Silinmiş Üye
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Nefes alan Balta! bi dakka birisi benim çevirilerime lafmı etti burda ? beyenmiyosanız gelin kendiniz çevirin. |
Forumda Konu Dışı |
15 yıl önce |
|
Re: L'appartament (1996) Internetten izlemek istemiyorum. CD den satın almak istiyorum. |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
15 yıl önce |
|
Satılık SONY HVR-Z5 & HVR V1E Selamlar, bir iki studyo cekiminde kullandıgımız sıfır ayarında Z5 ve V1E kameralarımı RED'e geçeceğim için satıyorum... Z5 için satış fiyatım "9000. TL" olup V1E için de "5500 TL" istemekteyim... İl... |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
15 yıl önce |
|
L'appartament (1996) Arkadaşlar, L'appartament filminin Türkçe alt yazılı CD'sini arıyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.Teşekkürler, Dr. Fırat Güngö[email protected] |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
15 yıl önce |
|
2011 Türkiye Kısa Film Festivalleri Merhaba, 2011 Türkiye Kısa Film Festivallerini hangi sitede tek tıklamayla görebilirim? Ya da göremem de birkaç farklı sitede farklı festivallere denk gelebilirim? Özetle, bu yılın festivallerini, han... |
Forumda Festival ve Yarışmalar |
15 yıl önce |
|
Re: ENCORE TO DVD PLAYER Xp kullanıyorum ben zaten 🙂 |
Forumda Diğer Yazılımlar |
15 yıl önce |
|
Re: ENCORE TO DVD PLAYER Zaten işletim sistemi ile ilgilis olan birşey olduğunu sanmıyorum. Oluşturduğum dvd bilgisayarda menüleriyle gözüküyor. Aynı dvd yi dvd playera takında menü çıkmıyor sadece içindeki videoları oynatıyo... |
Forumda Diğer Yazılımlar |
15 yıl önce |
|
ENCORE TO DVD PLAYER Encore cs4 te yaptığım menüyü dvd ye basıyorum. Bilgisayara taktığımda herşey sorunsuz olarak çalışıyor.Ancak dvd player a taktığımda ana menüyü görmeden sadece videoları oynatıyor sıra ile. Yaptığım ... |
Forumda Diğer Yazılımlar |
15 yıl önce |
|
görüntüde çıkan istenmeyen bilgiler merhaba Canon XL2 marka kameramla mini DV ye yaptigim cekimleri bilgisayar aktardigimda goruntunun uzerinde kamera ayarlari, kamerada kalan sure, zoom bilgileri, diyafram enstantane bilgileri gorunuyo... |
Forumda Kurgu |
15 yıl önce |
|
Re: Satılık hvx200-focus fs100 saol tavsiyen için. ya ben bu kamerayı kaça satabilirim acaba.hiç mi ilgilenen yok? |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
15 yıl önce |
|
Re: Hayyamda fiyatlar artacak bu tip spekülasyonlardan sonra fiyatların artacağı yoksa bile artar |
Forumda Duyurular |
15 yıl önce |
|
Karadedeler Olayı ve genel korku sineması sohbeti [vimeo][/vimeo][vimeo][/vimeo] |
Forumda Uzun Metraj |
15 yıl önce |
|
Re: İnternet'ten Videolar [vimeo][/vimeo] |
Forumda Konu Dışı |
15 yıl önce |
|
Re: İş İlanları Merhabalar Program / Clıp / Reklam / Drama/ Belgesel / Sıt com / Tanıtım Fılmı / 90 lık Alanlarında Yonetmenlık Yapmaktayım Ilgılnenler Icın Irtıbat Adresım Asagıdadır. GSM : 0532 461 13 71 Mail ... |
Forumda Duyurular |
15 yıl önce |
|
Re: Canon EOS 500D; Full HD video kaydedebilen D-SLR Bu makine ile çekim yapmak makinenin sensörüne zarar vermez mi? |
Forumda DSLR/Mirrorless Kameralar |
15 yıl önce |