Görkem
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: FF Magazin Forever 🙂 |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: ilginç bir cinsel fantezi ürünü Bu tip bir proje yaklaşık olarak Hostel filmlerini hatırlatıyor bana. Niyetlenmişsin, yapacaksındır tabi, buyur yap, ilgini çekmiyor olsaydı niyetlenmezdin zaten. Ama ben kesinlikle uzak durmaya çalış... |
17 yıl önce | |
|
Re: Görkemli Bir Buluşma Gelen herkese teşekkürler. Hoş sohbetti. Tekrarını yaparız umarım. |
Forumda Duyurular |
17 yıl önce |
|
Re: "Eksi ikiyüz" Kısa Film Valla ben de ahbapla aynı fikirdeyim. Ve bu yüzden film üzerine konuşmak istemiyorum.Benim esas hoşlanmadığım ve karşılaşmaktan neredeyse bıktığım şey şu ki: herhangi bir filmin çok kısa sürelerde, ço... |
Forumda Arşiv |
17 yıl önce |
|
Re: Masaüstünüz Bu masaüstümu, komediden niye başyapıt çıkmıyor diye soran arkadaşım Görkem'e armağan ediyorum (biliyorum tam istediğin cevap değil ama idare et birader :)). Eh, napalım? Anca 1920'lerden 50'lerden ... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Palahniuk'tan uyarlanan Tıkanma'yı izledim. Ve ne yazık ki çok ilginç birkaç an ve Palahniuk'tan geldiği belli olan birçok güzellik içeriyor olsa da genel olarak zayıf bir film Tıkanma. 5/10 |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Görkemli Bir Buluşma Görkem sinema üzerine kendince birsürü yazı yazmış, sonra bunları bir foruma atmış, üyelerden "vay be, senin yazılar hoşmuş, devam etsene" gibi bir tepkiyle karşılaşıp çok sevinmiş ve gaza gelip yazma... |
Forumda Duyurular |
17 yıl önce |
|
Re: Inglourious Basterds Yukarıdaki yorumuma ve Tarantino'dan pek hoşlanmamama rağmen rahatça söyleyebiliyorum ki Sonsuzlar Çetesi çok iyi bir film. Hazzetmediğim, gereksiz bulduğum birçok şey oldu filmde ama yine de belki de... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Soysuzlar Çetesini izledim. Tarantino'dan pek has etmeyen biri olarak bile rahatça söyleyebiliyorum ki bu film gerçekten iyi bir film. Daha net bir yorum yapmak ve Ucuz Roman'dan daha iyi olup olmadığ... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Benimsinemlarim Banim sinemalarım artık aktif. Ama içerik tamamen değişmiş. Göz atmak isteyen olabilir. |
17 yıl önce | |
|
Re: İyi ya da kötü yönde sizi şaşırtan filmler. Heryerde başyapıt diye anılan Luis Bunuel'in Gündüz Güzeli tam bir hayalkırıklığıydı. |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Billy Wilder'dan The Apartment.Sevimli bir romantik durum komedisi. Ancak abartıldığı kadar da iyi bir film değil.5 oscar almış üstelik. Bol bulmuşlar, dağıtmışlar.Jack Lemmon'un sevimliliği olmasa ge... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Nasıl Bir Film Çekmek İsterdiniz? Bir de şöyle bir durum var arkadaşlar:Yönetmen arkadaşlara sordum uzun uzun, "nasıl senaryolar istiyorsunuz?" falan diye. Fazla ilgi görmedi o konu ama bence çok önemli.Neyse.... Profesyonel sinemacıl... |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
17 yıl önce |
|
Re: Nasıl Bir Film Çekmek İsterdiniz? ayrıca içinde gece çekilmiş otoban ve yol çizgileri olan planlar gördüğümde kendimden geçiyorum. mutlaka böyle bir sahne, böyle bir plan çekmek istiyorum. Böyle bir hikayem var. Senaryosunu zaman buld... |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
17 yıl önce |
|
Re: Başlarken Aklındaki herşeyi yaz. Günlük iyi bir çözüm olabilir.Bir süre yazdıklarını okuma, at birleylere kalsın. Aradan zaman geçtiğinde onları tekrar oku.Eğer yazdıkların sana hoş geliyor ve başka fikirlere k... |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
17 yıl önce |