Silinmiş Üye
Eklenen Forum Cevapları
|
program seçimi silinme efekti yapabilcek kullanımı kolay bi program yok mu ki ? |
Forumda Görsel Efekt ve 3D |
16 yıl önce |
|
Re: soundtrack atolyesi ucretsiz herhangi bir tür,tarz kısıtlaması yok. bana muziğin geçicegi sahnenin senaryo orneklerini gonderirseniz,o anki duyguya yonelik seyler yapabilirim. @sickman , yorumun için tesekkur ederim.cubase kulla... |
Forumda Müzik ve Ses Miksajı |
16 yıl önce |
|
soundtrack atolyesi ucretsiz herkese iyi gunler. yaklasık 8 yıldır muzikle ugrasmaktayım.bir cok grupta canli performanslarda caldım. bu sıralar kendi evimde kurdugum minik home studyomla film muzigi yapmak istiyorum. Sahnedeki d... |
Forumda Müzik ve Ses Miksajı |
16 yıl önce |
|
Satılık Canon HV30 HD CMOS 1080p video kamera (garantili) selam, Satılık Canon HV30 3 kere kullanıldı, çizik yok, hasar yok, batarya sağlam. Garantisi 2011 temmuzuna kadar devam ediyor. 1000 TL |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
16 yıl önce |
|
Re: Projede ses çıkmıyor? Aşağıdaki aodio diye bir bölüm göremeyorum ben... |
Forumda After Effects |
16 yıl önce |
|
Projede ses çıkmıyor? Arkadaşlar aftere effect projemi hazırlayıp avı veya daha farklı bir formatta kayıt yapıyorum fakat projemdeki sesler duyulmuyor bir türlü.Henüz yeniyim ne yapmam lazım aceba... |
Forumda After Effects |
16 yıl önce |
|
Re: İyi Bir Ekip İyi İşler Demek. yaklaşık 3 yıldır profosyonel olarak fotoğrafçılık işi ile uğraşmaktayım. Bunun yanında sinema sektörü ile yakından ilgileniyorum. Kendime ait senaryo ve kısa film çalışmalarımda var.. Sinemaya olan b... |
Forumda Ekip Arayışı |
16 yıl önce |
|
Set Fotoğrafçısı Arayan yaklaşık 3 yıldır profosyonel olarak fotoğrafçılık işi ile uğraşmaktayım. Bunun yanında sinema sektörü ile yakından ilgileniyorum. Kendime ait senaryo ve kısa film çalışmalarımda var.. Sinemaya olan b... |
Forumda Ekip Arayışı |
16 yıl önce |
|
Set Fotoğrafçısı Arayan yaklaşık 3 yıldır profosyonel olarak fotoğrafçılık işi ile uğraşmaktayım. Bunun yanında sinema sektörü ile yakından ilgileniyorum. Kendime ait senaryo ve kısa film çalışmalarımda var.. Sinemaya olan b... |
Forumda Duyurular |
16 yıl önce |
|
Re: TEMIZ HANDY V5 PLUS VE SETI -bende pek anlamiyorum ama bende dedigim gibi jvc hd 101e var,ona uyuyor 82mm ,bir adapter yardimiyla olabilir diyorum ama dedigim gibi profu degilim bu isin ,forumda arkadaslar olabilir saglam cevap ... |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
16 yıl önce |
|
Re: New York'ta Beş Minare ......... |
Forumda Uzun Metraj |
16 yıl önce |
|
Re: TEMIZ HANDY V5 PLUS VE SETI evet 500eurosaygilar |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
16 yıl önce |
|
Re: HANDY - Base.X Arkadaşlar, birşeyi açıklığa kavuşturalım: Buraya beni kimse yollamadı, zaten böyle bir direktifle çalışma sistemimizde yok. Benim işim internet üzerinde Base.X ile ilgili tüm bilgi akışını takip etme... |
Forumda Ticari Ürünler |
16 yıl önce |
|
Re: HANDY - Base.X Yapılacak iş listemizde Türkçe'nin yanı sıra pek çok dili daha sitemize eklemek var. Şu anda ilgilenmemiz gereken pek çok şey olduğu için bazı aksaklıklar ve gecikmeler söz konusu. Hedefimiz dünya üze... |
Forumda Ticari Ürünler |
16 yıl önce |
|
Re: Redrock Micro Shoulder & Redrock HD DSLR almak için!! REDROCK Cinema Bundle(WITH MatteBox and FollowFocus):200 tlShoulderMount: 100 TLFollowFocus:75 TLMatteBox :100 TL |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
16 yıl önce |