Silinmiş Üye
Eklenen Forum Cevapları
|
Harika bir SENARYO var Elimizde harika bir SENARYO var, sıradışı bir hikaye, ilgilenen, yönetmen yada yapımcılar, benimle irtibata geçebilir. Konusu, bir ayrılık hikayesi, herkezin içinden işte bu benim hikayem diyipde dile... |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
15 yıl önce |
|
Re: Satılık Sony EX1 kamera ve Letus Elite Yok ama cekebilirim. İlgileniyorsanız ve İstanbuldaysanız görebilirsiniz de. |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
15 yıl önce |
|
Satılık Sony EX1 kamera ve Letus Elite İki cihazın toplam fiyatı 15.000 tl.Cihazlar yalnızca 1 projede kullanılmış olup çok temizdir.Extra büyük pil, extra 16 gb hafıza kartı ve kamera çantası fiyata dahildir.Letus Elite in de tüm aksesuar... |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
15 yıl önce |
|
Satılık Temiz Canon HV30 (pal) temiz kullanılmıştır,onun için söylenebilecek en iyi şey "boyundan büyük işler yapan kamera" olabilir,resimlerini ve neler yapabildiğine dair onunla çektiğim bir video linkini ekliyorum,çok büyük bir ... |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
15 yıl önce |
|
Ankara Kısa Film Ekip. Merhabalar arkadaşlar; filmfabrikası.com'un üzerimede çok emeği vardır, hep okudum ilk defa yazıyorum, ilk başlığım ilk mesajımdır. Günler süren kararsızlığımın ardından buraya yazmaya karar verdim. A... |
Forumda Ekip Arayışı |
15 yıl önce |
|
oyunculuk selam bu siteye yeni üye oldum.yabancı uyrukluyum.uzun zamandır türkiyede yaşıyorum.bazı film ve dizi projelerinde ufak roller aldım.umut veren bir projede oyuncu olarek yer almak istiyorum. |
Forumda Ekip Arayışı |
15 yıl önce |
|
kısa film oyuncu... slm arkadaşlar yakında ilk kısa filmimizi çekiceğiz ama oyuncu sorunumuz eğer yardımcı olmak isteyen kısa filmlere meraklı arkadşalar warsa bekleriz şimdiden teşekkürler... |
Forumda Kısa Metraj |
15 yıl önce |
|
Re: Dynamic link sorunu barisferah ) o dediğin yere giriyorm yane deactive yanlız aktif deyil kaplı benmki başka çözümü yokmu arkadaşlar:( |
Forumda Adobe Premiere |
15 yıl önce |
|
Re: Kısa Fİlm - Siyah kamera kullanımına dıkkat etmek lazım tripod iyi bir çözüm olabilir mesela :)) |
Forumda Arşiv |
15 yıl önce |
|
Re: Taraflı Bölge / Man’s Land (Post aşaması) iyi bi şey çıkacak sanıyorum storyboard çizimleri çok başarılı olmus :)) |
Forumda Arşiv |
15 yıl önce |
|
Re: İlk Filmim saçma sapan filimlerle dolu bir yarışma :(( |
Forumda Arşiv |
15 yıl önce |
|
Türkiye Fotoğraf Sanatçısı Ödülleri Türkiye Fotoğraf Sanatçısı Ödülleri Yer : Başvurular PTT`den Yapılmaktadır Tarihler : 21.03.2011~21.04.2011 Ücret : 7.5 TL Türkiye de yapılan yarışmalar arasın da en geniş kapsamlı ve en bol ödüllü o... |
Forumda Fotoğrafçılık Üzerine |
15 yıl önce |
|
Re: Fotoğraf Yarışmaları Türkiye Fotoğraf Sanatçısı Ödülleri Yarışması Yer : Başvurular PTT`den Yapılmaktadır Tarihler : 21.03.2011~21.04.2011 Ücret : 7 TL Türkiye de yapılan yarışmalar arasın da en geniş kapsamlı ve en bol ö... |
Forumda Fotoğrafçılık Üzerine |
15 yıl önce |
|
Re: Selvi Boylum Al Yazmalım Final Sahnesi (Günümüzce) Söylediğinizde haklısınız oguzcicek. Fakat amacımız sosyal network'de bu videoyu doğru kanallara yayıp insanlara izlettirmek. Cekilen video çok kötü, buna kimse güzel diyemez. Bizden istenilen cep tel... |
Forumda Arşiv |
15 yıl önce |
|
Re: klipteki motion blur normalde mb avid olanını kurduğunda Fx sekmesinin orada magic bullet diye çıkması lazım |
Forumda After Effects |
15 yıl önce |