Son İzlediğiniz Film William Friedkin'den The French Connection'ı izledim.Zamanında birsürü oscar almasını anlayabiliyorum ama günümüz için biraz eskimiş bir film.Kötü değil tabii ki, sıkılmadan izledim ama ününe yakışık ... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Mizah / Fıkra / Espri 3 tane daha. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Mizah / Fıkra / Espri Selçuk Usta'dan |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Merhaba ve Tanışma Bölümü Hoşgeldiniz arkadaşlar. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Jackson öldü!... Michael Jackson gelmiş geçmiş en iyi pop müzik sanatçısıdır. Çok şanslı bir nesiliz bence bir Michael'ımız olduğu için. Artık starlık falan yok zaten, adayı bile yok. Doğru bir tespit. Michael'ın zama... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Türk Sineması ve Evrensellik Bunu tartışabilmemiz için öncelikle senin, sinemanın tamamen bağımsız bir sanat olduğunu kabul etmen gerekiyor. Yoksa herhangi bir ilerleme kaydedemeyiz. Diğer türlü tartışmalara da girmiyorum zaten, ... |
17 yıl önce | |
|
Hassas mesele: İdam ve Şiddete Karşı Şiddet İdam cezası ülkemizde kalktı artık. Ancak bir söylem var ki biraz düşündürücü ve tabii ki can sıkıcı: "Çok sevdiğiniz biri öldürülene kadar idam cezasına karşı olabilirsiniz" Ve bir ikincisi: "Şiddet... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Forum Oyunu "Alttaki..." Allaaaah! Fırsata bak.... Allah razı olsun senden dostum, yıllardır bunu söylemeyi istiyordum:Eli Roth'u bana verseler, aynen dediğin gibi yaş odunla dalarım vallahi. Bu kadar kıl kaptığım başka bir y... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Türk Sineması ve Evrensellik Türk sineması hiçbir zaman gerçekten "evrensel olabilecek konular"la ilgilenmemiştir. Görkem bunu da dedin ya, tamam abi. Helal, başka bir şey diyemem sana. payitaht, keşke söyleyeceklerini söylesen ... |
17 yıl önce | |
|
Re: Forum Oyunu "Alttaki..." Sanmıyorum. Alttaki; bize gerçekten çok kıskandığın bir yönetmen, yazar, oyuncu, teknik adam vs. söylesene.... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Nuri Bilge Ceylan'dan İklimler'i izledim. Bu beni biraz rahatsız etmiyor değil ama itiraf etmem lazım, minimalizmle bir türlü kaynaşamadım. Gerek hikaye olarak, gerek görsel tasarım olarak dikkatle in... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Benim de Söyleyeceklerim Var ! Görkem'in en son mesajı 5 gün öncesine ait (ilginç), Görkem nerede? 🙂 Birkaç günlüğüne bir dostumun düğününe gitmiştim.Ben buralardaydım yine ama net yoktu işte. 🙂 |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Boşev Olabilir, itirazım yok. 🙂 Ben keyifle izledim.Ama filmi karanlıkta izlemek lazım tabi. Yoksa oyunculukları görmek zor. |
Forumda Kısa Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Boşev Görüntü işçiliği de gayet iyi filmin. Karanlıkta böylesi bir başarı sağlamak kolay değil. Kamera kullanımı gayet özenli, doğru tercihler barındırıyor. Ya Görkem abi filmi nasıl izledin bilmiyorum da,... |
Forumda Kısa Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Boşev Filmin altına da yazdım yorumumu, buraya da aynısını yazabilirim. Açık ve net: Boşev gayet iyi bir film. Oyunculukları enfes bir kere. İki arkadaş da ağır yükün altından kalkmışlar, abartılı yorumlanm... |
Forumda Kısa Metraj |
17 yıl önce |