Silinmiş Üye
Eklenen Forum Cevapları
|
İzmir'de Çekeceğimiz Sinema Filmi için Ekipman Kasım ayı içinde İzmir'de çekeceğimiz bağımsız sinema projemiz için aşağıda yazdığım ekipmanlara toplu halde ya da teker teker ihtiyacımız vardır.( KİRALIK & SATILIK ) 35 mm adaptör Çeşitli Lensle... |
Forumda Duyurular |
16 yıl önce |
|
Re: Organizasyon kısa çekim vs. için Kamera Tavsiyesi Yardım !! Arkadaşlar cevaplarınız için teşekkürler 🙂 Kamerayı daha almadım araştırma içerisindeyim şu an için minidv ye kayıt yapanları eledim hafıza kartlı düşünüyorum kurgulama açısından benim için yararl... |
Forumda Kamerayı Bulmak |
16 yıl önce |
|
Re: greenbox stüdyo bu greenbox stüdyoda perde ve kontur ışık olarak uzay balonu kullansam konuyu da kinolarla aydınlatsam sonradan yerleştirilecek fon görütüsü ile ışık farklılıkları olmaz mı bu sorun montazda giderileb... |
Forumda Ekip Arayışı |
16 yıl önce |
|
Re: greenbox stüdyo hoşbulduk.linkler için de teşekkürler.... |
Forumda Ekip Arayışı |
16 yıl önce |
|
greenbox stüdyo kendime küçük çekimler yapmak için greenbox stüdyo yapmak istiyorum nelere dikkat etmeliyim konu hakkında tecrübesi olan arkadaşlar yardımlarını esirgemesin 8) |
Forumda Ekip Arayışı |
16 yıl önce |
|
Son Bahar Kısa Film Senaryosu 01 Terminal (Mudanya) (İç-Gün) Genç adam otobüsten iner. Biraz terminali gösterdikten sonra genç adamı görürüz. Sevgilisini gören genç adam ona doğru hızlı adımlarla ilerler. İkisini aynı karede ... |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
16 yıl önce |
|
CELTX Programını öğretebilecek biri? Merhaba Arkadaşlar,Celtx programının kullanımını öğretebilecek birileri var mı acaba 😀 Evetse [email protected] adresini ekleyebilirsiniz. Teşekkürler. |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
16 yıl önce |
|
Re: Sinema-Televizyon Bölümü Hakkında Sorular liselerdeki yeni sisteme göre sinema tv ye geçmek için bölüm seçmek yerine hangi dersleri almamız gerekiyor bilginiz var mı? mahalledeki çocuklardan gördüğüme göre dersleri seçmeniz için bir kağıt ver... |
Forumda Konu Dışı |
16 yıl önce |
|
kiralık jimmy jip kamera ile beraber Merhaba arkadaşlar.Herkesin kendi adına ticari yada şahsi bir şeyler üretebilmesi adında paket kiralık ekipman sunuyorum.Paket içerisinde:** 5-7-9 metre jimmy jip.** Jvc GY HD-110u prof.kamera ( tri... |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
16 yıl önce |
|
Re: SONY cx115'i nasıl bilirsiniz? ben 1200 tlye aldım geçenlerde ve baya aynı katogoridekilerle kıyas edip aldım. bir de 42tlye 8 gb kart aldım. gerçekten çok güzel bi kamera ve aynı fiyattakilere (canon dahil) göre çok daha iyi. tavs... |
Forumda Tüketici Sınıfı Kameralar |
16 yıl önce |
|
Re: Stop Motion Still İmage ! Dragon Stop Motion... peki dragon stop motion 2,2 full versiyonunu nerden bulabilirim ? Önerdiğinize göre siz full sürümünü kullanıyorsunuz ? Full sürümünü aradım ancak hep tril sürümüyle karşılaştım ... |
Forumda Adobe Premiere |
16 yıl önce |
|
Re: Stop Motion Still İmage ! After Effects kullanırsan daha rahat edersin, ardışık giden dosya isimlerini içeriye aldığında otomatik olarak sekans haline getirip ölçüsünü koyabilirsin. Mesajlarınız için teşekkür ederim, ancak bun... |
Forumda Adobe Premiere |
16 yıl önce |
|
Re: Sinema-Televizyon Bölümü Hakkında Sorular liselerdeki yeni sisteme göre sinema tv ye geçmek için bölüm seçmek yerine hangi dersleri almamız gerekiyor bilginiz var mı? |
Forumda Konu Dışı |
16 yıl önce |
|
Stop Motion Still İmage ! Merhaba Arkadaşlar, Stop motion tekniğini kullanarak animasyon filmi çekiyorum filmimin bazı bölümlerini çektim ve bir ön izleme yapmak istiyorum. Araştırdığımda bu iş için adobe premierein uygun oldu... |
Forumda Adobe Premiere |
16 yıl önce |
|
Re: "Luc Besson" ve markası.... aslında haklısın ama angel-a yı izlemeni tavsiye ederim. |
Forumda Yönetmenler |
16 yıl önce |