Görkem
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Konu Dışı Sorular Free Commander kur, onu kullan, her istediğin olsun. Dangoz Explorer'la uğraşmak zorunda da kalma. Sistemin kendisinde böyle bir ayar yok mu Ahbap? Olmalı yaa. Yeni program istemiyorum. Program listem... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Konu Dışı Sorular Arkadaşlar, xp ya da vistada, tüm klasörlerin aynı "görünüm"e sahip olmaları için gereken ayar nereden yapılıyor acaba? Yani hangi klasörü açarsak açalım o klasördeki dosyaların hepsi orta boy imge ya... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: İlginç özellikteki filmler.... En "pis" film: John Waters-Pink Flamingos Karakterlerin uykudan uyanmaları ile başlayan filmler: Shyamalan-İşaretler. Amenebar-Diğerleri. Richard Shepard-Matador. (Tam olarak uyanma değil ama ayılma) ... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Lola Rennt/Tom Tykwer Gerek hikayesiyle, gerek hikayelemesiyle, gerek kamera kullanımı ile, gerek kurgusu ile baştan sona enfes bir film: Koş Lola! İzlemeyen birçok kişi bile filmin hikayesini biliyordur. Ama ben yine tavs... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: En Sevdiğiniz 20 Müzisyen Görkem hocam şu çaldığın şeyleri youtubea atta görelim, dinleyelim. Merak ettim şimdi. Görülmeye değer şeyler değildi hiçbiri. Düşün ki Addicted the Chaos'ın ritim gitarını Dave çalmıyor da ben çalıy... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: En Sevdiğiniz 20 Müzisyen Dönem dönem dinlediğimiz müzikler değişmiştir mutlaka. Ama bazı isimler gerçekten kalıcı oluyor. Benim listemdkei birçok isim öyle. Üniversitedeyken falan Megadeth, Bon Jovi çok dinlerdim. SOnra birka... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: En sevdiğiniz 20 müzisyen.... last.fm sayfamı vereyim o benim yerime cevaplasın. Burada en üstlerde olmayıp da hastası olduğum gruplar da var tabii. Fazla dinleyemiyorum onları genelde çok kötü ruhsal durumlara soktukları için. A ... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
En Sevdiğiniz 20 Müzisyen Birileri açar kesin diye bekledim bekledim, niyetlenen olmadı. İş başa düştü. Kitap, film, Türk filmi yabancı film derken müzik konuşalım biraz. Anket değil tabi bu. Ya da eğer yeterli katılım olur ve... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: İsteyip de Bir Türlü İzleyemediğiniz Filmler Efsanevi Alman Yönetmen Rainer Werner Fassbinder'dan tek bir kare izlemişliğim yok.En bilinen filmlerinden Querelle'i edindim, izleyeceğiz inşallah.Eşcinsel bir yönetmen olarak cinsel kimlikler üzerin... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Ben Effleckt olmasaydı iyi kadro derdim. Yine iyi ama bu heriften hiç hoşlanmıyorum. İçinde olduğu filmi izlemek gelmiyor içimden. |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film bir insan nasıl oliver stone hayranı olabilir ki. çok fazla filmini izlemedim ama bende isim yapmış vasat üstü yönetmen imajı uyandırıyor nedense. özgün bir sineması yok. bir şey mi kaçırıyorum. Emin ... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film O Geceyarısı Ekspresi meselesi benim de canımı sıktı tabi. Türkiye'ye özel bir garezi olmadığı da söyledi adam ama nafile. Yine aynı şey. Kişinin politik ve siyasi fikirlerine nadiren bakarım. Kimin n... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: İlginçlikler.... İlginçlikler.... 2 yıl kadar önce Benimsinemalarımda, buna benzer bir başlık açmıştım. Ve ilk ilginçlik olarak Titanic'in, süresinin kısaltılması amacı ile saniyede 24 kare yerine 25 kare ile gösterildiğini söylemişti... |
17 yıl önce | |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Yorumunun yarısına doğru masanın altında kovada her adim ıslak tuttuğum odunu kapıp yanına geliyordum ki, iyi yorumlara geçince uçak biletini iptal ettirdim hemen. Senden böyle bir tepki geleceğini b... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Yine uzunca bir süredir izlemek istediğim bir filmi nihayet izledim. Woddy Allen'ın Manhattan'ı.Dürüst olmam gerekirse sinema deyince aklıma Woddy Allen sinemasındaki çok az şey gelir. Bu kadar fazla ... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |