Silinmiş Üye
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: ÜNLÜ Birisinin Seslendirme Ücretleri ünsüz biriyle çalışmak isterseniz ben yardımcı olabilirim. Varan turizm'in anons kasetlerini ben okudum. |
Forumda Ses ve Kayıt |
15 yıl önce |
|
Re: reklam seslendiriyorum, tanıtım filmi, video seslendiriy gönderdiğim kesitler çok net gelmeyebilir.alttaki sesler silinmemiş ham haliyle gönderdim.bir de o kayıt bilgisayar mikrofonuyla yapıldığı için fonda kasadan çıkan sesler de var ama sizler bunu anlars... |
Forumda Ses ve Kayıt |
15 yıl önce |
|
satılık hv30 pal.. merhaba. yine bu siteden bir arkadaştan aldığım kameramı satıyorum. kamera tertemiz ve hiç bir kozmetik ya da elektronik problemi yok. aldıktan sonra 2 kaset çekim yaptım, heves te kalmadı satıyorum. ... |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
15 yıl önce |
|
Re: reklam seslendiriyorum, tanıtım filmi, video seslendiriy ilginiz için teşekkür ederim.az sonra mailinizi gönderiyorum.. |
Forumda Ses ve Kayıt |
15 yıl önce |
|
reklam seslendiriyorum, tanıtım filmi, video seslendiriyorum Varan Turizm'in anons kasetlerini ben yaptımBir kanalda haber okudumbirçok şirketin santral robot seslendirmesini yaptımşu anda elektronik yayıncılık yapan bir yayınevinin cdlerini seslendiriyorum.. a... |
Forumda Ses ve Kayıt |
15 yıl önce |
|
Re: Dvd'den 35mm'ye Full HD panasonic kamerayla çektik (model : hdc-sd10) Yazdıkları email'da filmlerin, şehirdeki sinema salonlarında gösterileceği ve bu yüzden 35mm formatını sordukları yazıyor. Şimdi bu çevirme işi ma... |
Forumda Konu Dışı |
15 yıl önce |
|
Re: Soundtrack Atölyem soundtrack örnekleri güzel hocam... |
Forumda Ses ve Kayıt |
15 yıl önce |
|
Dvd'den 35mm'ye Arkadaşlar merhaba, bir film festivali filmimizi göstermek istediklerini ve 35mm formatında print'imizin (a print in 35mm format) olup olmadığını soruyor. Biz filmi bildiğiniz handy cam ile çektik, 19... |
Forumda Konu Dışı |
15 yıl önce |
|
Efekt Denemesi Kisa Film 3d model ve efektleri kullanmak için çektiğim bir kısa film. Oyuncular iyi oynamamış farkındayım 🙂canon 550d 55mm lens ile çekildi. After Effects, 3ds Max ve Sony Vegas Pro kullanıldı. vimeo : " on... |
Forumda Arşiv |
15 yıl önce |
|
Soundtrack Atölyem İyi günler herkese. Kendi evimde kurduğum stüdyomda film müziği yapıyorum. Zamanımda oldukça boş,yani güzel bir projeniz varsa çok güzel soundtrackler yapabilirim. Politik içerikli,bütçesiz veyahut fe... |
Forumda Ses ve Kayıt |
15 yıl önce |
|
Re: newtek VT(4) programını bilen var mı Ben Lisedeyken VT[5] Kullanıyordum.Ankarada öğrenciyim. İlgilenecek olursanız; [email protected] |
Forumda Diğer Yazılımlar |
15 yıl önce |
|
kelebek kısa filmim 'kelebek' " onclick="window.open(this.href);return false; |
Forumda Arşiv |
15 yıl önce |
|
Re: Behzat Ç. Yeni sezon 13 kasımdaymış. |
Forumda TV Yapımları |
15 yıl önce |
|
Re: İzlenilesi Yerli Filmler Av Mevsimi,Ejder Kapanı,Behzat Ç. Seni Kalbime Gömdüm. |
Forumda Uzun Metraj |
15 yıl önce |
|
Re: DIRENIS GAZZE Satilik Senaryo Valla kardes haklisin bu mallarla konusulmuyor bile |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
15 yıl önce |