Görkem
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Sloganımızı Bulalım ! Mordevrim'in yazdıklarına aynen destek veriyorum.Fikir sunmayanlar, fikir sunmayanlardır. Dün dündür bugün bugündür. "Gerçekçi ol imkansızı iste" Che Guera, "Akıllı ol canımı ye" dayım.Geçen gün bir a... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Mizah / Fıkra / Espri 😀 |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Sloganımızı Bulalım ! Japonya ekonomisine döndü bu başlık. Gerçek bir slogan deflasyonu yaşıyoruz. Ortada çok fazla çok kaliteli ürün var ve ürünlerle üreticileri hak ettikleri pahayı alamıyorlar. 🙂Seçin 5-10 tane. Ayrı bi... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Benim de Söyleyeceklerim Var * Devlet memurları, sinema filmi veya dizi film senaryosu yazabilir mi? Fikir ve sanat eserlerini meydana getiren eser sahipleri ile bu eserleri icra eden veya yorumlayan icracı sanatçıların, seslerin... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
12 Angry Men/Sidney Lumet imdb top 250'deki 8. konumunu kıskanan çok fazla isim olduğu kesin. İlk 10, ilk 20 hatta ilk 30'daki filmlerin hemen hepsinin geniş kitlelerce izlenmiş ve sindirilmiş filmler olması düşünüldüğünde 12 ... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Sloganımızı Bulalım ! Türk malı ifadesi de aslında çin malı ifadesinden çak farklı bir imaj yaratmıyor bence. Türk malındna çok "yerli malı" gibi bir ifade de kullanılabilir. ama bence en iyi slogan şöyle birşey olabilir: ... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Sloganımızı Bulalım ! Hepsi de hoş ve olabilir. Rütbe olayı da gayet mantıklı ve açıklayıcı. Ziyaretçi, işçi, usta ve müdür. Ara rütbeler de oluşturulabilir. Madem fabrika büyük. 🙂 |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Knowing. Ne yazık ki küçük çaplı bir hayalkırıklığı. Ne Proyas ne Cage bu filmin adamları. 5/10 |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Film Çeken/Çekmeyi Düşünen Herkese Birkaç Soru Çok teşekkür ederim dostum. Elimden geleni yapmaya çalışıyorum işte. |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
17 yıl önce |
|
Re: Ara Filmi izledim, hiçbirşey anlamadım. Tekrar izlemem ve anlamaya çalışmak için çaba harcamam gerekli. Peki buna neden yapayım? Ben bir film yazacak ya da yönetecek olsaydım izleyicimi bunu yapmasına ger... |
Forumda Arşiv |
17 yıl önce |
|
Re: Benim de Söyleyeceklerim Var King Kong'un soundtrack'ini dinliyorum. Accayip hoş, deneyin.Filmde gayet güzel bence. Yok klişeymiş, yok eskisi daha iyiymiş. 1930 model filmle bunu karşılaştırmak zaten yanlış.Ben gayet keyifle izli... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Film Çeken/Çekmeyi Düşünen Herkese Birkaç Soru ali.ünal ve verbal.... sağolsun arkadaşlar. Cevaplarınız çok aydınlatıcı gerçekten. Aydınlatıcı.... Doğru kelime bu. Çünkü işin bu kısmı çok karanlık. Senarist yok mu? Senarist olmak isteyen yok mu? Y... |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
17 yıl önce |
|
Re: Film Çeken/Çekmeyi Düşünen Herkese Birkaç Soru Sanırım zor sorular.... 🙁 🙂 |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
17 yıl önce |
|
Re: Bir Tiyatro Eserini Senaryolaştırmak Bunun üzerine net bir tavsiye listesi vermeye gerek olduğunu sanmıyorum. Tiyatro sinemayla ortaklıklar barındıran bir sanat zaten. Sinematografik düşünmek yeterlidir gibi geliyor bana.Yani neyi nasıl ... |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
17 yıl önce |
|
Re: Genel İstek, Öneri ve Şikayetler Makale olarak siteye atmak istediğim bir sürü yazı var ama sinemakale linkindeki yazılarım okunur halde olmadığı için yenilerini atmıyorum. Ya orası hallolsun ya da forumda biryerlere atayım ben bu ya... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |