Silinmiş Üye
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Arkadaşım Ayva 2 dk sonra |
Forumda Arşiv |
15 yıl önce |
|
Arkadaşım Ayva Merhaba arkadaşlar ben murat 15 yşındayım.Bu benim ilk film çalışmam. İlk kez elime kamera aldım. Eksikleri görmem açısından beni çok sert eleştirirseniz sevinirim 🙂 Karşınızda..[vimeo][/vimeo] |
Forumda Arşiv |
15 yıl önce |
|
cs3 te haber cerçevesı kanal logosu konukların ısımlerı vs bır haber ödevi hazırlıyorum ve sokak röportajlarıyla eylem goruntulerını yan yana koydum ama bunları ana haberlerdekı gıbı çerceve ıcıne almak ıstıyorum premierde bunu yapabılırmıyım ?yardım edebilir... |
Forumda Adobe Premiere |
15 yıl önce |
|
Re: Tekirdağa Yakışır Bir Kısa Film Grubu Tekirdağ grubu ile ilgili bir gelişme var mı ? |
Forumda Ekip Arayışı |
15 yıl önce |
|
Canon 550D - Kısa film çekimi için yardım... Arkadaşlar Merhaba, Sinema Anasanatdalı Yüksek Lisans öğrencisiyim. Bu dönem bir kısa film çekeceğiz. 1 kaç hafta önce Canon EOS 550D fotoğraf makinası aldım. Gerçekten çekim kalitesi ve özelliklerine... |
Forumda DSLR/Mirrorless Kameralar |
15 yıl önce |
|
Re: Goruntu Yonetmenine mi ihtiyaciniz var? Daha önceki işlerinden örnek varsa görmek istenecektir.Ya da kısaca da olsa bir cv alsak iyi olur. Ihtiyaciniz oldugunu bildirdiginiz taktirde elbette showreel gonderilecektir. shenay.... "İhtiyacım... |
Forumda Görüntü Yönetimi |
15 yıl önce |
|
Re: premıere elements 8 de export sorunu ya seksen beş kişi bakmış eklentiye hiçbirinizin bi düşüncesi yokmu yaaaaa |
Forumda Adobe Premiere |
15 yıl önce |
|
KIRALIK REDROCK www.dedofilm.com gunluk kiralaik redrock |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
15 yıl önce |
|
Re: Aşk (sinopsis) Tam tersini anlat, adam zaten yaradana aşık olarak sürerken hayatını bir kadına aşık olsun, ama yine de olduramadığı şeyler olduğunu görsün, yani aşk her halikurda zarardan ibarettir gibilerinden,yada... |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
15 yıl önce |
|
Re: Aşk (sinopsis) Biraz agir bir film olur bu senaryodan bence. Seyirciyi bunaltir gibi geldi bana. |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
15 yıl önce |
|
Re: Goruntu Yonetmenine mi ihtiyaciniz var? Daha önceki işlerinden örnek varsa görmek istenecektir.Ya da kısaca da olsa bir cv alsak iyi olur. Ihtiyaciniz oldugunu bildirdiginiz taktirde elbette showreel gonderilecektir. |
Forumda Görüntü Yönetimi |
15 yıl önce |
|
Goruntu Yonetmenine mi ihtiyaciniz var? Bana mesaj gonderebilirsiniz...En kisa zamanda size donecegim... |
Forumda Görüntü Yönetimi |
15 yıl önce |
|
Re: Firewire kablosu ile ilgili bilgi isteği Kezzap, İnternette bu uyarıyla karşılaşmıştım.İlgi için teşekkür ederim.Sevgi ve saygılarımla.. |
Forumda Kurgu |
15 yıl önce |
|
Re: Firewire kablosu ile ilgili bilgi isteği Teşekkürler kykgm,Gittigdyrda 22 tl civarı buldum bitane.DAha pahalı bir cihaz gibi gelmişti bana.Sanarım değilmiş.Tekrar teşekkürler.. |
Forumda Kurgu |
15 yıl önce |
|
Firewire kablosu ile ilgili bilgi isteği Arkadaşlar merhaba ; Biraz önce bozulan kameramı aldığım sony servisinden ,1 adetde firewire kablosu aldım ve Dükkanı işleten kişi (laptopum yeni ise) giriş çıkış problemi olmayacağını söyledi. Fakat ... |
Forumda Kurgu |
16 yıl önce |