Silinmiş Üye
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Urbanbugs Filminizi İzmir Kısa Film Festivali'nde izledim birkaç ay önce, gerçekten iyi iş çıkarmışsınız tebrik ederim. |
Forumda Arşiv |
15 yıl önce |
|
final cut selam arkdaşlar, final cut kullanma klavuz arıyorum. |
Forumda FinalCut |
15 yıl önce |
|
Re: Müzik klibi İçin nasıl bir yöntem? Merhaba, Fast Color Corrector'u oneririm, effects kisminda aratmaniz yeterli, RGB renk seceneklerini beyaz ayarini ve daha bircok seyi kolaylikla yapabilirsiniz |
Forumda Adobe Premiere |
15 yıl önce |
|
Rifki. Viki senaryo projesi RIFKI ALMAZ. Vikipedi film senaryosu projesi... herkesin katkıda bulunabileceği. Ilginizi cekebilir. " onclick="window.open(this.href);return false; |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
15 yıl önce |
|
İç İçe Sequenceile ilgili bi sorun Premiere Pro da cok sacma bi yerde sıkıştım 🙁 bu konuda bana yardimci olabilirseniz sevinirim Sorunum şu ;Premiere Pro'da 3 adet Sequence tanimladim1 - Sonuç i - Video Sequence ii - Cerceve Sequence V... |
Forumda Adobe Premiere |
15 yıl önce |
|
Re: Ev Yapımı Şaryo çok başarılı olmuş tebrikler |
Forumda DIY - Kendin Yap |
15 yıl önce |
|
Re: trde final cut kullanan varmi? çoğu bağımsız veya düşük bütçeli uzun metraj yapımların offline kurgusu final cut ile yapılmaktadır. kolay ve çoğu insanın aşina olduğu veya kolaylıkla aşina olabileceği bir arayüze sahiptir. bu yüzd... |
Forumda FinalCut |
15 yıl önce |
|
Re: The King's Speech Hikaye son derece açık ve öz bir anlatımla, bence kusursuz işlenmiş. Senaryo başarılı. Görüntü yönetimi ve sanat yönetimi çok başarılı. Oyunculukları belirtmeme gerek yok zaten. Kısaca Oscar'ı sonuna ... |
Forumda Uzun Metraj |
15 yıl önce |
|
Re: EOS 7D'de Kullanmak İçin Mattebox Arıyorum piyasaya çıkış tarihi hakkında bir bilginiz var mı? ayrıca detaylı bilgi alabileceğim bir web sitesi? |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
15 yıl önce |
|
EOS 7D'de Kullanmak İçin Mattebox Arıyorum 7D'de kullanmak için ikinci el veya yeni satılık Mattebox kit arıyorum. iletişim için: 0555 498 17 81 [email protected] |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
15 yıl önce |
|
Re: görüntü yönetmeni mi lazım? ankarada yaşıyorum. |
Forumda Görüntü Yönetimi |
15 yıl önce |
|
satılık md minidisc recorder Cekimlerinizde kameradan ses kaydetmek ne kadar sorun degilmi ...? mutlaka farklı bir kaynaga hemde kamerayı rahatsız etmeden ve istersen kameradan uzakta bir yerden ses kaydı yapmak cok onemli....yu... |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
15 yıl önce |
|
Re: Senaryoda telefon konuşması nasıl yazılır? çok teşekkür ederim, çok sağolun. |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
15 yıl önce |
|
Re: Senaryo arıyoruz.... Bak abi şöyle anlatam biz okulda film çekmek istiyoruz.kısa film sadece malzeme olarak el kamerası var.bide bitane senaryo bulmuştuk.ona benzer ama aynı olmuyucak şekilde.senaryo yazabilirmisiniz,yard... |
Forumda Ekip Arayışı |
15 yıl önce |
|
Re: Taraflı Bölge / Man’s Land (Post aşaması) Bariz heyecan yaptım ya...izlesek artıkkk... |
Forumda Arşiv |
15 yıl önce |