Silinmiş Üye
Eklenen Forum Cevapları
|
LUIS BUNUEL yazmaktan çok takipçilerinin gözünden merak ettiğim adam |
Forumda Yönetmenler |
15 yıl önce |
|
görüntü yönetmeni mi lazım? Görüntü yönetmeni arayanlara yardımcı olabilirim . 10 yıldır özel tv kanallarında kameramnlık yaptım, kısa filmler çekiyorum, yaptığım işlerden bir tanesi aşagıda ki linktedir. |
Forumda Görüntü Yönetimi |
15 yıl önce |
|
Re: Kısa Film için Kız oyuncu arıyoruz Teşekkürler Barış. Sağol ilgin için |
Forumda Ekip Arayışı |
15 yıl önce |
|
Kısa Film için Kız oyuncu arıyoruz Yakın zamanda düzenlenecek olan bi yarışmaya hazırlanıyoruz. Senaryomuz, kameramanımız falan belli. Sadece kız oyuncu ve mekanların ayarlanması kaldı.Başrol için 17-18 yaşlarında, amatör ruha sahip bi... |
Forumda Ekip Arayışı |
15 yıl önce |
|
İzmir' BöLgesin'de Kiralık Kamera Ve Kameraman Aranmaktadır. Merhaba,Arkadaşlar İzmir'de çekilicek Tv Programi için Kamera Ve Kameraman Aranmaktadır.. KAMERA : SONY DSR 400 Veyata Ona yakın Özellikler'de Kamera aranmak'tadır. ilgilenen arkadaşlar, Aşşağıda'ki ... |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
15 yıl önce |
|
Re: Aydınlatma konusunda yardım? Dişçi koltuklarını hepimiz biliriz. Mesela onun üzerinde ağız içini aydınlatan bir ışık var fakat o bile homojen ve istenilen ışığı vermiyor...Bahçe ışıklarına gelince =) Local bir aydınlatma olmadığ... |
Forumda Sinema'da Işık |
15 yıl önce |
|
Aydınlatma konusunda yardım? Selamlar; Ağız içi operosyanları, öğretici nitelikte anlatıma sahip yakın çekim olarak video kaydı yapmamız gerekiyor. Kullandığımız kamera CANON XL H1. Üzerindeki lens ise20x Zoom XL 5.4-108mm Fakat ... |
Forumda Sinema'da Işık |
15 yıl önce |
|
Re: Aksiyon, Macera Tarzı Bir Seneryo ARIYORUM... Sony Vegas ve 3D S max kullanıyorum. İngilizce film projemiz var. O yüzden acil gerekli... 30-40 dklık yani aksiyon içerikli (silah, ateş, kan) her türden , polisiye, dram, gerilim, macera, komedi) ol... |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
15 yıl önce |
|
Re: iyi bir dram senaryosu varmı? çektiniz mi filmi acaba ? |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
15 yıl önce |
|
Geniş Açı Merhaba, Elimde Canon hv40 var ve ben buna bir geniş açı lens almayı düşünüyorum.100-150 lira gibi bi bütçem var.Lense alırken neye dikkat etmek gerekir ve önerileriniz varsa öğrenebilirmiyim?Birde g... |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
15 yıl önce |
|
Aksiyon, Macera Tarzı Bir Seneryo ARIYORUM... Merhaba arkadaşlar. Forumu yeni buldum. İngilizce kısa film proje ödevim var. 30-40 dakikalık kısa metraj aksiyon,macera tarzı senaryo, hikaye arıyorum. |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
15 yıl önce |
|
Re: terbiye bu şaka mı ? |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
15 yıl önce |
|
Re: Bolu-Zonguldak kısa filmciler var mıı ? merhaba. ben bartınlıyım. eğer olursa bu sömestır tatilinde bişiler yapabiliriz. |
Forumda Ekip Arayışı |
15 yıl önce |
|
Re: Samsundan Kısa Film Ekibi .. samsun kısa filmciler. son durum ne. bende giresundayım. etkinlikler hala varsa yada devam ediyorsa katılmak isterim... |
Forumda Ekip Arayışı |
15 yıl önce |
|
Re: Giresunda kısa filmciler aranıyor aradan çok uzun yıllar geçmiş ama ilgi devam ediyosa ben varım..:) |
Forumda Ekip Arayışı |
15 yıl önce |