Görkem
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: "Kusursuz" Ortamlar Yaratmak (Barton Fink Olmak?) Bu söylediklerin aydınlatıcı gerçekten, sağolasın.Ama belirttiklerinle konuyu Kubrick'in de her zaman istediği yere, entelektüel sohbete, entelektüel birikime çekimş oluyorsun. Ben bir izleyici olarak... |
17 yıl önce | |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film 🙂Eylem, duyuyorsun değil mi? Bak bana sarma bu laflar üzerine de. |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Eh, tamam o zaman. Bitti lafımı geri alayım da bana öyle geliyor olsa da (araştırıp buluyoruz, daha ne olsun) "eskisi kadar güçlü değil" diyeyim de anlaşmış olalım. BU arada Eylem, biz amma çok tartış... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: "Kusursuz" Ortamlar Yaratmak (Barton Fink Olmak?) KEzzAP, bahsettiğin kusursuz ortamlar çoğu zaman benim için bir iticilik teşkil etmiştir.Kubrick örneğini vermişsin, en güzel ve doğru örnek bence de. Ama bana göre Kubrick sinemasının en büyük sorunu... |
17 yıl önce | |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Şimdi arkadaşlar, ortada şöyle bir yanlış anlaşılma var.Özgür bana hep "Holivutsever" der. Aslında yanılıyor ama neden öyle dediğini de anlayabiliyorum, kendince haksız değil: Kaçınılmaz olarak her sa... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film İnatlaşma doğru kelime olabilir Ahpab ama bu aynen senin için de geçerli bir kelime. İnada devam etmeyecektim, sen ettin, bende edeyim o zaman. Kİmdir allah aşkına bu saydığın herifler yahu? Steve Car... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Canımız sağolsun. 🙂 Bir zamanların (ve günümüz için bile) en büyük yönetmenleri komedyenlerdi. Bugün komedi yönetmeni denince akla Farrely Kardeşler (Ki filmlerini severim) ve Ben Stiller (Tropik Fırt... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Olabilir valla Özgür. Ben de müziğin kıyısından geçmiş biri olarak büyük zevk aldım doğrusu ama.... neyse. 🙂 Yine bir süredir peşinde koştuğum Duck Soup'u (1933) izledim. İnsan bu filmleri görünce kom... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Milos Forman'ın Amadeus'unu izledim. Bu film bazı açılardan çok ilginç, çok başarılı, çok keyifli. ama bazı açılardan ise gayet yavan, gayet sıkıcı ve alışılmış.Önce sıkıcı kısmını söyleyeyim: Fİlmin ... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Görkem beni gün be gün şaşırtmaya devam ediyorsun. Vallahi billahi. Orta okulda, Lisede falan farklı görünmek için çok başarılı işleri beğenmez gibi yapardık ya aynı öyle oldun ha 😛 (şaka)Ayarınız yok... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Yine uzun süredir izlemek isteyip izleyemediğim bir filmi izledim. Hitchcock'tan Rope.Yine Sickman'ı çileden çıkarmayalım. 🙂 Bahsedildiği kadar muhteşem bir film değil. İyi bir film olduğu kesin ama m... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film En son, arkadaşların tavsiye ettiği Bob De Niro'nun oynadığı What Just Happened'ı izledim. Fena değil ama övüldüğü kadar iyi bir film de değil. 6/10 |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
(Ö.Bakar ve A. Uğurlu'dan) Şeytan Doldurur üzerine.... Şeytan Doldurur…. Şeytan doldurur birçok açıdan “yapılmak istenenin çok net olduğu” ama “yapılanın gerektirdiklerinin ıskalandığı” bir iş ve bu nedenle de, garip bir ifade olur mu bilemiyorum ama “gay... |
Forumda Kısa Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Alien/Diriliş'ti galiba 4. bölümün adı. Yıllar önce sinemada izlemiştim, niye aklımda hiçbirşey kalmamış ya?" diye sorarken arşivde vardı zaten, tekrar izledim.Ve aklımda hiçbirşey kalmamış olmasının ... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Merhaba ve Tanışma Bölümü Merhaba, hoşgeldin. Sayenizde, birkaç arkadaşça büyüttüğümüz site yaş ortalaması gençleşiyor böyle böyle. 🙂 |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |