Silinmiş Üye
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Canon 550D 550d, canon hv30 da olduğu gibi kontrol edemediğimiz özellikleri var mı? Yoksa herşey manuel kontrol edilebiliyor mu? Hv30 da diyaframı ayarlasak, enstanteneyi ayarlayamıyoruz yada tam tersi oluyor. ... |
Forumda DSLR/Mirrorless Kameralar |
16 yıl önce |
|
Sesçi Aranıyor Kasım ayında İzmir'de çekeceğimiz çekimleri 4 hafta sürecek olan bağımsız sinema projemiz için ses almayı bilen( mikser kullanmayı ) arkadaş arıyoruz..boom operatörü mevcuttur...(izmirde ikamet etmesi... |
Forumda Duyurular |
16 yıl önce |
|
Avi dosya aktarımında yeşil ekran Merhaba, elimde bulunan ve kameradan yeni kaydettiğim .avi dosyalarını premiere pro'ya import ederken, program videoyu normal şekli ile görmüyor. ancak yeşil renkte ve bozuk bir halde izleyebiliyorum.... |
Forumda Adobe Premiere |
16 yıl önce |
|
İlk Kamera Deneyimi Kullandığınız ilk kamera neydi? |
Forumda Kamerayı Bulmak |
16 yıl önce |
|
Re: Senaryo-Das Kapital senaryonu okudum, beğendim.ama kurgu çok önemli.senaryo kısmının dışında perdeye nasıl yansıtacağın olmalı asıl soru.ve dediğin gibi; "İyi çekilirse dünya çapında gişe yapar, kötü çekilirse İşçi Filml... |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
16 yıl önce |
|
Re: Avatar çok fazla abartıldı.gercek avatarı burada yaşıyoruz kimse farkında değil.kapitalizmde yaşayan, populer kültürle beslenen,varolan bi filmdi.daha filmi izlemeden beğenenler cabası.tamam müthiş bi görsel... |
Forumda Uzun Metraj |
16 yıl önce |
|
Re: Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümü - Ders Notları Henüz 1. sınıf öğrencisiyim, yeniyim yani. Üniversitenin kendi kanalı var, fakültede hem reji hem stüdyo var ama benim şu an için ona ayıracak (orada vakit geçirecek) zamanım yok. Haftanın 6 günü okul... |
Forumda Konu Dışı |
16 yıl önce |
|
Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümü - Ders Notları Öncelikle herkese iyi akşamlar. RTS 1. sınıf öğrencisiyim, işlediğimiz derslerle ilgili internette bilgi aradım ama bulamadım, daha sonra DP forumlarında konu açtım belki yardımcı olan çıkar diye ama ... |
Forumda Konu Dışı |
16 yıl önce |
|
Re: Başvurulabilecek Festivaller DIALOG Greek-Turkish Film Festivali (3-5 Kasım) " onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; |
Forumda Festival ve Yarışmalar |
16 yıl önce |
|
Re: Stop Motion Still İmage ! maalesef bulamadım, yardmcı olursanız çok sevinrim.pm den mail adresimi atıyorum. |
Forumda Adobe Premiere |
16 yıl önce |
|
Exorcise - ahmet uluçay Exorcise - ahmet uluçay ın bu filmini arıyorum, bana yardımcı olabilir misiniz? şimdiden teşekkürler... şu ödülleri almış;Cine5 3. Kısa Film Yarışması, En İyi Film Ödülü. 20002002 AFM Uluslararası Fes... |
Forumda Kısa Metraj |
16 yıl önce |
|
ALLAH, THE LORD OF THE WORLDS (ALEMLERİN RABBİ ALLAH) Yüksek kalitede görsellik içeren bu mükemmel belgeselin içeriği şöyledir:Allah’ın varlığını, birliğini, nimetlerini anlatan bu yapımda ayrıca ölümden sonra dirilmeye deliller, dünya hayatının geçicili... |
Forumda Arşiv |
16 yıl önce |
|
Re: TEMIZ HANDY V5 PLUS VE SETI Mesaj atan arkadaslara : Bütün aksesuar -HandyV5 plus,2x Objektiv,Ekran,Gümrük... bana € 850, ya malolmustur. |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
16 yıl önce |
|
Re: osX Mac Premiere CS5 Levels Sorunu Aynen bu sekilde 😥 babaluga siz de mi mac os kullanicisisiniz ? |
Forumda Adobe Premiere |
16 yıl önce |
|
Re: osX Mac Premiere CS5 Levels Sorunu ...... |
Forumda Adobe Premiere |
16 yıl önce |