Silinmiş Üye
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Ustalardan Acil Yardım! çok teşekkürler Karatasa sonunda oldu bu iş. iş çözünürlükte bitiyomuş diğer yollardan ölüm oluyordu... |
Forumda Adobe Premiere |
15 yıl önce |
|
Re: Ustalardan Acil Yardım! teşekkürler barisferah... bende premierede çok ugraştım ve basit bir yolu olacağını anladım fakat henüz ulaşamadım nasıl yapılacağına. benim yaptığımda videolardan birini başka bir sequenceye atıp alt... |
Forumda Adobe Premiere |
15 yıl önce |
|
Re: Ustalardan Acil Yardım! ya kimse yok mu bilgisi olan bu konuda? |
Forumda Adobe Premiere |
15 yıl önce |
|
İki Videoyu Birbirine Geçirmeden Kaydırma herkese kolay gelsin... disko kralı yeni jeneriğinde ekranda iki video kayarak ve birbiri üstüne binmeden geçiş yapıyor ve arada renkli çizgilerde var. aşağı yukarı sağa sola her yönde videolar berabe... |
Forumda Adobe Premiere |
15 yıl önce |
|
Re: Film cekiminde ekipman önerileriniz Kurguda Macbook Pro - Core 2 Duo - 2x2.4 GhZ - 4GB Ram - 29" Monitör yeterli olmaz mi dersiniz? |
Forumda Ticari Ürünler |
15 yıl önce |
|
Re: kameradan pcye aktarıım arkadaşlar1-kameranın içinde düşük çözünürlük-yuksek çözünürlük modu yok ki?2-sp modu ayarlı3-firevare ile usb arasında boyle 2 kat görüntü farkı olmaz ki?4-hem montaj programının içinde(vegas9),hem d... |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
15 yıl önce |
|
Re: video çevirme programı proxy? total video converter, sorenson, tmpeg ile istediğin codec'i atabilirsin. Yalnız HD'ye yazık olacak 🙂 DV PAL yap codeci bence. |
Forumda Kurgu |
15 yıl önce |
|
Re: görüntüde çıkan istenmeyen bilgiler Kameranın ayarlarında display diye bir şey vardır onu bulup o düğmeyle kapatman gerekli.. Bütün bilgiler kaybolur böylelikle görüntü üzerinde o yazılar kaybolur. |
Forumda Kurgu |
15 yıl önce |
|
Re: Film cekiminde ekipman önerileriniz Sorunda o zaten, hangi lensi alayım? Montajda hangi programı kullanayım? Bunları bilsem eksiklerimi anlıyacak kadar kendimi geliştiririm diye düşünüyorum. 🙂 |
Forumda Ticari Ürünler |
15 yıl önce |
|
Re: Film cekiminde ekipman önerileriniz Çok teşekkürler arakdaşlar, her türlü önerilere açığım. |
Forumda Ticari Ürünler |
15 yıl önce |
|
Re: Canon 550D Hızlı cevap için teşekkürler.Peki doğru projeksiyon kullanımıyla da mı 18-55mm lens iç mekan veya gece çekimi için yeterli değildir?Eğer değilse kaç mm'lik lens önerirsiniz? |
Forumda DSLR/Mirrorless Kameralar |
15 yıl önce |
|
Re: Canon 550D Arkadaşlar çok yeniyim bu işte sizlere birkaç sorum olacak?1-Canon 550 d 2 yıl garantili 1750 tl iyimidir?2-Makineyle verilen 18-55mm lensler işimi görürmü yani iç mekan , gece çekimleri için yeterlim... |
Forumda DSLR/Mirrorless Kameralar |
15 yıl önce |
|
Film cekiminde ekipman önerileriniz Merhaba arkadaslar, henüz çok yeniyim, teori yerine pratik üzerinde çalışarak öğrenmek istiyorum. Şuan Canon EOS 7D Body aldım. Mümkünse bana, lensler, mikrofonlar, ışıklandırma sistemleri kısacası f... |
Forumda Ticari Ürünler |
15 yıl önce |
|
kameradan pcye aktarıım arkadalar,kameram 720-576 görüntü kalitesine sahip olduğu halde usb ile pcye aktardığmda 320-240 lık son derece çözünürlüğü düşük görüntü çıkıyor.kameram sony mini dv hc32 |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
15 yıl önce |
|
Re: Nefes alan Balta! bak barış kardeşim. bizimde burda tanıdığımız arkadaşlarımız var sonuçda. hakkında konuşuyolar dedi baktım bende. siz eniyisimi kendi çevirinizi kendiniz yapın. hatta altyazı çevirmeyin filim çevirin.... |
Forumda Konu Dışı |
15 yıl önce |