Silinmiş Üye
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: osX Mac Premiere CS5 Levels Sorunu ..... |
Forumda Adobe Premiere |
16 yıl önce |
|
Re: Alinik HAGUE Mini Motion-Cam Stabilizer ...... |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
16 yıl önce |
|
Re: osX Mac Premiere CS5 Levels Sorunu ........ |
Forumda Adobe Premiere |
16 yıl önce |
|
osX Mac Premiere CS5 Levels Sorunu Premiere de basladığım bir projeyi AVCHD desteği olmadığından finalcut a taşıyamıyorum, Pc de levels ile yaptığım renk düzeltmelerini Mac de yapamıyorum çunku effectin atında, sagda bir kutucuk çıkard... |
Forumda Adobe Premiere |
16 yıl önce |
|
Re: Kavusamayanlar - Uzun metraj sinopsis şaka deyip geçelim bence ,buna yorum yapmaya utandım bak.....yüksek sesle imalı bir hayırrrrrr... |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
16 yıl önce |
|
Re: TÜRK KISA FİLM DERNEĞİ kısa film dediğin nokta atışıdır, sadedir,minimalisttir, cesurdur, yaratıcıdır ve bağımsızdır..birilerinin(yapımcı) esnaf mantığıyla biçip doğramasına izin vermeyendir.. |
Forumda Kısa Metraj |
16 yıl önce |
|
TEMIZ HANDY V5 PLUS VE SETI Merhaba Arkadaslar, Ismim Cüneyt Basi ve saglik alaninda calisiyorum,bos zamanlarimdada sevdigim bir hobim var ,filim cekimi.belli süre önce handy V5 plus bir aksesurlardan almistim. Gecenlerde inter... |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
16 yıl önce |
|
Re: Programlanabilir Remote Focus müsadenle bi iki sorum olacaktı, kontrol devresinde pic mi kullanıldı? birde objektif üzerindeki dişli sistemi nerden temin ettiniz. |
Forumda Ticari Ürünler |
16 yıl önce |
|
Re: Programlanabilir Remote Focus merhaba mesafe ölçme işleminde şu tarz bi yöntem verimli olurmu:makine üzereindeki Ffocus devresine rf verici yayn yapsa, netlemek istediğinde kişini üzerindeki rf alıcı sinyali aldığında, sinyal aldı... |
Forumda Ticari Ürünler |
16 yıl önce |
|
Re: bu bir çekim tekniği midir hem çekımde yapılan hareketler uzerıne montajda uygulanan teknıklerde eklenıp kombınasyon yapılmıstır.. |
Forumda Görüntü Yönetimi |
16 yıl önce |
|
Re: Ercan Ersoy Neden Gittin Benden Klip genel itibarıyle ıyı sayılabılır fakat benı mklıpte gordugum eksık noktaları belırmek ısterım : bana senkron kayık gıbı geldı ,ikinci olarak daha farklı acılarla klıp daha çekıcı hale getırılebırdı.am... |
Forumda Arşiv |
16 yıl önce |
|
Re: Aramızda Kalsın Sinema Ekibi'ne montajcı ve kameraman istanbulda fınal cut uzerınde yapılacak montaj ıslerınde yardımcı olabılırım.. |
Forumda Ekip Arayışı |
16 yıl önce |
|
Matte box ve follov focus arıyorum. acilen mattebox ve follovfocus arıyorum 550d ve 5 d uymlu olmalı.satmak isteyen arkadaşlar varsa benimle temasa geçebilrler. |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
16 yıl önce |
|
AFTER DEATH (ÖLÜMDEN SONRA) Kıyameti, yeniden dirilişi, mahşeri, cennet ve cehennemi merak ediyorsanız bu muhteşem yapımı mutlaka izleyin. Mükemmel görsel efektler ve Kuranın eşsiz anlatımıyla hazırlanmış olan bu yapım sizi hari... |
Forumda Arşiv |
16 yıl önce |
|
Re: bu bir çekim tekniği midir bu bir çekim tekniği değil, montaj tekniğidir.. bir sürü görüntünün bir biri ardına dizimi ve hızlı geçişler çekimi devamlı olarak gösteriyor |
Forumda Görüntü Yönetimi |
16 yıl önce |