Görkem
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Oynadığınız Oyunlar Billy Wilder'dan Winona Ryder'a gittim. 🙂 Hayret ya, gerçekten bunu oynayan varmış. 🙂 Keyifli gerçekten. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
En Sevdiğiniz Film Türleri Tüm film türlerini maddelere sığdırmak çok zor birşey. Mavcut tüm film tür ve alttürlerinin listesini en az 3 yıldır yapmayı planlıyorum ama mevcut ve tescillenmiş öyle çok garip alttür var ki hepsini... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Oynadığınız Oyunlar Her oyunun bir hilesi vardır 🙂 " onclick="window.open(this.href);return false; Haydaaa.... 🙂 İnanamadım valla mordevrim. 🙂 Çok iyiymiş. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Oynadığınız Oyunlar Ayrı bir başlık açayım dedim ama gereksiz buldum. Buraya yazayım bari. Sinema bilginizi bir açıdan sınamak için çok hoş bir oyun var. Genelde msn sohbetlerinde oynanabilecek bir oyun. Taraflar birer i... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Forum Oyunu "Alttaki..." Valla biraz muğlak bir soru olmuş bu ama olanak bolluğu açısından bakıp Spielberg diyorum. Binlerce kısa filme destek verirdim her yıl an azından. Fellini olsan buna olanak olmaz yani. 🙂 Alttaki, bize... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: İsteyip de Bir Türlü İzleyemediğiniz Filmler Coen'lerin izlemediğim tek filmi olan The Hudsucker Proxy.Spielberg'in izlemediğim tek filmi olan (ya da izledim ama hiç hatırlamıyorum) İndiana Jones 3.Michael Mann'in izlemediğin tek filmi olan The ... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Saçmalama Hakkı Kutsaldır, Saçmalıyınız. "Türkiye çok güzel günlere gidiyor." |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: "Şu Filmin Adı Neydi?" Başlığı Seninkini bilmiyoruz herhalde mordevrim. Ben de bir tane ekleyeyim neydi'lere. Bayağı kilolu siyahi bir serseri, peşindeki belalılarından kaçarken havaalanında çok eski bir dostunu bekleyen bir herife... |
17 yıl önce | |
|
Re: Kısa Filmciler'in Yaptıkları Hatalar! Olay 2.lig 3.lig olayı değil. Olay 2 bacaklı 11 kişi bulan herkesin bir futbol takımı kurması ve bu takımın şu anki en iyi takımlardan biri olduğunu iddia etmesi. Elbette herkes çeksin filmini ama lü... |
Forumda Kısa Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Film Fabrikası En İyi Filmleri Seçiyor! çünkü dönemlere ayırmak, "kendi zamanına göre iyidir" demek bir yere kadar anlamlı sadece. bu da bizi ilgilendirmiyor tarihçi olmadığımıza göre. Şu an, bu başlıkta yaptığımız şey sinema tarihçiliğinde... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: '' Kısa film çekmek zordur '' Hatası ... Bu sanata özgün bir isim bulunması lazım çünkü uzun filmle çok büyük farkları olduğunu düşünüyorum. İşte benim de en karşı olduğum şeylerden biri bu. Bu, yani kısa film diye isimlendirdiğimiz şey, far... |
Forumda Kısa Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: '' Kısa film çekmek zordur '' Hatası ... Ben söylenenlere tam olarak katılmıyorum. Kısa film ya da uzun film arasında, ne kadarlık bir hikayenin anlatıldığı ile ilgili bir fark ya da bir dengenin, bir kural teşkil edecek kadar var olduğunu d... |
Forumda Kısa Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Bu aralar klasiklere kapılmış durumdayım. Billy Wilder'ın Çifte Tazminat'ını izledim. Ve neden kara filmin klasiklerinden biri olarak kabul edildiğini kendi gözümle görmüş oldum. Eski yüzlü tabi, o ay... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Sidney Lumet'in 12 Angry Men'ini izledim. Baştan Sona keyifle izlenen, çok iyi bir film. Neredeyse bir başyapıt. 8,5/10 |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Sidney Pollack'ın "Atları da Vururlar"ını izledim. Gayet iyi bir film. Sağlam Sistem eleştirisi. 7/10 |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |