Görkem
Eklenen Forum Cevapları
|
The Mothman Prophecies/Mark Pellington Bu tavsiye edeceğim filmin imdb notu 6,5 arkadaşlar. İçeriği bir çok kişiye en kaba anlatımla traş gelecektir. Saçma sapan varoş korku hikayelerinde biridir belki de.Ama kamera kullanımında, kurgu uyg... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Eastwood'tan Gran Torino'yu izledim.Pek sevmediğim bir herif olan Eastwood yine bildiğimiz Eastwood. Yine silah, yine yumruk, yine kısık gözler, yine maço erkek, yine Amerikan milliyetçisi yaşlı, aksi... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Halit Refiğ hayatını kaybetti Türk sinemasının önemli isimlerinden biri tabii ki. Çok üzücü. Türk Sinemasının ve tüm sevenlerinin başı sağolsun. |
Forumda Duyurular |
17 yıl önce |
|
Re: kısa film için hangi kamera? Sana birçok arkadaş yardımcı olacaktır burada ama bu sorduğun sorunun net bir cevabı yok gibi geliyor bana.Hani, sanki elinde 10 liralıktan 10.000 liralığa kadar 20 tane kamera varmış da hangisini seç... |
Forumda Kamerayı Bulmak |
17 yıl önce |
|
Femme Fatale/Brian De Palma Brian De Palma çeşitli açılardan "arkada kalmış" bir isim aslında. Az konuşulan, tanınmayan bir isim olmadığı halde neden böyle diyorum? Çünkü onun çıkış yaptığı dönemdeki diğer parlayanlar sinema tar... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Filmini görmedim ama artık eminin ki sen bu adamı sevemeyeceksin sanırım. 🙂 |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Genel İstek, Öneri ve Şikayetler Sağolasın dostum. Birşeyler eklemeyi düşünürseniz yapın lütfen. Eyüp'e ulaşamadım, özellikle onun eklemek istedikleri olabilir. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: "Kusursuz" Ortamlar Yaratmak (Barton Fink Olmak?) Dostum, ben zaten asla negatif bir eleştiri getirmiyorum filmlerine, haddim değil bir kere. Fİlmlerine değil, izleyicisine yaklaşımına negatif eleştirim var. Filmlerinin herbiri gerçekten bilimsel bir... |
17 yıl önce | |
|
Re: Genel İstek, Öneri ve Şikayetler Hemen oturup yazdım valla. Sen de sabitlemişsin hemen. Nasıl? Yeterli olmuş mu? Ya da yeterince "sade" olmuş mu? En azından "ilk bakış" için tasarlanmış kısmı? 🙂 |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Senaryo Gönderiminde Dikkat Edilmesi Gerekenler! Arkadaşlar, isterseniz aşağıda ayrıntılar var ama ben bir bakışta anlaşılabilmesi için kısaca yazıyorum,: BU BAŞLIĞA ATACAĞINIZ METİNLER, AŞAĞIDAKİ SENARYO AŞAMALARINDAN 1 VE 2’Yİ ARTARDA YA DA 1 VE 3... |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
17 yıl önce |
|
Re: Genel İstek, Öneri ve Şikayetler Ben gerçekten senin kadar ayırt edemiyorum sanırım yazmaya değecek ve demeyecek mesajları, an'ları Eylem. Haklı olabilirsin.Herhangi bir şablona uymayanları silmekten falan da bahsetmiyorum ben yanlız... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Genel İstek, Öneri ve Şikayetler Demek istediğini anlıyorum, haklı olabilirsin. Ama olay şu ki, belirttiğimiz kurallara uymayan şeyleri okumak zaten zorlaşıyor. İlla benim dediğim gibi yazın meselesi değil, böyle yazın ki okuyan anla... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Genel İstek, Öneri ve Şikayetler Senaryo ve hikaye başlığına sabit bir başlık açılsın lütfen. Oraya hikaye ya da senaryo atacaklara bazı kurallar verelim, bir şablon hazırlayalım ki atılanların okunması, değerlendirilmesi kolaylaşsın... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film 🙂 Neden en son üüüüç? Yönetmenlik olarak daha iyi?İyi oyunculuğun sebebi dublaj?Dünyayı Kurtaran Adam yaratıcı?Badi'den daha çok korkulması neyi gösterir? Bunlar üzerine bir başlık aç dostum, aylarca ... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Eylem, seninle yıllarca tartışsam bıkmam da, kırılmam da, tek bir muhalefetine de bozulmuş değilim, biliyorsun. Neyse, başlığı dağıtmayalım. Forumun fakirliği üzerine nasılsa konuşacak fırsatımız olac... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |