Silinmiş Üye
Eklenen Forum Cevapları
|
EYVAH EYVAH 2 DVD orjinal Yapım:2011 ~ Türkiye Tür:Aile, Komedi, Macera, RomantikYönetmen:Hakan AlgülOyuncular:Ata Demirer, Demet Akbağ, Salih Kalyon, Özge Borak, Alican Yücesoy, Tanju Tuncel, Tarık Ünlüoğlu, Bican Günalan, Mu... |
Forumda Arşiv |
15 yıl önce |
|
Re: Bir Kitap Projesi - İlk Filmimi Nasıl Çektim? Türkan Şoray'ı niye aldın listeye, yönetmen olarak görüyormusun |
Forumda Kitaplar |
15 yıl önce |
|
JİMMY JİB JOYSTİCK KONTROL KUMANDASI " onclick="window.open(this.href);return false; |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
15 yıl önce |
|
ALINIK CANON LENSLER.. selamlar. canon 15-85mm veya 24-105mm lens arıyorum. temiz ikinci ellere de varım. [email protected] |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
15 yıl önce |
|
Satılık PENTAX DA 17-70mm F4 AL IF SDM Kutusunda, sıfır lens ! ABD'den yanlış gönderildiği için satıyorum. Lens hood (parasoley) dahil ! 920 tl Benzer aralıkta olan CANON veya CANON uyumlu sıfır lenslerle takas düşünebilirim. (CANON 15-85... |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
15 yıl önce |
|
Re: Edius'ta dalgalanma sorunu!!! Edius 5 kullanıyorum tam sürüm. Bilgisayar konfigirasyonu oldukça iyi ve Windows xp kullanıyorum. Video formatı mpeg2 olarak çıkış yapıyorum. Capture ettiğimde görüntü kalitesinde sorun yok ancak her ... |
Forumda Diğer Yazılımlar |
15 yıl önce |
|
Re: Edius'ta dalgalanma sorunu!!! Edius 5 kullanıyorum bende bendede aynı sorun var yardımcı olabilecek kimse varmı acaba ? ekran görüntüsünü atsam anlayan birileri varmı ? |
Forumda Diğer Yazılımlar |
15 yıl önce |
|
Re: Kısa Filmimde Kullandığım Film Müziği Telif Sorunu ?? Teşekkürler arkadaşlar.. |
Forumda Müzik ve Ses Miksajı |
15 yıl önce |
|
Kısa Filmimde Kullandığım Film Müziği Telif Sorunu ?? Okuldan ödev olarak verilen kısa filmimde ''Midnight Express Soundtrack'' ı fon müziği olarak kullandım...Festivallere yollamayı düşünmüyorum...Sadece ödev olarak verdim...Ama hiç değilse youtube'a at... |
Forumda Müzik ve Ses Miksajı |
15 yıl önce |
|
Re: Herhangi Bir Konuda ve Sebeple Bıktıklarımız! ilk mesajıma bak ya bıkkınlık verici 😀 |
Forumda Konu Dışı |
15 yıl önce |
|
Re: Herhangi Bir Konuda ve Sebeple Bıktıklarımız! beklemekten bıktım sabır mı bunun adı çaresizlik mi diye düşünmekten bıktım g |
Forumda Konu Dışı |
15 yıl önce |
|
Re: Hayyam'dan Dükkan Önerisi-Referans Aranıyor Tabiki Babataş, Şener işinin hem uzmanı hemde çok yardımı oluyo her konuda, bana Okan Bayülgenin Canon XL 2 sini ve Canon 550D sattı yiğenime de 350d aldık kendisinden piyasanın çok altında bi fiyata,... |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
15 yıl önce |
|
Re: Bir Aktarım Sorunu Klasiği PR'den kasıt premiere ise CS3'ü var onun... Denemeye çalışayım dediklerinizi teşekkür ederim. |
Forumda Adobe Premiere |
15 yıl önce |
|
Bir Aktarım Sorunu Klasiği Herkese Merhaba öncelikle, google amcadan buldum sizi az önce.. 🙂 (kafiyeli oldu) forumu şöyle bir taradım fakat problemime denk düşecek bir yer bulamadım en uygun yerin de premiere köşesi olduğuna ka... |
Forumda Adobe Premiere |
15 yıl önce |
|
İzmir'de Kiralık Profesyonel Ekipman KAMERA Sony PMW EX-3 XDCAM Full HD Profesyonel Kamera2 Adet Sony BPU 30, BPU 60 BataryaSony SxS 16 GB Memory Card Seagate 2TB Taşınabilir Hard DiskPanasonic Nv-GS 400 Mini Dv Kamera TRİPODManfrotto 50... |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
15 yıl önce |