Silinmiş Üye
Eklenen Forum Cevapları
|
Savaş Efekti Daha önce profesyonel olarak kısa uzun film hiç bir şekilde çekmedim.15 yaşında bir çocuk grubuyuz ama benim hedefim yüksek profesyonel bir film yapmak istiyorum.Ama senaryo zor beğeniyorum begendiğim... |
Forumda Görsel Efekt ve 3D |
15 yıl önce |
|
Re: GOLGE Matte box ebuci kardeş ne oldu şu mattbox işi?bana çok acil lazım... |
Forumda Ticari Ürünler |
15 yıl önce |
|
SONY HVR-HD1000E---PANASONİC HDC MDH1 KIYASLAMA selam 🙂 arkadaşlar ben bu iki kamara arasında kaldım. fiyat - performans düşünürsek panasonic tercihim.alan derinliği ve daha sinematik görüntü önceliğim bu arada.sizce hangisi veya daha iyi bir fikri... |
15 yıl önce | |
|
P R O F E S Y O N E L olarak sinemayla ilgilenmiş ARKADAŞLAR P R O F E S Y O N E L olarak sinemanın mutfağıyla ilgilenmiş arkadaşlar!!!projelerimi gerçekleştiriceğim ekip arkadaşları...maddi anlamda kesenin açılmasına ikna olabiliceğim sinema işinden anlayan ar... |
Forumda Kurgu |
15 yıl önce |
|
Re: İlk kısa filmler @prot, bu büyük ustaların yorumlarını gördükten sonra beni hiçbir yorumun durdurması mümkün değil. 🙂 Teşekkürler, blogu incelemeye başladım. |
Forumda Kısa Metraj |
15 yıl önce |
|
Re: Helikopter kamera! 600 Liraya aynı boyut getirtebilirim size, yurtdışından tanıdığımdan, gümrük, kargo sorun kesinlikle sorun olmaz..gerçek resmi buda: Buda gerçek resimlerinden bitanesi " onclick="window.open(this.hr... |
Forumda DIY - Kendin Yap |
15 yıl önce |
|
Re: İlk kısa filmler hani şu söz var ya son zamanlarda çok moda. yok işte hiç filmin yoksa iyi bir yönetmen adayısındır. ama kötü bir filmin varsa kötü bir yönetmensindir artık gibi bişeydi. ben buna inanmıyorum. pratikte... |
Forumda Kısa Metraj |
15 yıl önce |
|
İlk kısa filmler Sanıyorum birçoğu tarafından unutulmak istenen, hırpalanan, silinen filmlerdir. Hele ki heyecanla 1-2 kısa film izleyip gaza gelindiyse. Bilmiyorum nasıl bir heyecan hissettiniz ilk çalışmanızda. Tec... |
Forumda Kısa Metraj |
15 yıl önce |
|
After Effect 3d Max Maya Kursu AUTOCAD KURSU 3DS MAX KURSU CATİA KURSU WEB TASARIM KURSU WEB YAZILIM KURSU SOLİDWORKS KURSU GRAFİK KURSU SAP2000 KURSU 02122582093 Bugünün ve geleceğin mesleği olan Teknik Eğitim ve Mühendislik progr... |
Forumda Görsel Efekt ve 3D |
15 yıl önce |
|
Re: şıpsevdi(animasyon) değerli yorumlarınız için teşekkür ederim hareketlerin ağır olmasının bir sebebi keylemeden kaynaklı benim hatam |
Forumda Arşiv |
15 yıl önce |
|
Re: animasyon kısa filmim (adı yok) teşşekür ederim çizim bana ait 3d studio max 9 ile yaptım |
Forumda Arşiv |
15 yıl önce |
|
animasyon kısa filmim (adı yok) " onclick="window.open(this.href);return false; |
Forumda Arşiv |
15 yıl önce |
|
şıpsevdi(animasyon) animasyon kısa filmim " onclick="window.open(this.href);return false; |
Forumda Arşiv |
15 yıl önce |
|
Re: İş İlanları hepa : buldum |
Forumda Duyurular |
15 yıl önce |
|
Re: Efekt Denemesi Kisa Film Teşekkürler. Takip sahnesinde görüntü sabitleme kullandım, çözünürlük biraz düştü o sebeple. |
Forumda Arşiv |
15 yıl önce |