Görkem
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: İlginçlikler.... İlginçlikler.... Marathon Man filminde Dustin nefes nefese durumda bir çekim oynayacakmış. Geberene kadar koşup çekim yerine gelmiş. Kendini o kadar zorlamış ki konuşamıyormuş bile. Rol arkadaşı usta oyuncu Laurance O... |
17 yıl önce | |
|
Re: Razor (2008) Daha önce de izlemiştim, bence iyi bir film değil ne yazık ki. |
Forumda Arşiv |
17 yıl önce |
|
Re: Inglourious Basterds Önyargılı olmamalı tabi, bir film için izlemeden konuşmak yanlış olur ama şahsen ben zaten Tarantino'yu çok sevmiyorum. Çok abartıldığını düşünüyorum. Kill Bill'ler bana göre ancak "idare eder" filmle... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Broken Flowers/Jim Jarmusch "Jim Jarmusch'tan tavsiye ede ede bu filmi mi tavsiye ettin" diyecek üyeler var durada, biliyorum. Jarmusch'un tüm filmlerini izleyemedim, en iyi filmi bu diyemem, favori yönetmenim de değildir ama ki... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film LAnet olsun yaaa!Harry Potter'ı hiçbir zaman çok önemsemedim, hiçbir filminden çok fazla şey beklemedim ama sevimli, eğlenceli, özenli olduğunu kabul ve iddia ettim hep. Ara ara uğramak, iki yılda bir... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Çekim Türleri(Kendi Tabirimle) Yardımcı olmaya çalışayım dedim ama bu konuyla ilgili ne öğrenmek istediğini anlayamadım ben, teknik bilgisi sağlam arkadaşlar fikir verebilirler sanırım. Ben kabaca işte genel, orta, yakın vs. diye i... |
17 yıl önce | |
|
Re: Herhangi Bir Konuda ve Sebeple Bıktıklarımız! Bu hatun Quantum Of Solace'taki değil mi?Yok yok, bu harbiden çok hoş bir kadın. Filmdeki tek güzel şeydi hatta. 🙂 Kabul Baco. Bedduanı geri al, korkarım ben bedduadan. Başlığa dönecek olursak; gelişm... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Herhangi Bir Konuda ve Sebeple Bıktıklarımız! Ya dostlar, çok cidden söylüyorum, asla inadına muhalefet olmak ya da "benim zevklerim farklıdır" triplerine girmek için söylemiyorum, yapmam öyle şeyler, bilirsiniz. BU fotodaki kadın hiç de güzel de... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Kime Film Yapmak - Kimlerden Etkilenmek Bu söylediğin hiç de garip bir şey değil. Sinema adına birşeyler üretmeye çalışan kişiler çok farklı kaynaktan beslenmek ister, beslenmek zorundadır da. Sinemanın nerede, nasıl, ne amaçla ve hangi yön... |
17 yıl önce | |
|
Re: Türkçe Dublaj Altyazı ve orjinal ses tabii ki ilk tercihtir. Sebeplerini söylemeye gerek yok sanırım. Ama bunun istisnaları yok değildir. 1- Çok fazla konuşmalı, çok hızlı ve iç içe diyalogları olan filmler. Bunlar... |
17 yıl önce | |
|
Re: Herhangi Bir Konuda ve Sebeple Bıktıklarımız! Yihuuu! Yahu, Kubrick'e, Chaplin'e, Hitchcock'a hatta Scorsese'ye bile laf atacak olsaydım bu kadar tepki olmazdı galiba. 😀 😀 Değil arkadaşlar.... Adrana Lima güzel falan değil. Tekrar söyleyeyim mi? ... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Herhangi Bir Konuda ve Sebeple Bıktıklarımız! Çeşitli sitelerden, mail gruplarından, forumlardan falan bedava wallpaper kampanyasıyla nete salınan muhteşem ötesinin ötesinin ötesi manzara fotoğraflarından bıktım da bıktım. Ulan siz bizi öküz mü ... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Yahşi Batı Zaten tam olarak adamı sevme sebebimi eksiklik gibi söyledin Görkem. Sinemanın içinden gelen biri değil Cem Yılmaz. 30 yaşından sonra sinemaya ilgi duymuş biri, Öğrenmek için deli gibi çırpınıyor. Hem... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Herhangi Bir Konuda ve Sebeple Bıktıklarımız! Uzun giriş jeneriklerinden bıktım. Sivriler (diyeyim artık, siz anlayın) BU yaz 10 litre emilmişimdir, kesin. Güncellemelerden, güncellemelerle uğraşmaktan işimi gücümü yapamamaktan, pc başında güncel... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Yahşi Batı Valla arkadaşlar, henüz izlemediğimiz bir filmle ilgili yorum yapmak istemem haliyle. Evet, setler, tipler, kostümler falan gayet hoş. Cem Yılmaz bana göre dünyanın en büyük komedyenlerinden biri. İn... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |