Silinmiş Üye
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Helikopter kamera! 2 adet apaçi helikoptere sahibim ama ben hobi olarak uçururum tek kumanda 2 helikopter oldukça zevkli böyle sistem kullanımı için antremanlıyım istesem bunu çekim için geliştirim ama daha önce demişti... |
Forumda DIY - Kendin Yap |
15 yıl önce |
|
Re: Helak Komandoları (Belgesel) vimeonun upload esnasında yaptığı convert yüzünden renk tonları bir ton aşağıda görünüyor. HD versiyonunda gölgeler bu kadar rahatsız edici görünmüyor. Daha kaliteli bir versiyonunu yüklemeye çalışaca... |
Forumda Arşiv |
15 yıl önce |
|
Helak Komandoları (Belgesel) [vimeo][/vimeo] Sendikal hak ve iş güvencesi için aylardır Konak Belediyesi önünde eylemlerini sürdüren Taşeron İşçilerinin direniş öyküsü... Yönetmen/ Kamera / KurguAli Cem Doğan SesBurcu AktaşIlgıns... |
Forumda Arşiv |
15 yıl önce |
|
Re: Kaliteli senaryo arıyorum mesaj yazdığınız için teşekkür ederim ama efektleri yapacak biri olmadığı için maalesef çekemiyoruz. bizde ondan dolayı böyle birşeye yöneldik. eğer başka varsa elinizde kabul ederiz |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
15 yıl önce |
|
Kaliteli senaryo arıyorum Selamlar biz eskişehirden bir öğrenci topluluğuyuz ve kısa film senaryo aramaktayız. Bize aranızda senaryo verebilecek olursa çok seviniriz. Ama senayoda özel efekt kullanmayacağız. bu yüzden yollayac... |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
15 yıl önce |
|
Re: Helikopter kamera! uzun zamandır konuya mesaj yazılmamış ilgilenen olmadığı için. havadan görüntüleme sistemleri ile uğraşan tek benim sanırım. Benim bir tane quapcopterim var linteki aletin 4 motorlu olanı şuan uçuş e... |
Forumda DIY - Kendin Yap |
15 yıl önce |
|
Re: 01-ADANA-01 arkadaşlar merhaba.. 28 hazirandaki istnbulda düzenlenen mint akademinin düzenlediği kısa film yarışması için 5 haziranda çekime başlanacaktır..şartlar amatör kamera.mpeg 2 formatı divx vsvsvs. elimiz... |
Forumda Ekip Arayışı |
15 yıl önce |
|
Adobe Media Encoder Mt2s formatında export sorunu Merhabalar, yakın zamanda panasonic hdc sd 80 kamera aldım. Bilenler bilir Sd karta mts formatında kayıt yapıyor. Bilgisayarımda ise adobe premier pro 4 kurulu. Mt2s formatında İmport ettiğim bir görü... |
Forumda Adobe Premiere |
15 yıl önce |
|
Re: edius export sorunu arkadaşım canopus ediusun kendine ait çalışma kodeği olduğu için edius olmayan başka bir bilgisayarda acamazsın onun yerine düşük boyutlu mpeg2 stream export alabilirsin.. |
Forumda Edius |
15 yıl önce |
|
Re: h264 yok şöyle bir çözüm uygulayabilirsiniz codec edius 6 nın kendi codec setup ını yükleyerek .procoderıda kendi sürümüne ait olmadığı için direk görmüyor olabilir.. |
Forumda Edius |
15 yıl önce |
|
Edius 6 After Effects Plug-in arkadaşlar merhaba edius 6 da after effects plug-in desteğinin nasıl kullanıldığını bilen varmı aranızda yardımcı olursanız çok makbule gecer. |
Forumda Edius |
15 yıl önce |
|
Re: Ankara'da Oyuncu veya ortak arayanlar? Bende yardımcı olurum film konusunda isteyenlere duyrulur 🙂 |
Forumda Ekip Arayışı |
15 yıl önce |
|
Re: Merhaba ve Tanışma Bölümü Merhaba arkadaşlar ben oya 🙂 |
Forumda Film Fabrikasi.com |
15 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film yeşilçam - hıçkırık157895411254541. kez izlememe rağmen hala etkisinde kalırım.. |
Forumda Uzun Metraj |
15 yıl önce |
|
Re: Dünyagöz Kısa Film Yarışması haziran sonu mu? yuh. son katılım tarihi uzatılmadan önce "14 mayıs'ta açıklanacaktır" yazıyodu. son katılım tarihi de 30 nisandı sanırım. e madem 15 günde yapabilecektiniz, şimdi ne diye 2 ay bekleti... |
Forumda Festival ve Yarışmalar |
15 yıl önce |