Silinmiş Üye
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Görüntüye Perde Atmak? Buyrun hocam aradıgınız cevap arkadaşlar çok güzel dersler hazırlamışlar ellerine sağlık..Kaş atma..." onclick="window.open(this.href);return false; |
Forumda Adobe Premiere |
15 yıl önce |
|
Re: Edius Bilen Kurgucu Aranıyor (Acil) Hala Aranmaktamı Acaba? Edius İçin Kurgucu |
Forumda Duyurular |
15 yıl önce |
|
Re: Ankara kısa film... Kameraman,ışıkçı aynı şekilde eğer senaryo uygunsa her türlü yardımcı olmaya hazırım bende. |
Forumda Ekip Arayışı |
15 yıl önce |
|
Re: dostoyevski 'yi okumak . |
Forumda Kitaplar |
15 yıl önce |
|
Re: Ekibe ihtiyacimiz var! Arkadaslar elimize CV'leriniz ulasiyor, birebir mail atmaya calisiyoruz zaten ama bazen yetisemiyoruz. Herkesin CV sini degerlendiriyoruz, ilginize tesekkur ederiz.. |
Forumda Ekip Arayışı |
15 yıl önce |
|
Re: Klasik export sorunu ve görüntü kalitesi Microsoft AVI de video codeck : dv pal , field : prograsive , aspect : D1/DV Pal Widescreen 16:9 olarak + render at maximum depth" ile "use maximum render quality" seçeneklerini seçtim dediginiz gib... |
Forumda Adobe Premiere |
15 yıl önce |
|
Re: Adobe Premiere ile İlgili Genel Sorular Merhaba. Adobe Premiere 2.0 programı Sony Full HD mts uzantılı görüntüleri ne yazık ki tanımıyor. Ve çaresiz yeni programlar arayışına girmek zorunda kaldım. Ama aylarca uğraşıp öğrendiğim adobe'den v... |
Forumda Adobe Premiere |
15 yıl önce |
|
Re: İzmir'de Boom kiralayan? hocam Kuşadası'na da ödünç verebilir misin mikrofonunu ya da kira ?? haftaya çekimlerimiz var ama hala mikrofonu netleştiremedik. |
Forumda Ticari Ürünler |
15 yıl önce |
|
Re: Klasik export sorunu ve görüntü kalitesi Hocam viodeyu nette paylaşmıyacagım proje sunumunda kullanacagım. 12 Mbps çok ama çok yüksek bir rakam. onu yanlış aktardım sanırım renderden sonraki boyutu kastedmiştim.h.264 ve mpeg2 için dedigini... |
Forumda Adobe Premiere |
15 yıl önce |
|
Klasik export sorunu ve görüntü kalitesi Herkese merhabalar; Başlıgı açmadan önce forumu geriye doğru taradım ve cevapları uyguladıgımı belirtmek isterim 🙂Soru şu;Elimde özelliklerini ve hangi ayarlarda çekildigini bilmedigim bir makinada çe... |
Forumda Adobe Premiere |
15 yıl önce |
|
Re: Uzun Metraj Türk Tarihiyle İlgilenen Yapımcı Arıyorum !? İnan burda uzun metraj yapımcı tanıdığı olan olsa ilk kendi projesini dinlettirir 🙂 neyse kolay gelsin. böyle ilan vermekle olmaz bu işler kardeş gidip tabiri caiz ise yapımcıların kapısına dayanıcaks... |
Forumda Duyurular |
15 yıl önce |
|
Re: Uzun Metraj Türk Tarihiyle İlgilenen Yapımcı Arıyorum !? değiştirdim bana yardımcı olurmusunuz ? |
Forumda Duyurular |
15 yıl önce |
|
SONYHVRHD1000 Merhaba arkadaşlar bu kamerayı bu aralar almayı düşünüyorum biliyorum güzel bir kamera ama yinede bin bilsende bir bilene sor derler atalarımız.Düğün çekimlerinde işimi görürmü alacağım cihaz 2.el yan... |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
15 yıl önce |
|
Uzun Metraj Türk Tarihiyle İlgilenen Yapımcı Arıyorum !? Arkadaşlar bildiğiniz sağlam yapımcı varsa bana yönlendirirmisiniz? Sadece 10 dakkasını alacağım. Türk ve dünya tarihiyle ilgili çok önemli bir senaryom var. Marmara Üniversitesinden Pro.Dr.Necdet Özt... |
Forumda Duyurular |
15 yıl önce |
|
Uzun Metraj Türk Tarihiyle İlgilenen Yapımcı Arıyorum !? Arkadaşlar bildiğiniz sağlam yapımcı varsa bana yönlendirirmisiniz? Sadece 10 dakkasını alacağım. Türk ve dünya tarihiyle ilgili çok önemli bir senaryom var. Marmara Üniversitesinden Pro.Dr.Necdet Özt... |
Forumda DSLR/Mirrorless Kameralar |
15 yıl önce |