Silinmiş Üye
Eklenen Forum Cevapları
|
Ufka doğru Eski bir pick-up ile, yardıma muhtaç olan insanların, yardımına koşan iki kafadarın serüvenleri. Bu forumu dün internette buldum ve üye oldum.Filmlerle iç içe yaşayan, hayal gücü çok kuvvetli biriyim... |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
16 yıl önce |
|
Re: Sony Vegas Kullanıcıları ve Soruları Sony vgs9 kullanıorum...Videoyu timeline a attım fakat videonun sadece sesini kesmye çalışıyorum beceremedim.....Nasıl yapabilirm? |
Forumda Vegas |
16 yıl önce |
|
Re: Senaryo yazarken dinlediğiniz şarkılar New age tarzı tüm parçalar ilham getiriyor 🙂Örneğin ENYA ve Enigmanın parçalarını tek geçerim 🙂 |
Forumda Konu Dışı |
16 yıl önce |
|
Re: Bir Türk dövüş sahnesi! Türkiye şartlarına göre müthiş olmuş, tebrik ederim arkadaşlar. Bu arada bende aksiyon(yakın dövüş) filmleri ile ilgileniyorum.Senaryolar yazmaya çalışıyorum. Türk insanı genelde mafya, askeri konulu ... |
Forumda Arşiv |
16 yıl önce |
|
ADOCE CS 4 TE Fotograf Canlanmıyor... Merhabalar arkadaşlar daha önce cs 3 kullandıgımda uyguladıgım bir efekt vardı ama şimdi cs 4 te bunu tam anlamıyla yapamıyorum.Mesela Kadir Köymen in cidik filminde olduğu gibi fotografı canlandırma ... |
Forumda Adobe Premiere |
16 yıl önce |
|
Re: Klip çekimi için gerekli ekipman ve yönetmen aranıyor izmir bana uzak yardım etmek isterdim ben kapadokyanevşehirdeyim burada bir kaç klip çektim doğal mekan doğal stüdyo isterseniz kapadokyada çekebilirsiniz..hem çekimlerini hemde kurgusunu kendimiz yap... |
Forumda Duyurular |
16 yıl önce |
|
Re: Seslendirme yapacak kişi aranıyor aradığınız kişiyi buldunuz mu? ben ankaradayım. metni göndermeyi düşünür müsünüz yoksa istanbulda mı olmak gerekir mutlaka? |
Forumda Duyurular |
16 yıl önce |
|
SATILIK CANON HV40(PAL) + Handy 35 Üzerinde bir çizik bile yok,sadece 20 dakika deneme çekimi yaptım, daha sonra elime almaya fırsat bulamadan; ihtiyaçtan satmak zorundayım.. Orjinal çantası; 7'' monitörü, tüm kitapçıkları cdsi kutusuy... |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
16 yıl önce |
|
Re: TV'lere vermek için hangi formatta kaydetmeliyiz? Aynen |
Forumda Kurgu |
16 yıl önce |
|
Re: TV'lere vermek için hangi formatta kaydetmeliyiz? Bir kac arkadasinda dedigi gibi kanaldan kanala degisiyor , ama yüzde 90 i mpeg kabul ediyor. Benim kurgusunu yaptigim bir program var Show Türk te yayimlanan, bana kanal tarafindan verilen bilgilerin... |
Forumda Kurgu |
16 yıl önce |
|
bornovadaki sinema tutkunları Bu sitedeki herkesin bir ortak yanı var ve buda filmde veya kamera arkasında rol almak belki çoğumuzun deneyimi yada bir bilgisi yok ama eyer bornavadaki arkadaşlar olarak bir toplanırsak bir dostluk ... |
Forumda Ekip Arayışı |
16 yıl önce |
|
Re: kiralık canon 7d + shoulder kit "Fiyatlarını gözden geçirmelisin" kadar samimi bir cevap demek. |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
16 yıl önce |
|
Re: kiralık canon 7d + shoulder kit Bütçeli işler yapmalısın 🙂 |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
16 yıl önce |
|
kiralık canon 7d + shoulder kit Merhaba; " onclick="window.open(this.href);return false; sitesini açmış bulunuyorum.bilginize 🙂 canon 7d bodydslr shoulder kit (follow focus viewfinder)objektif 18 135mm,50 mm 1.8, 11-16mm 2.8, 70-300... |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
16 yıl önce |
|
Re: Banksy (kimliği belirsiz sokak sanatçısı) Paylaşımın için teşekkürler. |
Forumda Fotoğrafçılık Üzerine |
16 yıl önce |