Silinmiş Üye
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Kısa film için Montajcı,Akış sorumlusu,Set amiri aranıyo merhaba film işleri ile uğraşan biriyim aslında sinema filmleri gibi birşey arıyordum ama kısa filmler filme hobi sarmış kişilerin işi daha çok be sanat yandaşıyım 🙂 yönetmen kamera gibi işlerden baya... |
Forumda Ekip Arayışı |
15 yıl önce |
|
edelkrone'u nereden kiralayabilirim? başlıktan anlaşıldığı üzere bu ürünü kiralamak istiyorum. bir diğer amacım da ürünün işlerim için pratik olup olmayacağını bizzat kullanarak görmek. zira gerekirse satın alacağım ancak yanlış yatırım ... |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
15 yıl önce |
|
Panasonic P 2 500 Kamera Alsam Rahatlıkla Kiraya Verirmiyim? Merhabalar, kamera alıp kiraya vermek istiyorum. Bu işlerle ilgilenen bir arkadaşım bana yardım edebilkeceğini söyledi. Panasonic p2 500 kamera alırsan haftanın 4 5 günü kiralamanda sana yardımcı olur... |
15 yıl önce | |
|
SİNEMA TEKNİK KUMAŞLARI VE PERDELER Sevgili arkadaşlar Biz imç çarşısında bulunan sümergrup firmasıyız yaklaşık 10 yıldır bir çok projenin içerisinde firma olarak bulunduk Birçok forumda ve genel bakışta bu işlerde faaliyet gösteren bir... |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
15 yıl önce |
|
ÇOK ACİL YARDIM ADOBE PREMİER CS4 Bilgisayarımda xp kurulu daha önce sorunsuz bir şekilde kullandığım premier cs4 programı proje açıp timline ye tıkladığı zaman ÇÖKME RAPORU veriyor 2 kere format attım faklı setuplardan denedim ama he... |
Forumda Kurgu |
15 yıl önce |
|
Re: Kısa Film Hikayesi-Müdahale çok iyi aslında niye kimse bişey yazmamış buna.aslında şaşırmamak lazım ama neyse. |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
15 yıl önce |
|
Re: edius 6 görüntü sorunu ? çok komik dizüstü zaten bilgisayarım. ses var dedik. görüntü yok. hiç komik değilsin kendine bi reset atsan iyi edersin. ekran kartın yanmasın. |
Forumda Edius |
15 yıl önce |
|
edius 6 görüntü sorunu arkadaşalar edius 6 yeni kurdum. video dosyasını timeline ye ekleyince ses var görüntü yok. ayrıca quicktime player de aynı sorun var. (ses var görüntü yok) acilen cevap verirseniz çok sevinirim. |
Forumda Edius |
15 yıl önce |
|
Re: Ölüm Yazısı (American Script) yo... ben baktım indire biliyorum ama rapit linkinide katarım |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
15 yıl önce |
|
Re: Canon 7D Hakkında 5D Mark2 bana pahalıya patlar. ben isterim full frame bi dslr ama ona malesef gücüm yetmez. bende ondan dolayı 7D üzerinde yoğunlaştım. |
Forumda DSLR/Mirrorless Kameralar |
15 yıl önce |
|
Canon 7D Hakkında Öncelikle herkese merhaba. Ben radyo,sinema ve tv öğrencisiyim .kısa film projem için bu ay içinde Canon 7D almayı düşünüyorum. Yalnız internette Canon 7D mark2 geliyor diye yazılar okudum ondan biraz... |
Forumda DSLR/Mirrorless Kameralar |
15 yıl önce |
|
Ölüm Yazısı (American Script) Benim yazdığım bir senaryo iki tür senaryonun fransız değilde american tarzı olan pdf dosyası halin dedir. İndir" onclick="window.open(this.href);return false; zShare" onclick="window.open(this.href);... |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
15 yıl önce |
|
Uluslararası Film İçin Oyuncu ve Ekip arkadaşları arıyorum Selam Arkadaşlar, New York Film Academy'de film oyunculuğu yüksek lisans'ı yapıyorum. Tez Filmimi Aralık ayında İstanbulda çekicem. Filmimin konusu Kadına Şiddet. Film Los Angelesta Warner Brother's... |
Forumda Kısa Metraj |
15 yıl önce |
|
Film Müziği Linklerde örnek çalışmalarım var. Projeleriniz için iletişime geçin. Cantekin Kafalı0 531 524 20 74 [email protected]" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this... |
Forumda Ses ve Kayıt |
15 yıl önce |
|
bilgisayardan kumanda edebileceğim kamera merhaba arkadaşlar, bakırköyde müzk prova stüdyom var buraya gelen arkadaşların canlı performanslarını kamerayla çekmek istiyorum,yalnız kamerayı başka bir odadan kumanda edip bilgisayara bağlantılı v... |
Forumda Kamerayı Bulmak |
15 yıl önce |