Silinmiş Üye
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Şaryo Yapımı İçin 🙁 Oha kısa samsun ha ömürsünüz yav hala samsun piyasada varmı? |
Forumda DIY - Kendin Yap |
16 yıl önce |
|
Montaj yapabilen aranıyor ... Merhaba bana acilen ankarada montajı iyi bilen biri lazım ilgilenen arkadaşlar lütfen buraya mesaj bıraksın : ) teşekkürler |
Forumda Duyurular |
16 yıl önce |
|
Re: Filmlerde kullanılan araçlar için yardım lütfen Akisyon kostumlerini Taksimde Yeşilçam sokakta bulabilirsin.Teşekkür derim silah veya kan gibi şeyleirde bulabilirmiyim?? bildiğiniz bir site var mı acaba böle satış veya kiralama yapan?? |
Forumda Ticari Ürünler |
16 yıl önce |
|
Filmlerde kullanılan araçlar için yardım lütfen Arkadaşlar filmlerde kulalnılan silah bıçak kan gibi şeylleri nerde bulabilirim bize kiralayabilceğim yer lazım ayrıca kostüm kiralayabileceğimiz yer lazım akisyon kostümü filan bilginiz yer varmı lüt... |
Forumda Ticari Ürünler |
16 yıl önce |
|
Re: HANDY - Base.X Sanırım Handy35 ile de kullanılabilicek? F. |
Forumda Ticari Ürünler |
16 yıl önce |
|
Re: Kablosuz yaka mikrofonu DemeT , hanim merhaba,, Önclikle size vereceğim bilgi umarim işinize yarar, Sizin Panasonic TM700'e olabilecek bir kamera mikrafonu 2,5 ' olması gerekir . öncelikle bunu biliniz.2,5nedir? , 2,5'i hem... |
Forumda Müzik ve Ses Miksajı |
16 yıl önce |
|
Re: ÖNEMLi bir sorum var,bilgilendirdiğiniz için teşekürler !!! Dragon çok sağol,bu arada " onclick="window.open(this.href);return false; dan free music zilla diye bi programla download yapabiliyorum,ilginiz için teşekkürler :)) |
Forumda Konu Dışı |
16 yıl önce |
|
Re: ÖNEMLi bir sorum var,bilgilendirdiğiniz için teşekürler !!! Kaynak çok güzel ama indiremedim.bildiğiniz free bi site varmı? |
Forumda Konu Dışı |
16 yıl önce |
|
ÖNEMLi bir sorum var,bilgilendirdiğiniz için teşekürler !!! Merhaba sayın filmseverler 🙂 Ben animasyon yapıyorum ve bölüm geçişleri ve hareketler için ses efect leri arıyorum nerden bulabilirim?Uygun bir site varmıdır? |
Forumda Konu Dışı |
16 yıl önce |
|
Re: Fıssss Film #1 Eglenmissiniz valla , sizin kadar olmasada seyrederken bende eglendim . |
Forumda Arşiv |
16 yıl önce |
|
Re: Diyalog çekimleri 180 derece yi ihlal etme , 30 dereceden fazla kesme , merak uyandirmak istemiyorsan ilk resimde ikiliyi göster .ben bu diyalogu tek aci cekerdim bilemedin iki aci , cok zaman almadigi icin seyirciyi ... |
Forumda Kurgu |
16 yıl önce |
|
Re: Rüzgar Sesini Yok Etme ➡ ➡ Aslın'da Çözüle bilir :)) Rüzgarın yönüne doğru bir bariyer uygulana bilirse Sorun az'da olsa ortadan kalkacaktır.. diğer yöntem ise, bu ses dosyasını bir ses işlemciye atıp biraz harmanlanır... |
Forumda Ses ve Kayıt |
16 yıl önce |
|
Re: var mı sakaryalı? Kkymnin forumundan beri bu camiayı takip ediyorum....Şuandada Elimde 2 tane gayet minimal kısafilm senaryosu,bir tane handycam bulunmakta!Fakat ekipsizlikten ötürü elim kolum bağlı 😥 Ekip dediğimede b... |
Forumda Ekip Arayışı |
16 yıl önce |
|
Re: Ufka doğru Hollywood tarzı yani; çok iyi... Hadi bakalım peşinden TNT koşsun dileyiğle başarılar... Şimdiye kadar kaç Türk filminin peşinden TNT koşturmuş 😆 Bu arada bu tip filmler illa Hollywood'da olacak deği... |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
16 yıl önce |
|
Re: Ufka doğru Hoşbulduk, Forumlara pek aşina olmadığım için spoileri yapamadım. Ben bunu bir dizi olarak düşünüyorum.Her bölümde yeni bir olay.Bu bölümde kahramanlarımız doğa üstü bir olayla uğraşırken, diğer böl... |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
16 yıl önce |